Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, która pomaga twórcom wprowadzać i rozwijać gry oraz czerpać z nich zyski, poinformowała o wprowadzeniu nowych lokalnych metod płatności na kluczowych rynkach w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Łacińskiej. Rozszerzenie dostępnych opcji, które następuje w przededniu szczytowego świątecznego zainteresowania grami, pozwala twórcom ograniczyć problemy przy finalizacji transakcji i zmienić sezonowy popyt w długotrwałe zaangażowanie.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20251105072557/pl/
Do dostępnych metod płatniczych dołącza 10 nowych lokalnych opcji odpowiadających nawykom płatniczym graczy na miejscowych rynkach, w tym takie rozwiązania jak:
- Europa: MB Way (Portugalia) dodaje dostępną w całym kraju, ukierunkowaną przede wszystkim na urządzenia mobilne opcję finalizacji transakcji z natychmiastowym potwierdzeniem i obsługą szerokiego wachlarza środków płatniczych.
- Azja: JKOPay (Tajwan) zapewnia zaufany portfel mobilny obsługujący płatności za pomocą kodów QR oraz punkty lojalnościowe; Paidy (Japonia) oferuje opcję Buy Now, Pay Later (BNPL) bez użycia karty, z możliwością jednorazowego rozliczenia lub spłat ratalnych.
- Afryka: Airtel Mobile Money (Tanzania, Madagaskar) i MTN Mobile Money (Kamerun, Kongo-Brazzaville, Zambia) wprowadzają opcje zatwierdzenia w aplikacji lub za pomocą operacji USSD oraz potwierdzenia w czasie rzeczywistym; Paga (Nigeria) ogranicza problemy z płatnościami kartą poprzez wprowadzenie płatności portfelem w aplikacji; Bank Transfers (Nigeria) wychodzi naprzeciw oczekiwaniom w zakresie transakcji Pay-by-Bank; MVola (Madagaskar) zwiększa zasięg na cały kraj jako wiodąca usługa portfela płatniczego; Spenn (Rwanda, Zambia) oferuje płatności portfelem z natychmiastowym potwierdzeniem transakcji.
- Ameryka Łacińska: Mercado Pago (Urugwaj) zapewnia wiodący regionalny portfel umożliwiający różne źródła finansowania i potwierdzenia w czasie rzeczywistym.
„Świąteczne debiuty mogą okazać się triumfem lub porażką, wszystko zależy od opcji finalizacji zakupu - powiedział Chris Hewish, prezes Xsolla. - Dzięki dodaniu preferowanych lokalnych metod płatności, do których gracze mają już zaufanie, od cyfrowych portfeli w Afryce i Ameryce Łacińskiej po opcje BNPL w Japonii i portfele mobilne na Tajwanie i w Portugalii, pomagamy producentom zmienić świąteczny popyt w długotrwałe więzi”.
We wszystkich tych regionach portfele mobilne, opcje Pay-by-Bank oraz elastyczne możliwości zakupu z opcją późniejszej spłaty w dalszym ciągu cieszą się większą popularnością niż tradycyjne karty płatnicze, zwłaszcza wśród młodszych graczy, którzy korzystają przede wszystkim z urządzeń mobilnych. Dostosowanie do lokalnych preferencji obejmuje natychmiastowe potwierdzenie, znajome sposoby uwierzytelnienia oraz znacznie wyższy odsetek ukończonych transakcji w okresie szczytowego przedświątecznego popytu.
Więcej informacji na temat szerszego wachlarza rozwiązań płatniczych Xsolla oraz sposobu ich uruchomienia można znaleźć na stronie: xsolla.pro/RNPM25.
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla programistów, aby pomóc im w stawieniu czoła wyzwaniom nieodłącznie związanym z branżą gier. Od gier indie po AAA, firmy nawiązują współpracę z Xsolla, aby zyskać wsparcie w finansowaniu, dystrybucji i sprzedaży swoich gier oraz czerpaniu z nich dochodów. Xsolla, u której podstaw leży przekonanie co do wielkiej przyszłości gier wideo, pragnie realizować misję polegającą na otwieraniu możliwości i ciągłym udostępnianiu nowych zasobów twórcom. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz prowadzi działalność jako ostateczny sprzedawca; Xsolla pomogła ponad 1500 twórcom gier w dotarciu do większej liczby graczy i rozwoju działalności na całym świecie. Dzięki większym możliwościom czerpania zysków i odnoszenia sukcesów programiści mają wszystko, co niezbędne, by cieszyć się swoimi grami i wykorzystywać ich atuty.
Więcej informacji na stronie xsolla.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251105072557/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
wiceprezes ds. globalnej działalności public relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
| Data publikacji | 12.11.2025, 09:22 |
| Źródło informacji | Business Wire |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |