Newsletter

Teleperformance zdobywa pierwszą nagrodę podczas tegorocznej edycji nagród ECCSA

12.12.2022, 09:08aktualizacja: 12.12.2022, 09:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN, 12 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Teleperformance zwycięża w konkursie European Contact Center and Customer Service Awards. Kapituła posiadającego najdłuższą historię i cieszącego się najwyższą renomą programu nagród w Europie, ogłosiła tegorocznych laureatów w obecności ponad 1200 gości z 32 krajów. Spółka Teleperformance otrzymała łącznie 8 nagród za doskonałość w obsłudze klienta.

Spółka Teleperformance odniosła sukces zdobywając pierwsze miejsce w kategoriach: Najlepsze partnerstwo BPO (Outsourcing procesów biznesowych) ‒ duże przedsiębiorstwa, Najlepsze podejście do różnorodności oraz Integracja. W ciągu ostatnich 4 lat gigant branży CX zgromadził ponad 30 nagród ECCSA, dowodząc swojej konsekwencji w działaniu i umacniając się na pozycji niekwestionowanego lidera w Europie.

Nagroda Highly Commended za najlepszą wielojęzyczną obsługę klienta również powędrowała do Teleperformance - jedynej organizacji wyróżnionej pod tym względem w tej kategorii.

W ramach kategorii Najlepsza wielojęzyczna obsługa klienta, europejskie firmy dbające o doświadczenia klientów zostały wyróżnione przez renomowaną organizację przyznającą nagrody ECCCSAs za doskonałe podejście do wartości pracownika, innowacyjność i wyniki handlowe. Celem Teleperformance jest uczynienie interakcji z klientami prostszymi, szybszymi i bezpieczniejszymi poprzez połączenie pierwiastka ludzkiego z najnowocześniejszą technologią.

Agustin Grisanti, dyrektor generalny Grupy (rzecznik TP), powiedział: „Jestem zachwycony, że nasz europejski zespół zyskuje uznanie w oczach wielu firm za wspólne zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowych usług, zapewnienie konkretnych rezultatów oraz realizację potrzeb naszych klientów i ich konsumentów. Te renomowane i przyznawane w sposób niezależny nagrody dowodzą, że nadal wysoko stawiamy poprzeczkę dla rynku CEMEA w zakresie wydajności i doskonałej jakości obsługi klienta”.

Źródło: Teleperformance Global

KONTAKT:

Emmaline Windeler

tel. 00447805737887

e-mail: emmaline@flamepr.com 

e-mail: mediarelations@teleperformance.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.12.2022, 09:08
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ