Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Hasłem tegorocznej, drugiej edycji targów Warsaw Home jest "Odwaga". Nieprzypadkowo. Po wyjątkowo udanej premierze tego wydarzenia, organizatorzy podnieśli sobie poprzeczkę, by w tym roku w PTAK WARSAW EXPO w Nadarzynie działo się jeszcze więcej. Liczba wystawców i wielkość powierzchni ekspozycyjnej w stosunku do ubiegłego roku już zostały potrojone! Program spotkań, wykładów i paneli dyskusyjnych zapełniony jest wielkimi nazwiskami i godnymi zainteresowania tematami. Tam trzeba być!
Start - 6 października
Podobnie jak rok temu, trzydniowe Warsaw Home połączą formuły b2b i b2c. Choć dedykowane głównie meblarstwu i wykończeniu wnętrz, skupią nie tylko profesjonalistów, ale też miłośników dobrego designu. Aby ułatwić poruszanie się po trzech halach wystawienniczych i pełne wykorzystanie potencjału imprezy, została ona podzielona na cztery strefy. Pierwsza z nich - FURNITURE obejmie przede wszystkim ekspozycje rodzimych i zagranicznych producentów mebli. Wśród marek znajdą się m.in. Vitra, Zieta, Vzór, Vox Meble, Comforty, Ton, Noti, Balma, Profim i Paged.
Druga strefa dedykowana jest miłośnikom wzornictwa, architektom i projektantom, ale również tym wszystkim, którzy właśnie planują lub urządzają własne kąty. DECO & FURNITURE obejmie: tekstylia, dekoracje, oświetlenie i meble. W jego ramach zobaczyć będzie można m.in. marki SF Meble, KARE, Fargotex, SML Concepti Belldeco.
KITCHEN & DINING to natomiast część poświęcona wnętrzom kuchennym i jadalniom. Znaleźć tu będzie można rozwiązania do przestrzeni kuchennej - meble, ale również systemy akcesoryjne, a także artykuły dodatkowe i dekoracyjne takich marek jak: SubZero/Wolf, Fiskars, BSH (Bosch, Siemens, Gaggenau), Koziol, Ćmielów czy Faber.
Ci, którzy w Nadarzynie szukać będą inspiracji i konkretnych rozwiązań z dziedziny wykończania wnętrz, udać się powinni również do INTERIORFINISH. Strefa ta obejmie materiały wykończeniowe (np. produkty do podłóg, ścian, drzwi i schodów). Wśród firm, które przygotują tu swoje ekspozycje będą m.in. Barlinek, Kludi, Geberit, Milke, Interdoor, Moric Drzwi, VHCT, PIU Design, Alphenberg, Schody Podłogi Wnętrza, Plejady, Luxrad, Ferro i Deante
Blask gwiazd
Ale Warsaw Home to coś więcej niż tylko ekspozycje. To również bogaty program wydarzeń dodatkowych. Na pierwszy plan wysuwa się zwłaszcza Poland Design Festival, który obejmie liczne wystawy, wykłady i prelekcje. Architekci coś dla siebie znajdą w odrębnej, dedykowanej im strefie archiDAY. Zaś studentów i pasjonatów z pewnością zaciekawią prezentacje szkół i uczelni projektowych.
Wśród zaproszonych na Warsaw Home gwiazd znalazł się wielokrotnie nagradzany duet Neri & Hu. Lyndon Neri i Rossana Hu współpracowali już z wieloma europejskimi brandami m.in. z: Moooi, Parachilna, Agape, PoltronaFrau, Arflex, Lema, BD Barcelona Design, Gandia Blasco, Stellar Works czy Driade, ale nieustannie rozwijają też własną autorską markę - Design Republic. Tworzone w jej ramach meble i inne przedmioty użytkowe są przepełnione dalekowschodnim minimalizmem zen i lokalną symboliką, obecną w mitach, religijnych opowieściach i sztuce. Podczas Warsaw Home, w sobotę 7 października Neri & Hu opowiedzą o odwadze w ich codziennej pracy i w projektowaniu w ogóle.
„Tradition vs. Contemporary” to z kolei temat prelekcji Pierre'a Freya (syna sławnego projektanta tapet i tkanin - obecnego współwłaściciela firmy), która rozpocznie się na scenie głównej w sobotę. Wykład uzupełni Cathy-Anne Gerulewicz, właścicielka marki SML Concept, która poruszy zagadnienie odwagi w stylu francuskim.
Obok zagranicznych sław, na scenie Warsaw Home pojawią się również przedstawiciele polskiego wzornictwa. Wśród nich należy wymienić takich projektantów jak: Oskar Zięta, Tomek Rygalik, Maja Ganszyniec, Krystian Kowalski, Piotr Kuchciński czy historyk designu Krystyna Łuczak-Surówka.
Na globalną skalę
O tym jak dużą skalę ma tegoroczna edycja Warsaw Home świadczy fakt, że w ramach tego wydarzenia wiele światowych marek (nawet tych niezwiązanych z meblarstwem czy wnętrzarstwem) zaznaczy swą obecność np. poprzez organizację konkursów.
Partnerem imprezy jest Renault. Obecność tej marki na targach jest częścią projektu RENAULT PASSION FOR DESIGN & INNOVATION - obejmującego konkurs na zaprojektowanie wnętrza SUV-a Renault klasy wyższej (następnej generacji Koleosa). W ramach obecności Renault na targach planowane są: gala rozdania nagród, specjalna wystawa, a także panel dyskusyjny, podczas którego projektanci porozmawiają na temat przewidywanych na najbliższą dekadę trendów w stylistyce i przenikania się nurtów z różnych dziedzin gospodarki.
Warsaw Home odbędą się w dniach 6-8 października w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie przy Al. Katowickiej 62. Lokalizacja tego nowoczesnego centrum wystawienniczego jest perfekcyjna - obiekt znajduje się zaledwie 10 min. od lotniska Chopina i 20 min. od ścisłego centrum Warszawy.
Ogromnym ułatwieniem dla tych, którzy będą chcieli dotrzeć na targi, będzie zorganizowana na czas imprezy komunikacja z i do Warszawy. W godzinach od 10 do 17, z Dworca Centralnego, przez Dworzec Zachodni, ruszać będzie shuttlebus, który dowiezie wszystkich zainteresowanych do Nadarzyna - prosto pod hale wystawiennicze.
Po więcej informacji zapraszamy: www.warsawhome.eu, www.facebook.pl/WarsawHome, www.facebook.pl/PolandDesignFestival
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.10.2017, 15:21 |
Źródło informacji | Ptak Warsaw Expo |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Mieszkańcy bloków mają ogromne problemy z parkowaniem rowerów
Najnowsze badania Rowerado pokazują, że ponad 50% rowerzystów trzyma swoje rowery w mieszkaniach lub na balkonach, ponieważ nie mają bezpiecznych alternatyw. W efekcie rzadziej korzystają ze swoich jednośladów i często rezygnują z zakupu nowych rowerów. To wyzwanie dla deweloperów i zarządów wspólnot mieszkaniowych.- 23.12.2024, 10:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Rowerado
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT