Newsletter

Technologia rozszerzonej rzeczywistości opracowana przez firmę Honeywell to idealny wstęp do komfortowych zakupów świątecznych

29.11.2023, 09:15aktualizacja: 29.11.2023, 09:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Oferowane rozwiązanie umożliwia podmiotom korzystanie z najnowocześniejszych technologii w celu usprawnienia procesów operacyjnych, zwiększenia produktywności pracowników i zapewnienia płynności zakupów.

CHARLOTTE, stan Karolina Północna, 29 listopada 2023 r. /PRNewswire/ -- Jako że zbliża się szczyt sezonu zakupowego, decydujące znaczenie mają rozwiązania, które usprawniają obsługę klienta i przyspieszają podejmowanie przez niego decyzji. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma Honeywell (Nasdaq: HON) zaprezentowała najnowszą wersję oprogramowania do odczytu kodów kreskowych SwiftDecoder™, stworzonego z myślą o usprawnieniu zakupów i zapewnieniu szybkiej obsługi klienta.

Oprogramowanie SwiftDecoder, stosowane przez organizacje na całym świecie do skanowania milionów kodów kreskowych każdego dnia, przekształca urządzenia obsługujące kamery w wydajne skanery kodów kreskowych, oferując szybkie i dokładne rejestrowanie danych. W przypadku sprzedawców detalicznych narzędzie to sprawnie integruje wtyczki rozszerzonej rzeczywistości oprogramowania zarówno z aplikacjami dla pracowników sklepów, jak i tymi przeznaczonymi dla klientów. Integracja ta przyczynia się do zwiększenia produktywności, umożliwiając skanowanie etykiet sklepowych oraz wizualne nakładanie grafiki i informacji na ekran. Takie rozwiązanie jest szczególnie korzystne dla pracowników sklepów zarządzających zapasami i dbających o dokładność etykiet cenowych, a także dla klientów poszukujących informacji o promocjach i wartościach odżywczych, pomagając im w wygodnym realizowaniu zakupów.

„SwiftDecoder pozwala przedsiębiorcom detalicznym tworzyć innowacyjne aplikacje, które rewolucjonizują proces obsługi klienta – powiedział David Barker, prezes Honeywell Productivity Solutions and Services. - Szybkie i bezdotykowe kasy nie tylko pozytywnie wpływają na zadowolenie klientów, ale także poprawiają wydajność operacyjną, umożliwiając sklepom przyjęcie przyszłościowego podejścia do zakupów. Wykorzystując technologię Honeywell, precyzyjne informacje o produktach w czasie rzeczywistym trafiają nie tylko do pracowników, ale również klientów, co prowadzi do podniesienia jakości interakcji. Takie połączenie technologii i umocnienia pozycji konsumenta pomaga zmienić krajobraz handlu detalicznego, obiecując przyszłość, w której wygodne, wydajne i bezproblemowe zakupy staną się normą”.

Wielkimi krokami zbliża się pełnia sezonu świątecznych zakupów, dlatego rozwiązania poprawiające obsługę klienta i przyspieszające podejmowanie decyzji przez nabywców będą miały decydujące znaczenie. Dostępność opcji zakupowych, takich jak „kliknij i odbierz” oraz innowacyjnych rozwiązań, typu „kup i wyjdź” - gdzie konsumenci mogą sfinalizować zakupy w sklepie bez pośrednictwa pracownika – powoduje, że adaptacja SwiftDecoder jest okazją do stworzenia unikalnych możliwości zakupowych, powodujących, że konsumenci będą wracać po więcej. Według danych firmy badawczej Gartner pozytywne wrażenia klientów wpływają na 66% lojalności, przewyższając cenę i markę łącznie, a 94% konsumentów jest pod ich wpływem znacznie bardziej skłonnych do dokonywania zakupów w przyszłości.

Ograniczenie czasu oczekiwania przy kasie oznacza, że możliwe jest obsłużenie większej liczby klientów, co z kolei może przyczynić się do zwiększenia ogólnego potencjału sprzedażowego sklepu. Technologia ta może również usprawnić zarządzanie zapasami, dostarczając w czasie rzeczywistym danych na temat popularności i dostępności produktów, wspomagając firmy w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji dotyczących zapasów.

Zaawansowane algorytmy przetwarzania obrazu SwiftDecoder mogą być wykorzystywane w rozmaitych urządzeniach, w tym telefonach komórkowych, tabletach, komputerach, skanerach do noszenia, dronach i kioskach przeznaczonych do zróżnicowanych zastosowań w handlu detalicznym i logistyce.

Spółka Honeywell jest pionierem w branży skanowania kodów kreskowych. Począwszy od wynalezienia najpowszechniej stosowanego kodu kreskowego w handlu detalicznym, produkcji i opiece zdrowotnej (Kod 39) po opracowanie kodu kreskowego wykorzystywanego do odprawy pasażerów podczas lotów lotniczych i podróży koleją (Aztec 2D), firma pomaga organizacjom zwiększać wydajność, produktywność i zadowolenie klientów. Jednocześnie kontynuuje współpracę z podmiotami na całym świecie w celu opracowywania nowych technologii, które wpływają na podstawowe procesy biznesowe. Więcej informacji na temat rozwiązań Honeywell dla branży detalicznej można znaleźć na stronie sps.honeywell.com.

Honeywell funkcjonuje jako zintegrowana jednostka operacyjna obsługująca szeroki zakres branż i obszarów geograficznych na całym świecie. Działalność firmy jest dostosowana do trzech potężnych megatrendów – automatyzacji, przyszłości lotnictwa i transformacji energetycznej – wspieranych przez zintegrowany system operacyjny Honeywell Accelerator i platformę oprogramowania Honeywell Connected Enterprise. Będąc zaufanym partnerem, firma Honeywell pomaga organizacjom w rozwiązywaniu najtrudniejszych i najbardziej złożonych wyzwań na świecie, dostarczając praktyczne odpowiedzi i innowacje, które sprawiają, że środowisko to jest bardziej inteligentne, bezpieczne i zrównoważone. Więcej wiadomości i informacji na temat firmy Honeywell można znaleźć na stronie www.honeywell.com/newsroom.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/276137/4425353/honeywell_logo.jpg 

Źródło: Honeywell 

KONTAKT:
Whitney Ellis
e-mail: whitney.ellis@honeywell.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.11.2023, 09:15
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii