Newsletter

Technologia Xsolla wykorzystana w nowych sklepach internetowych stworzonych dla 40 spośród 100 najpopularniejszych gier mobilnych

05.10.2023, 09:15aktualizacja: 05.10.2023, 09:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/ Xsolla
Business Wire/ Xsolla
Rozwój sektora gier mobilnych dzięki 151 sklepom internetowym Xsolla wykorzystującym udoskonalone integracje obejmujące wiele platform i zyski pod względem efektywności operacyjnej.

LOS ANGELES -- (BUSINESS WIRE) -- Xsolla, globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, informuje, że 40 ze 100 najpopularniejszych gier mobilnych uruchomiły własne sklepy internetowe w oparciu o rozwiązanie Xsolla. Informacje te wskazują na rosnącą tendencję do wieloplatformowej działalności w branży gier mobilnych zarówno w 2023 r., jak i w nadchodzącym 2024 r. Z badań i analiz Xsolla wynika, że technologia firmy została wykorzystana przez 151 gier, które uruchomiły w tym roku swoje sklepy internetowe. Osiągnięcie odzwierciedla przemiany zachodzące w sektorze gier mobilnych oraz przejście na integrację z wieloma platformami.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20231004517403/pl/ 

„Przy wsparciu ze strony Xsolla firma 80.lv udostępnia informacje na temat rosnącej potrzeby uwzględnienia platformy łączącej różne aspekty w branży gier - powiedział Kirill Tokarev, dyrektor generalny 80.lv. - Zamysłem jest tutaj zapewnienie równych szans dla studiów zajmujących się opracowywaniem gier i ich portowaniem, zwłaszcza tych o ograniczonych możliwościach własnych, dzięki zapewnieniu im rzetelnych partnerów, pozwalających na ekspansję gier również na inne platformy”.

Od 2005 r. firma Xsolla zajmuje się wspieraniem przeglądarek internetowych i gier komputerowych w sprzedaży wirtualnych artykułów na całym świecie. Wykazując niezachwiane zaangażowanie na rzecz poszukiwania nowych rynków na różnych platformach i dokonywania znaczących inwestycji w poprawę doświadczenia związanego z adaptacją, Xsolla umożliwia rozwój gier mobilnych, aby mogło z nich korzystać coraz większe grono odbiorców.

Integracja wyspecjalizowanych platform płatniczych, takich jak Xsolla, może znacząco przyczynić się do poprawy efektywności dla programistów gier. Według dostępnych danych programiści mogą zaoszczędzić nawet 30% czasu pracy dzięki wykorzystaniu specjalistycznych rozwiązań zamiast opracowywania własnego systemu obsługi płatności. W ten sposób programiści i wydawcy zyskują możliwość uwolnienia większej puli zasobów, aby móc je przeznaczyć na doskonalenie funkcji oferowanych gier i optymalizację doświadczeń użytkownika. Uproszczenie zawiłości związanych z przestrzeganiem przepisów podatkowych i wymogów regulacyjnych umożliwia programistom skupienie uwagi na najważniejszym zadaniu, jakim jest opracowywanie angażujących gier. W związku z tym dzięki współpracy z Xsolla partnerzy mogą uprościć prowadzoną działalność i przyczynić się do zapewnienia użytkownikom docelowym lepszych doświadczeń podczas gier.

Stawienie czoła zawiłościom globalnych rynków usług i produktów cyfrowych jest niełatwym zadaniem, polegającym nie tylko na przestrzeganiu wytycznych związanych z podatkiem VAT i podatkiem od sprzedaży. Przykładem może być Meksyk, gdzie zgodnie z listą dostawców usług cyfrowych zarejestrowanych w RFC zaledwie dwóch wiodących producentów gier jest oficjalnie ujętych w rejestrze przedsiębiorców, zgodnie z Federalnym Monitorem Urzędowym. Oprócz kwestii podatkowych firmy muszą przestrzegać licznych przepisów lokalnych, kryteriów związanych z licencjonowaniem oraz regulacji o ochronie danych, które mogą znacząco się różnić w zależności od regionu.

„Wsparcie debiutujących sklepów internetowych dla 40 spośród 100 najpopularniejszych gier mobilnych to ogromne osiągnięcie dla Xsolla i wskazuje na istotną zmianę w branży, która zmierza w kierunku ekspansji wieloplatformowej - powiedział Chris Hewish, dyrektor generalny Xsolla. - To osiągnięcie jest nie tylko wybitnym wynikiem liczbowym, ale również potwierdzeniem naszego stałego zaangażowania na rzecz dostarczania najbardziej efektywnych i wszechstronnych rozwiązań dla programistów gier mobilnych. Podkreśla to również rosnące znaczenie ujednoliconej strategii obejmującej wiele platform, zwłaszcza w świetle niedawnych zmian w obszarze ochrony prywatności, w tym w zakresie identyfikatora dla reklamodawców (IDFA), przejrzystości monitorowania aplikacji (ATT) i obostrzeń w zakresie identyfikacji, które wejdą w życie już niebawem. W związku z tymi zmianami zgodność z przepisami jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek dotąd i programiści muszą o nią zadbać, przygotowując sklepy internetowe z myślą o zwiększeniu grona użytkowników i wzbogaceniu doświadczeń podczas gier na wielu różnych platformach”.

Aby uzyskać więcej informacji i dowiedzieć się więcej na temat rozwiązania Xsolla Web Shop, prosimy o odwiedzenie strony: xsolla.pro/webshoptop100

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Tokio i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji na stronie: xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231004517403/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

Dyrektor ds. Public Relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.10.2023, 09:15
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ