Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Uruchomienie aplikacji UNIMOT, polski niezależny importer paliw, zapowiedział jesienią zeszłego roku, a podczas największych branżowych targów zaprezentował ją szerokiej publiczności zgromadzonej w Hali Expo w Warszawie. Nowatorskim rozwiązaniem, a zarazem główną zaletą aplikacji jest możliwość kupienia paliwa taniej, niż w tradycyjnej sprzedaży na stacji paliw. Ale to nie jedyne korzyści, jakie Tankuj24 daje użytkownikom.
Zakup poprzez aplikację odbywać się ma w 3 prostych krokach. Kierowca wybiera z mapy stację paliw, współpracującą z Tankuj24 i oferującą najkorzystniejszą cenę, następnie rezerwuje określoną ilość paliwa, płacąc za nią mobilnie. Ostatnim krokiem jest odwiedzenie stacji w ciągu 24 godzin od rezerwacji i zatankowanie auta.
"Chcieliśmy stworzyć narzędzie, które będzie odpowiadać na potrzeby coraz bardziej świadomych konsumentów, którzy cenią nie tylko swoje pieniądze, ale także i czas, dlatego użytkownicy aplikacji będą mogli zarezerwować taką ilość paliwa, jakiej potrzebują i odebrać ją w momencie, kiedy im odpowiada. Wszystko to oczywiście za cenę gwarantowaną przez Tankuj24, która zawsze będzie niższa, niż ta, którą wskazuje pylon na stacji. To pierwszy taki projekt w Europie i jeden z pierwszych na świecie" - podkreśla Robert Brzozowski, prezes zarządu UNIMOT S.A.
Oprócz oszczędzania na każdym litrze paliwa aplikacja umożliwia porównywanie cen na stacjach paliw, wygodną płatność mobilną poprzez znanego operatora, a także jedną zbiorczą fakturę za wszystkie zakupy w miesiącu. To udogodnienie zarówno dla firm, jak i indywidualnych kierowców, ponieważ gwarantuje szybką kontrolę kosztów paliwa i jego sprawne rozliczenie.
"Aplikacja Tankuj24 to swego rodzaju nowoczesny program flotowy, w którym zamiast tradycyjnej karty flotowej występuje aplikacja mobilna. Naszą przewagą jest to, że skorzystać z niej mogą wszyscy kierowcy, a nie tylko dla firmy oraz wystarczy mieć jedno auto, aby otrzymać rabat na zakup paliwa" - zaznacza prezes Brzozowski.
Na dzień startu aplikacja Tankuj24 współpracuje ze stacjami w kilku wybranych miastach Polski m.in. w: Częstochowie, Gorzowie Wielkopolskim, Krakowie, Łomży, Szczecinie i Trójmieście. Jednak z każdym dniem liczba stacji przyłączających się do projektu rośnie, a w planach UNIMOT jest pokrycie kluczowych regionów Polski do końca roku. Priorytetem jest pozyskiwanie stacji wzdłuż polskich autostrad, gdzie ceny paliw są najwyższe, w związku z czym Tankuj24 zapewniałoby największe oszczędności kierowcom.
Tankuj24 według UNIMOT ma potencjał międzynarodowy, a aspiracją firmy jest stworzenie anglojęzycznej aplikacji Refuel24, z której korzystać mogliby kierowcy w całej Europie.
Informacje dla redakcji
UNIMOT S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, specjalizującą się w obrocie olejem napędowym, biopaliwami, gazem płynnym (LPG), gazem ziemnym (w tym LNG) oraz energią elektryczną. Firma zaopatruje w paliwa płynne i gazowe takie sektory jak: transport, logistyka, usługi, rolnictwo oraz przemysł. UNIMOT S.A. jest członkiem międzynarodowego stowarzyszenia AVIA International, zrzeszającego 90 firm z 14 krajów Europy, które mogą oferować produkty petrochemiczne pod marką AVIA. Do końca 2020 roku UNIMOT planuje stworzyć w Polsce 100 stacji paliw pod marka AVIA i wykorzystać je jako wzbogacenie projektu Tankuj24 o dodatkowe punkty odbioru paliwa.
KONTAKT:
UNIMOT S.A.
Marta Bilonowicz
PR Manager
tel. kom. +48 500 006 078
e-mail: marta.bilonowicz@unimot.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.05.2017, 14:42 |
Źródło informacji | UNIMOT S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT