Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Firma Panek sześć lat temu po raz pierwszy wprowadziła w Polsce usługę carsharingu, czyli wypożyczania samochodów na kilometry. Nowa aplikacja, z której można korzystać od pierwszych dni kwietnia spełnia oczekiwania Polaków, którzy coraz chętniej wybierają ten sposób przemieszczania się w dużych miastach, a także podróżowania po kraju.
„Mogę ogłosić, że aplikacja działa i odnieśliśmy sukces” - ogłosił Maciej Panek, prezes firmy Panek S.A. Podczas specjalnej konferencji w Centrum Prasowym PAP właściciel przedsiębiorstwa z dumą prezentował najważniejsze przewagi nowej aplikacji. Według Panka to „szybkość, prostota i funkcjonalność”.
„Musimy dostosować aplikację do potrzeb naszych użytkowników. A co najważniejsze, platforma jest tak dobra, że śmiało możemy wejść na zachodnie rynki i ją sprzedawać” - oświadczył Maciej Panek.
Zasadniczą innowacją w aplikacji jest nowy sposób naliczania płatności za przejazdy. Zniknęły pakiety dobowe, a w ich miejsce pojawił się Inteligentny Cennik, w ramach którego opłata naliczana jest automatycznie - w zależności od ilości przejechanych kilometrów. Pierwsze 100 km jazdy rozliczane jest według stawki 2,19 zł, a za każdy kolejny kilometr powyżej 100, wypożyczający zapłaci według obniżonej stawki 0,99 zł. Stała w ciągu doby jest również opłata za postój i wynosi teraz 0,19 zł za minutę, ale nie więcej niż 99 zł na dobę.
„Aplikacja nie wymaga od klienta jakiegoś kombinowania. Co więcej, sama dostosowuje się do potrzeb i oczekiwań użytkownika. O cenie decyduje, ile i jak długo się jeździ” - objaśnił prezes Maciej Panek.
Szczególną popularność wśród użytkowników, regularnie korzystających z usługi wynajmu samochodów Panek CarSharing, ale także osób liczących na obniżenie kosztów przejazdu, zyskał Abonament Smart Week. Już za 10 zł za tydzień klient zyskuje ochronę, w ramach której zniesiony jest udział własny w szkodzie. Dodatkowo, abonament likwiduje opłatę startową, która normalnie wynosi 5,99 zł dla wszystkich grup samochodów.
„Abonament Smart Week to nasz sposób na oszczędzanie pieniędzy, czasu, również nerwów. Chroni przed odpowiedzialnością za szkody, powstałe w wyniku uszkodzeń parkingowych, czyli takie, na które z reguły wynajmujący nie ma wpływu, bo dowiaduje się o nich wracając do samochodu na przykład z zakupów w supermarkecie. Naprawa otarć lakieru i innych uszkodzeń elementów karoserii bywa kosztowna, dlatego zachęcamy do korzystania z abonamentu Smart Week” - przekazał Leszek Leśniak.
Jak zauważył Leszek Leśniak, dyrektor zarządzający Panek CarSharing, „pozycja lidera branży wynajmu samochodów nie jest dana raz na zawsze”. „Dlatego wciąż pracujemy nad ofertą, która w sposób optymalny i najbardziej korzystny finansowo zapewni użytkownikom dostęp do samochodów” - powiedział Leśniak.
Menedżerowie Panek S.A. podkreślali, że aplikacja została zbudowana od początku do końca w oparciu o autorski system, który będzie dalej rozwijany przez związanych z firmą projektantów, programistów i deweloperów.
Odpowiedzialnym za projekt był i jest Marcin Białkowski, pełnomocnik zarządu Panek S.A. ds. IT.
„Mogę stwierdzić śmiało, że wkroczyliśmy do grona firm technologicznych. Mamy własne oprogramowanie, nie musimy płacić za licencje. Aplikacja jest bardzo dobra, ale wciąż pracujemy nad jej udoskonalaniem” - powiedział Białkowski.
Ważnym elementem nowej aplikacji jest interfejs użytkownika. Został on maksymalnie uproszczony, szczególnie w obszarze rejestracji. Jednocześnie zapewniony został najwyższy poziom bezpieczeństwa i ochrony danych przekazywanych operatorowi usługi.
„Priorytet, jaki nakreśliliśmy zespołowi projektowemu, był jasny - bezpieczeństwo. To słowo odmienialiśmy przez wszystkie przypadki na każdym etapie prac nad nową aplikacją. Mam na myśli zarówno bezpieczeństwo danych, jakie przechowujemy na serwerach, jak również bezpieczeństwo procesu rejestracji w usłudze i podczas płatności w procesie rozliczania przejazdów” - wyjaśnił dyrektor Leśniak.
Nowa aplikacja Panek CarSharing została zaprojektowana tak, aby oferować użytkownikom ciekawe i innowacyjne usługi, które firma wprowadzać będzie wraz z partnerami biznesowymi i technologicznymi. Dostępna jest do pobrania w sklepie Play i na AppStore.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.04.2023, 12:35 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT