Pobierz materiał i Publikuj za darmo
AMSTERDAM, Holandia--(BUSINESS WIRE) - Należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH] marka Tommy Hilfiger ma przyjemność ogłosić, że Avery Baker została powołana na stanowisko prezesa i dyrektora marki i oficjalnie obejmie stanowisko z dniem 17 listopada 2020 r. W ramach obowiązków sprawowanych na nowym stanowisku Avery Baker będzie odpowiedzialna za produkty, strategie i kampanie marketingowe marki we wszystkich, oferowanych przez nią kategoriach, obsługiwanych regionach i kanałach na całym świecie.
Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/.
Od chwili rozpoczęcia pracy dla marki Tommy Hilfiger w 1998 r., Baker zajmowała wiele, różnych stanowisk w oddziałach firmy na całym świecie, między innymi, pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu i dyrektora marki. W połowie roku 2019, odeszła z zajmowanego stanowiska, by poświęcić czas rodzinie, teraz jednak wraca do firmy, aby stać się częścią nowego rozdziału w historii firmy i marki, z którą jest tak bardzo związana. Podczas pracy w firmie Avery Baker znacząco przyczyniła się do rozwinięcia firmy TOMMY HILFIGER w jedną z najbardziej rozpoznawanych na świecie lifestylowych marek segmentu premium. Jej zawodowe portfolio obejmuje wiele istotnych inicjatyw związanych z opracowywaniem i wdrażaniem strategii budowania marki, które zadecydowały o rozwoju firmy i zwiększeniu jej wartości.
„Avery charakteryzuje się wyjątkowym uwrażliwieniem na dziedzictwo i DNA marki TOMMY HILFIGER, stworzyła wiele istotnych kampanii skierowanych do konsumentów, które zdecydowały o rozwoju firmy i marki - powiedział Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. - Jej zaangażowanie w tworzenie nowych ambitnych produktów oraz strategii marketingowych na światowym poziomie leży u podstaw naszej wizji stworzenia globalnej, odpowiedzialnej marki. Jesteśmy szczęśliwi, że Avery wraca w szeregi rodziny Tommy Hilfiger i będzie prowadzić naszą markę w tych dwóch obszarach i wykorzystywać jej ogólnoświatowy potencjał”.
„W tych trudnych czasach przed markami otwierają się możliwości, ale też odpowiedzialność, zmiany stylu życia naszych klientów - powiedziała Baker. - Jestem przekonana, że marka Tommy Hilfiger, uwielbiana zarówno za prowadzone inicjatywy jak i wyjątkowe produkty, które projektujemy, może wywrzeć niezwykle pozytywny wpływ. Jestem szczęśliwa, że mogę wyruszyć w tę nową podróż wraz z Tommym, Martijnem i całym zespołem zarządzającym naszą działalnością w Europie, regionie Azji i Pacyfiku oraz w obu Amerykach. Chcemy do maksimum wykorzystać długofalowe możliwości, jakie się przed nami otwierają w tych regionach i przekształcić firmę od podstaw – od kultury marki po grupy docelowe – abyśmy mogli stać się firmą na miarę drugiej dekady XXI wieku”.
Avery Baker objęła stanowisko dyrektora marki w 2014 r. i udało jej się połączyć zarządzanie obszarem kreatywnym i biznesowym, dzięki czemu stworzyła nową wizję marki stanowiącą mieszankę popkultury, mody, technologii i rozrywki. Była autorką przełomowych programów, w tym TOMMYNOW – największego w branży modowej i najpopularniejszego pokazu mody odbywającego się pod nazwą „See Now, Buy now” – przywróciła również do życia inspirowaną latami dziewięćdziesiątymi kolekcję TOMMY JEANS, która okazała się ulubioną kolekcją młodszych klientów dzięki wykorzystaniu jej dziedzictwa. Za jej kadencji na tym stanowisku nawiązano współpracę ze znanymi osobami popularyzującymi nowe trendy, wśród których znaleźli się Lewis Hamilton, Zendaya, Gigi Hadid, KITH i Vetements, dzięki którym marka stała się jeszcze bardziej znana i trafiła do nowego pokolenia wielbicieli.
TOMMY HILFIGER jest jedną z wiodących na świecie marek lifestylowych o uznanej, ogólnoświatowej renomie i tożsamości. Strategie marketingowe firmy przyczyniły się do zwiększenia pozycji marki TOMMY HILFIGER dzięki ciągłemu szerzeniu świadomości marki i strategiom ukierunkowanym na klientów, na których zbudowano i utrzymano lojalną grupę jej miłośników. Dziś marka jest ogólnie znana ze swoich wyjątkowych kolekcji, kampanii, partnerstw i intensywnym zaangażowaniu klientów w jej działalność.
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego, walizki, plecaki i torby. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.
PVH Corp.
PHV uchodzi za jedną z najważniejszych firm modowych i lifestyle’owych na świecie. Posiadamy marki, które wyznaczają kierunki rozwoju mody. W skład naszego portfela wchodzą takie kultowe marki jak CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga a także marki Geoffrey Beene czy cyfrowa marka bielizny True & Co.. Posiadamy szeroką ofertę produktów sprzedawanych pod markami znanymi w różnych krajach, ale i na całym świecie, a także markami licencjonowanymi. PVH zatrudnia ponad 40 tys. pracowników w ponad 40 państwach na całym świecie, a jej roczny przychód wynosi 9,9 mld dolarów. W tym tkwi nasza siła. W tym tkwi siła PVH.
Odwiedź nasze strony na portalach Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.
Oświadczenie zgodne z wymogami programu „safe harbor” na mocy ustawy o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 roku (private securities litigation reform act of 1995):
Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji prasowej, w tym wypowiedzi związane ze strategiami, celami, oczekiwaniami i zamierzeniami Spółki, zostały zamieszczone zgodnie z postanowieniami dotyczącymi programu „Safe Harbor” na mocy Ustawy o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 roku. Informujemy inwestorów, że tego rodzaju wypowiedzi prognozujące są nieodłącznie związane z czynnikami ryzyka i niepewności, przy czym w przypadku wielu z nich nie ma możliwości zapewnienia rzetelnej prognozy, a niektóre mogą wystąpić niespodziewanie. Czynniki ryzyka i niepewności obejmują takie sytuacje, jak: (i) zmiany strategii, celów, oczekiwań i zamierzeń Spółki, wprowadzane w dowolnym czasie, według jej uznania; (ii) Spółka może być uznana za podmiot bez zdolności kredytowej, wykorzystujący znaczną część przepływów pieniężnych do obsługi zadłużenia, co może skutkować brakiem odpowiednich funduszy na działalność operacyjną na oczekiwanym poziomie lub na poziomie, który osiągnięto w przeszłości; oraz (iii) inne czynniki ryzyka i niepewności wskazywane w dokumentach przedkładanych przez Spółkę Komisji Papierów Wartościowych i Giełd („SEC”).
Spółka nie zobowiązuje się do publicznej aktualizacji wypowiedzi prognozujących, zarówno w wyniku pozyskania nowych informacji, przyszłych zdarzeń, jak i z jakichkolwiek innych powodów.
Wersja źródłowa na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/
Źródło: Tommy Hilfiger
KONTAKT:
Tommy Hilfiger
Dana Perlman
Skarbnik i starsza wiceprezes ds. rozwoju działalności i relacji z inwestorami
tel. (212) 381-3502
tel. kom. (917) 579 1374
e-mail: investorrelations@pvh.com
-
Virginia Ritchie
Wiceprezes ds. komunikacji globalnej
e-mail: virginia.ritchie@tommy.com
tel. +31 6 4318 4870
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.11.2020, 10:35 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu