Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BERLIN, 11 września 2025 r. /PRNewswire/ -- TCL, firma zajmująca pozycję globalnego lidera sektora elektroniki użytkowej i pierwsze miejsce na świecie w obszarze sprzedaży telewizorów Mini LED i ultra-dużych[1], zdobyła ostatnio szereg prestiżowych nagród za najnowsze innowacje podczas targów IFA 2025. Wyróżnienia te są wyrazem uznania dla rozwiązań TCL służących inteligentnemu stylowi życia i podkreślają zaangażowanie marki w pełnienie roli prekursora zaawansowanych technologii, które przyczyniają się do poprawy codziennego życia.
Podczas tegorocznej edycji IFA po raz pierwszy wręczono nagrody za innowacje (IFA Innovation Awards) w celu uhonorowania technologii, które kształtują przyszłość inteligentnego życia. Marka TCL wyróżniła się tutaj na tle konkurencji, zdobywając trzy nagrody i trzy wyróżnienia w obszarze inteligentnych urządzeń, soundbarów i monitorów gamingowych. Smartfon TCL NXTPAPER 60 Ultra został zwycięzcą w kategorii „Najlepsza technologia dla dobra” ("Best in Tech for Good”) za wyświetlacze z zaawansowanymi funkcjami ochrony wzroku. Dołączył do niego zdobywca wyróżnienia, czyli tablet TCL NXTPAPER 11 Plus. Okulary RayNeo X3 Pro zdobyły wyróżnienie w kategorii „Najlepsza wschodząca technologia” ("Best in Emerging Tech”) za oparty na technologii AI ekosystem i wielomodalną interakcję. Bezprzewodowy głośnik TCL Wireless Free Sound Speaker Z100 zgarnął nagrodę w kategorii „Najlepszy produkt audio” („Best in Audio”) za parametry dźwiękowe klasy kina domowego zapewniające pełne zanurzenie, podczas gdy monitor 32R84 QD-Mini LED został najlepszym produktem w kategorii komputerów i gamingu („Best in Computing & Gaming”) za doskonałe parametry wizualne i niezakłócone doświadczenia płynące z gry.
Podczas targów IFA 2025, marka TCL również pokonała konkurencję na ceremonii rozdania prestiżowych nagród w zakresie globalnych innowacji technologii produktowych (Global Product Technology Innovation (GPTI) Awards), zdobywając trzy złote statuetki. Telewizor TCL Premium QD-Mini LED C8K otrzymał pierwszą nagrodę w kategorii produktów bezramkowych („ZeroBorder Design Gold Award”) za rewolucyjny i całkowicie bezramkowy produkt, który zapewnia doświadczenia płynące z oglądania telewizji „od krawędzi do krawędzi”. Klimatyzator TCL FreshIN 3.0 otrzymał złotą statuetkę w kategorii energooszczędnej technologii AI („AI Energy-Saving Technology Gold Award”) za udoskonaloną technologie T-AI umożliwiającą poprawę energooszczędności o 37% w porównaniu z konwencjonalnymi modelami falowników. Na koniec, zestaw pralki suszarki z serii TCL SuperDrum został uhonorowany pierwszą nagrodą w kategorii innowacyjnych technologii prania („Super Drum Technology Innovation Gold Award”) za zastosowanie 6 bionicznych podnośników i bębna o falistej fakturze, dzięki którym możliwe jest dogłębne i zarazem delikatne pranie, przy równoczesnej oszczędności wody.
Nagrody te objęły szereg produktów z szerokiej oferty TCL i umacniają czołową pozycję i technologiczne możliwości marki w sektorze elektroniki użytkowej. TCL nieustannie będzie dostarczać rozwiązania inteligentnego stylu życia z jeszcze bardziej wciągającymi i połączonymi doświadczeniami użytkowników z całego świata.
TCL
TCL to czołowa marka elektroniki użytkowej i lider na międzynarodowym rynku telewizorów. Spółka prowadzi obecnie działalność w ponad 160 krajach na świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju i produkcji elektroniki użytkowej, w tym m.in. telewizorów, sprzętu dźwiękowego, urządzeń AGD, urządzeń mobilnych, inteligentnych okularów i wyświetlaczy komercyjnych. Odwiedź stronę internetową https://www.tcl.com.
[1] Określenie „ultra-duże” odnosi się do telewizorów o przekątnej 85 cali lub większej.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2769812/Main_photo.jpg
Źródło: TCL
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.09.2025, 13:36 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |