Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Guangzhou, Chiny, 26 lutego 2016 r. /PRNewswire / - 119. edycja Targów Kantońskich właśnie zapowiedziała stosowanie wideokonferencji promocyjnych w celu zwabienia potencjalnych gości. Targi Kantońskie po raz pierwszy wykorzystały technologię internetową w ramach globalnej promocji w 2014 roku. W 2016 r. zakres promocji zostanie poszerzony, by udoskonalić komunikację pomiędzy własnym zespołem realizacyjnym a potencjalnymi gośćmi.
W ramach 119. edycji Targów Kantońskich odbędzie się seria zdalnych wideokonferencji w terminie od 18 lutego aż do końca marca. Przeprowadzonych zostanie 15 wideokonferencji w 15 krajach. Wśród rynków docelowych znajdują się Rosja, Turcja, Indie, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Egipt i kilka innych. Targi Kantońskie zajmą się dogłębnym rozpracowaniem rynku USA. W trakcie 2016 roku odbędzie się 36 zdalnych wideokonferencji w 33 krajach, w sześciu regionach: Azja, Azja Zachodnia i Afryka, Eurazja, Europa, Ameryka i Oceania.
"Targi Kantońskie w tej chwili aktywnie poszukują partnerów i współpracują z podmiotami przemysłowymi oraz komercyjnymi, słynnymi biurami podróży i liniami lotniczymi na całym świecie - oświadczył Liu Quandong, zastępca dyrektora generalnego Działu Spraw Zagranicznych Targów Kantońskich. - Podpisaliśmy umowy i deklaracje współpracy z 106 podmiotami przemysłowymi i komercyjnymi, w tym ze znaczącymi organizacjami takimi jak: Izba Handlowa Aglomeracji Nowojorskiej, Australijsko-Chińska Rada Handlowa, Zrzeszenie Handlowe Nowa Zelandia - Chiny i Izba Handlowa Włosko-Chińska. Program promocji wideo wspierają także nasi partnerzy na całym świece".
Wideokonferencje ruszają, by kontynuować wsparcie dla odpowiedniego podejścia rynkowego do rozwoju handlu i procesu przepływu informacji.
By zapoznać się z harmonogramem wideokonferencji kliknij tutaj: http://static.prnasia.com/pro/media/201602/cf/video_schedule.jpg
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: vip_service@cantonfair.org.cn.
Targi Kantońskie
Chińskie Targi Importowe i Eksportowe, znane także pod nazwą Targi Kantońskie, odbywają się dwa razy w roku, na wiosnę oraz jesienią. Ze względu na swoją 60-letnią historię - pierwsza edycja odbyła się na wiosnę w 1957 r., Targi są kompleksową wystawą o najdłuższym stażu, poziomie, zasięgu i liczbie produktów, jak również wydarzeniem o najszerszym zasięgu klientów globalnych i największym obrocie finansowym w Chinach. Targi Kantońskie przyciągnęły ponad 24 000 firm chińskich i 500 firm zagranicznych o wysokim poziomie wiarygodności i silnej pozycji. Targi Kantońskie ukierunkowane są na transakcje importowe i eksportowe z różnymi elastycznymi trybami handlu, jak również na świadczenie usług dla wystawców i kupujących.
Źródło: Canton Fair
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.02.2016, 09:58 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |