Pobierz materiał i Publikuj za darmo
!["Taki mamy klimat..." fot.1](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2015-10/20151014/20568162_Taki%20mamy%20klimat_fot.1.jpg?itok=x7qCRh7T)
L.U.C, raper i producent, laureat Paszportu "Polityki" w 2010 roku, prywatnie znany jest ze swojego zamiłowania do rowerów. Znajduje to odbicie w najnowszym wideo, promującym Wrocław jako idealne miejsce dla rowerzystów miejskich.
Spot obejrzeć pod adresem: https://youtu.be/6OOPPrJHzX8
"Postanowiłem podkreślić fakt, że we Wrocławiu prawie zawsze jest o kilka stopni cieplej niż w innych miastach. Wiosna zaczyna się tu wcześniej, a zima przychodzi później. Do tego jest tak płasko, że jak popracujemy nad kondycją to można jeździć do pracy bez podręcznego zestawu kabiny prysznicowej. Tu aż trudno się spocić. Dla lepszego powietrza postanowiliśmy się jednak ciut ‘napocić’ nad tym spotem" - mówi L.U.C.
Animacja została stworzona przez wrocławskie studio Juice (odpowiedzialne wcześniej m.in. za spot, zapowiadający Zimowe w Igrzyska w Soczi dla BBC Sport) oraz Jana Kallwejta. Zarówno pierwsze video, czyli instrukcja korzystania z systemu Wrocławski Rower Miejski, jak i kolejna produkcja to wynik inicjatywy Nextbike Polska, największego w Polsce operatora publicznych wypożyczalni rowerowych (obsługuje systemy m.in. we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu czy Lublinie).
W stolicy Dolnego Śląska z Wrocławskiego Roweru Miejskiego mieszkańcy korzystają od czerwca 2011 roku. W tym czasie dokonano 110 tysięcy rejestracji użytkowników, którzy dokonali już 1,4 miliona wypożyczeń.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.10.2015, 13:54 |
Źródło informacji | Nextbike Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Salonik biznesowy PLL LOT Polonez na lotnisku Chopina w Warszawie zyska zupełnie nowe wnętrze
- 03.07.2024, 13:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Należąca do EIG spółka Pearl Pipelines finalizuje program refinansowania długu uprzywilejowanego o wartości ponad 11 mld USD
Całkowity kapitał zainwestowany w ramach 49% udziałów spółki w Aramco Oil Pipelines sięga ok. 13 mld USD; uzyskane środki zapewniają wsparcie bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Królestwie Arabii Saudyjskiej, których kapitał w blisko 65% pochodzi z inwestycji dokonanych poza Królestwem.- 03.07.2024, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
T-Mobile wprowadza Cyber Know, autorskie rozwiązanie zapobiegające atakom socjotechnicznym
Intensywna cyfryzacja i powszechne korzystanie z, także prywatnych, urządzeń mobilnych w biznesie powoduje, że cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje techniki ataków. Phishing i smishing, wykorzystujące wiadomości e-mail i SMS do wyłudzania danych, są wciąż jednymi z najczęściej stosowanych metod infiltracji systemów informatycznych. W odpowiedzi na te zagrożenia T-Mobile Polska wprowadza nową usługę - Cyber Know. Usługa ta została stworzona z myślą o podnoszeniu świadomości pracowników i zwiększaniu poziomu bezpieczeństwa w instytucjach oraz w biznesie.- 03.07.2024, 12:46
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: T-Mobile