Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TIENCIN, Chiny, 13 listopada 2018 r. /PRNewswire/ -- Wiodący koncern opieki zdrowotnej TIENS Group ogłosił globalną ekspansję na rynku handlu detalicznego poprzez otwarcie nowego flagowego sklepu TIENS Experience Store w Chinach. Znajdujący się na terenie parku przemysłowego TIENS International Health Industrial Park nowy sklep charakteryzuje połączenie doświadczeń internetowych i fizycznych osiągnięte poprzez nowatorskie, uzupełnione technologią podejście do handlu detalicznego i marketingu.
Nowa aplikacja e-portfela Tiens PointsWin odgrywa kluczową rolę w łączeniu sieci klientów na bazie technologii blockchain. Klienci mogą korzystać z aplikacji do dokonywania zakupów i zdobywania nagród w dowolnej firmie z banerem TIENS. Tak innowacyjne rozwiązanie umożliwia połączenie handlu detalicznego w internecie i świecie fizycznym, które grupa chciała wykorzystać przez rosnącą obecność na skalę międzynarodową.
Koncern TIENS planuje 110 oddziałów na całym świecie, a nowy sklep stanie się ikoną międzynarodowej strategii grupy „One Body, Multiple Wings". Strategia zakłada stworzenie zróżnicowanego lecz zintegrowanego ekosystemu opieki zdrowotnej obejmującego fizyczne sklepy detaliczne, e-handel, TMC i urządzenia medyczne, a także doświadczenia edukacyjne, turystyczne, hotelowe i stylu życia.
„Zawsze podchodziliśmy do zagadnienia rozwoju przez patrzenie na świat z globalnej perspektywy - skomentował przewodniczący TIENS Group Li Jinyuan. - Specjalną uwagę poświęcamy regionom objętym chińską inicjatywą Jednego Pasa, Jednej Drogi” - dodał, podkreślając, że większość międzynarodowych oddziałów TIENS znajdzie się właśnie w tej strefie.
Sklep flagowy będzie opierał się przede wszystkim na podejściu do marketingu przez doświadczenia, oferując interaktywne środowisko, w którym klienci mogą odkrywać i poznawać oryginalne produkty zdrowotne i kosmetyczne.
„Marketing doświadczeniowy jest wiodącym trendem w rozwoju działalności. Chcemy dać klientom intuicyjne doświadczenia opieki, uwagi i piękna – skomentowała członkini zarządu i główna dyrektor e-handlu Chelsea Li (Li Yue Qi). – TIENS Experience Store został zaprojektowany w relaksacyjnej, morskiej estetyce, która delikatnie przenika całą atmosferę” – wyjaśniła dyrektor, dodając, że „doświadczenie każdego klienta jest podróżą pełną odkryć wzdłuż produktów przemyślanie zaprezentowanych z myślą o jak największych korzyściach dla odwiedzających".
Poprzez interaktywne, szeroko zakrojone doświadczenia klientów najnowsza inicjatywa grupy wspiera jej dążenia do zmiany koncepcji konsumpcji marki w bardziej spersonalizowane doświadczenie. „Zróżnicowany układ TIENS Experience Store jest fizyczną reprezentacją globalnej strategii ‘One Body, Multiple Wings" – wyjaśniła Peggy Liu (Liu Yu), dyrektor działu operacji doświadczeniowych grupy.
Dodatkowe informacje można znaleźć pod adresem: http://www.tiens.com/index.php?m=content&c=index&a=show&catid=32&id=85
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/782246/TIENS_new_retail.jpg
Źródło: TIENS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.11.2018, 10:59 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |