Newsletter

Targi Kantońskie stają się nowym wzorem, promując swoją działalność za pomocą zdalnych wideokonferencji

26.02.2016, 09:58aktualizacja: 26.02.2016, 09:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Guangzhou, Chiny, 26 lutego 2016 r. /PRNewswire / - 119. edycja Targów Kantońskich właśnie zapowiedziała stosowanie wideokonferencji promocyjnych w celu zwabienia potencjalnych gości. Targi Kantońskie po raz pierwszy wykorzystały technologię internetową w ramach globalnej promocji w 2014 roku. W 2016 r. zakres promocji zostanie poszerzony, by udoskonalić komunikację pomiędzy własnym zespołem realizacyjnym a potencjalnymi gośćmi.

W ramach 119. edycji Targów Kantońskich odbędzie się seria zdalnych wideokonferencji w terminie od 18 lutego aż do końca marca. Przeprowadzonych zostanie 15 wideokonferencji w 15 krajach. Wśród rynków docelowych znajdują się Rosja, Turcja, Indie, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Egipt i kilka innych. Targi Kantońskie zajmą się dogłębnym rozpracowaniem rynku USA. W trakcie 2016 roku odbędzie się 36 zdalnych wideokonferencji w 33 krajach, w sześciu regionach: Azja, Azja Zachodnia i Afryka, Eurazja, Europa, Ameryka i Oceania.

"Targi Kantońskie w tej chwili aktywnie poszukują partnerów i współpracują z podmiotami przemysłowymi oraz komercyjnymi, słynnymi biurami podróży i liniami lotniczymi na całym świecie - oświadczył Liu Quandong, zastępca dyrektora generalnego Działu Spraw Zagranicznych Targów Kantońskich. - Podpisaliśmy umowy i deklaracje współpracy z 106 podmiotami przemysłowymi i komercyjnymi, w tym ze znaczącymi organizacjami takimi jak: Izba Handlowa Aglomeracji Nowojorskiej, Australijsko-Chińska Rada Handlowa, Zrzeszenie Handlowe Nowa Zelandia - Chiny i Izba Handlowa Włosko-Chińska. Program promocji wideo wspierają także nasi partnerzy na całym świece".

Wideokonferencje ruszają, by kontynuować wsparcie dla odpowiedniego podejścia rynkowego do rozwoju handlu i procesu przepływu informacji.

By zapoznać się z harmonogramem wideokonferencji kliknij tutaj: http://static.prnasia.com/pro/media/201602/cf/video_schedule.jpg

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: vip_service@cantonfair.org.cn.

Targi Kantońskie

Chińskie Targi Importowe i Eksportowe, znane także pod nazwą Targi Kantońskie, odbywają się dwa razy w roku, na wiosnę oraz jesienią. Ze względu na swoją 60-letnią historię - pierwsza edycja odbyła się na wiosnę w 1957 r., Targi są kompleksową wystawą o najdłuższym stażu, poziomie, zasięgu i liczbie produktów, jak również wydarzeniem o najszerszym zasięgu klientów globalnych i największym obrocie finansowym w Chinach. Targi Kantońskie przyciągnęły ponad 24 000 firm chińskich i 500 firm zagranicznych o wysokim poziomie wiarygodności i silnej pozycji. Targi Kantońskie ukierunkowane są na transakcje importowe i eksportowe z różnymi elastycznymi trybami handlu, jak również na świadczenie usług dla wystawców i kupujących.

Źródło: Canton Fair

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.02.2016, 09:58
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ