Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Szczyt Dolin H2 odbędzie się 24 kwietnia w Poznaniu w ramach H2Poland & NetZero Forum i jego współorganizatorami są: województwo Wielkopolskie i Hydrogen Europe.
Szczyt zgromadzi m.in. liderów branży, decydentów i naukowców z całego kontynentu i spoza niego, aby pogłębić wiedzę oraz propagować koncepcję Dolin Wodorowych.
Według CEO Hydrogen Europe, Jorga Chatzimarkakisa: "Doliny wodorowe są najlepszą odpowiedzią na trudne zadanie zwiększenia skali gospodarki wodorowej w UE i osiągnięcia ambitnych celów wyznaczonych przez REPowerEU".
Wodór jest szansą dla Europy na wzrost gospodarczy, rozwój technologiczny, nowe miejsca pracy, dekarbonizację i zwiększenie niezależności energetycznej. Wodór to też wyzwania w zakresie potrzeb infrastrukturalnych, magazynowania i zwiększenia dostępności energii odnawialnej.
Według inicjatora organizowanego wydarzenia Jacka Bogusławskiego, członka zarządu województwa Wielkopolskiego „Inicjatywa Szczytu Dolin H2 to platforma dla obecnych i przyszłych twórców projektów wodorowych (…) Budujemy wspólny europejski rynek wodoru, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem”.
Niedawne przyjęcie Wielkopolski do Hydrogen Europe, stowarzyszenia branżowego z siedzibą w Brukseli, działającego na rzecz rozwoju gospodarki wodorowej, podkreśla zaangażowanie regionu w promowanie innowacji w zakresie zrównoważonej energii. Jako członek regionalnego filaru HE, województwo Wielkopolskie będzie współpracować z innymi regionami europejskimi, a także z interesariuszami branżowymi w zakresie zwiększania inicjatyw wodorowych na całym kontynencie.
„Chcemy wzmocnić aktywność Województwa Wielkopolskiego na szczeblu UE i wskazać na ważną rolę, jaką pełnimy w integracji środowisk, dzieleniu się wiedzą, podnoszeniu akceptacji społecznej w świetle zachodzących zmian i wyzwań związanych z transformacją energetyczną” - to słowa Marszałka Województwa Wielkopolskiego, Marka Woźniaka stanowiące potwierdzenie woli zaangażowania Wielkopolski w działania na rzecz zielonej energii.
Dołącz do organizatorów na Szczycie Dolin Wodorowych w kwietniu w Poznaniu, gdzie spotkamy się, aby omówić, w jaki sposób wspierać rozwój i wdrażanie regionalnych ekosystemów w całej Europie oraz wzmocnić krytyczne połączenia międzyregionalne potrzebne do budowy europejskiej gospodarki wodorowej.
Źródło informacji: H2POLAND
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.04.2024, 09:00 |
Źródło informacji | H2POLAND |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™
- 31.10.2024, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet