Newsletter

Tommy Hilfiger wzywa przedsiębiorców społecznych do podjęcia wyzwania Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

07.01.2021, 12:38aktualizacja: 07.01.2021, 12:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W trzeciej edycji programu Tommy Hilfiger gorąco zachęca do udziału przedsiębiorców z grupy BIPOC (czarnoskórych, należących do ludności rdzennej i kolorowych) oraz zaprasza klientów do rejestrowania się w celu oceny zgłoszeń.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], z przyjemnością ogłasza trzecią edycję wyzwania The Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, która potrwa od 6 stycznia do 8 marca 2021 r. Ten ogólnoświatowy program ma na celu wsparcie przedsiębiorczych firm na etapie start-up i scale-up w opracowaniu rozwiązań, które sprzyjają włączeniu społecznemu i pozytywnym zmianom w świecie mody. Od czasu jego powstania w 2018 r. w ramach wyzwania Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge 350 000 € powędrowało do przedsiębiorców, którzy bronią swoich przekonań i angażują się we wprowadzanie zmian w swoich społecznościach. Bazując na realizowanej przez markę Tommy Hilfiger wizji zrównoważonego rozwoju Waste Nothing and Welcome All (Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność), trzecia edycja programu ma na celu wzmocnienie pozycji i wsparcie przedsiębiorców reprezentujących grupę BIPOC, którzy działają na rzecz rozwoju swoich społeczności, oraz wspieranie przyszłości mody z większą otwartością na różnorodność. Zachęcamy klientów do zaangażowania i pomoc w ocenie zgłoszeń.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

„Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge w centrum zainteresowania stawia przedsiębiorców, którzy wkładają całe swoje serce w dokonywanie pozytywnych zmian społecznych w swojej branży – powiedział Tommy Hilfiger. - W tym roku chcielibyśmy zaprezentować jeszcze bardziej zróżnicowane perspektywy, koncepcje i społeczności dzięki wsparciu przedsiębiorców z grupy BIPOC. Wprowadzanie zmian w środowisku mody jest naszym obowiązkiem, dlatego możliwość kontynuacji naszego zaangażowania na rzecz włączenia społecznego i równego traktowania za pośrednictwem nadchodzącego Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge jest dla nas zaszczytem”.

Zainteresowane firmy mogą składać swoje propozycje projektów poświęconych modzie, które tworzą łańcuch wartości sprzyjający większemu włączeniu społecznemu. Spośród wnioskodawców zostanie wyłonionych sześciu finalistów, którzy wirtualnie opracują plany swoich projektów przy wsparciu zaangażowanych ekspertów z branży reprezentujących markę Tommy Hilfiger i ekspertów zewnętrznych. Po szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego trenera prezentacji podczas ogólnoświatowego finału Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, który odbędzie się na początku 2022 r., finaliści przedstawią swoje koncepcje prestiżowemu jury i publiczności.

W dążeniu do wcielania w życie idei włączenia społecznego Tommy Hilfiger zaprasza klientów do udziału w ocenie zgłoszeń, aby pomóc wyłonić tegorocznych finalistów. Członkowie jury wybrani spośród klientów będą mieli zadanie wyselekcjonować spośród 200 uczestników 50. Każdy z klientów-jurorów otrzyma do oceny co najmniej cztery zgłoszenia za pośrednictwem mikrostrony marki. Klienci chcący wejść w skład jury mogą składać aplikacje za pośrednictwem strony https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/ w terminie do 8 lutego.

Wartość wymienionych poniżej nagród została podwyższona w stosunku do poprzednich lat, zapewniając zwycięzcom środki i wiedzę niezbędną do rozwoju ich koncepcji biznesowych:

  • Suma 200 000 € zostanie podzielona między zwycięzców, a dodatkowo będą oni mogli otrzymać 15 000 € w ramach nagrody publiczności;
  • Roczny mentoring ogólnoświatowych ekspertów marki Tommy Hilfiger;
  • Miejsce w programie w zakresie przedsiębiorczości społecznej IDEAD (ISEP);
  • Roczny mentoring INSEAD.

„Chociaż w branży mody podjęto kroki w kierunku pozytywnych zmian na rzecz włączenia społecznego i różnorodności, nadal pozostaje wiele do zrobienia – powiedział Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global. - Dzięki Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge kontynuujemy nasze zobowiązanie związane z włączeniem różnych grup społecznych i różnorodnością oraz pomagamy wprowadzać zmiany, które są najbardziej oczekiwane i potrzebne”.

Misję Tommy Hilfiger wyraża hasło „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność”. Celem marki jest zajmowanie czołowej pozycji w dziedzinie zrównoważonego projektowania i stylu życia dzięki stosowaniu określonych metod kreowania produktów, zarządzania działalnością i utrzymywania kontaktu ze społecznościami i podmiotami zainteresowanymi. Więcej informacji o podejściu marki Tommy Hilfiger do zrównoważonego rozwoju, wspieranym przez strategię PVH Forward Fashion, można znaleźć na https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Więcej informacji o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge oraz o tym, jak wziąć udział w wyzwaniu, można znaleźć na: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Zapraszamy wszystkich znajomych marki i osoby ją śledzące do uczestnictwa w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.

# # #

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Firma zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego i walizki. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.

PVH Corp.

PVH jest jedną z najbardziej podziwianych firm odzieżowych i lifestyle’owych na świecie. Wspieramy marki, które napędzają modę - na dobre. Należą do nich legendarna marka Calvin Klein, a także TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga i Geoffrey Beene, jak również True & Co., marka bielizny przeznaczona do sprzedaży online. Posiadamy szeroką ofertę produktów sprzedawanych pod markami znanymi w różnych krajach, ale i na całym świecie, a także markami licencjonowanymi. PVH posiada ponad 40 000 podmiotów stowarzyszonych w ponad 40 krajach, a jej roczne przychody sięgają 9,9 mld USD. To jest nasza siła. To jest siła PVH.

Obserwuj nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

Źródło: Tommy Hilfiger

KONTAKT:

Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

St. dyrektor ds. komunikacji globalnej

e-mail: baptiste.Blanc@tommy.com

tel. +31 62904 2334

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.01.2021, 12:38
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ