Newsletter

TP-LINK dokonał dużego skoku na rynku urządzeń mobilnych

18.12.2015, 10:13aktualizacja: 18.12.2015, 10:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Shenzhen, Chiny, 18 grudnia 2015 r. /PRNewswire/ - TP-LINK, największy światowy dostawca produktów dla sieci Wi-Fi niedawno ogłosił nową rodzinę smartfonów, Neffos, poszerzając tym samym zakres działalności, wkraczając na rynek urządzeń mobilnych.

Główna koncepcja smartfona Neffos, wprowadzonego na rynek światowy w lutym polega na designie przyjaznym dla użytkownika, mądrym i prostym jednocześnie. "Naszym pierwotnym zamiarem podczas rozwoju Neffos było stworzenie unikalnego przeżycia cyfrowego poprzez gładkie połączenie ludzi i urządzeń - powiedział Jeffrey Chao, prezes TP-LINK. - Wierzymy, że prawdziwy smartfon potrafi wywołać w użytkownikach poczucie radości z technologii, oferując im jednocześnie prosty styl życia w obecnej erze eksplozji informacyjnej, w wyniku czego smartfon ten będzie przez nich postrzegany nie tylko jako narzędzie, ale również jako element mody stanowiący ich odzwierciedlenie".

Wprowadzenie Neffos oznacza też ekspansję firmy TP-LINK poza rynek urządzeń nieprzenośnych (router, inteligentny system domowy, usługa w chmurze) na rynek urządzeń mobilnych. Według rankingu IDC2015, udział TP-LINK w globalnym rynku produktów Wi-Fi osiągnął 42,9%, wyprzedzając drugą pozycję o 33,42%. Sukces firmy stanowi też silne uzasadnienie jej konsekwentnego wdrażania zasady bliskości dla życia jako podstawowej filozofii podczas rozwoju wysokiej jakości produktów.

W obecnych czasach nagromadzenia technologii w przemyśle telekomunikacyjnym TP-LINK prosperuje, wykorzystując możliwie najlepiej rozmiar ludzki przy projektowaniu. Smartfon stanowi dla TP-LINK przełom w ramach powiązania z urządzeniami inteligentnymi poprzez standardowy protokół, w celu stworzenia idealnego ekosystemu cyfrowego dla użytkowników.

"W przyszłości chcielibyśmy stworzyć dla użytkowników inteligentną możliwość identyfikacji w różnych sytuacjach, z automatyczną aktywacją i sterowaniem odpowiednich urządzeń. Korzystając z naszych smartfonów, użytkownicy będą mieli bliższe połączenie z ich urządzeniami domowymi" - powiedział Chao.

TP-LINK

TP-LINK jest globalnym innowatorem i dostawcą produktów dla rynku użytkowników indywidualnych oraz małych i średnich firm, z ofertą od routerów bezprzewodowych, poprzez przełączniki, bramy dla połączeń kablowych i DSL, przewody elektryczne, adaptery, poszerzacze sieci, kamery w chmurze, firmowe punkty dostępu, zewnętrzne rozwiązania bezprzewodowe, aż po inteligentne systemy domowe.

Firma zawsze starała się zapewnić użytkownikom możliwie najbardziej komfortowy dostęp do sieci lokalnych i Internetu, dostosowując sią do ich potrzeb życiowych lub pracy, czy też rozrywki i świadcząc usługi o wysokim poziomie, z dochodami ze sprzedaży za 2014 r. na poziomie 2 miliardów USD.

Obecnie TP-LINK dysponuje firmami córkami lub przedstawicielstwami handlowymi w 40 krajach i regionach, sprzedając swoje urządzenia w ponad 120 krajach.

Źródło: TP-LINK

KONTAKT:

Joicy Huang

tel. +86-755-28092001-2147

e-mail: pr@neffos.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.12.2015, 10:13
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ