Newsletter

Tredence powołuje Shriharshę Imprapura na stanowisko Chief Business Officer na region Wielkiej Brytanii i Europy

08.08.2025, 11:25aktualizacja: 08.08.2025, 11:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Tredence
PR Newswire/Tredence

LONDYN, 8 sierpnia 2025 r. /PRNewswire/ -- Firma Tredence, lider rynku rozwiązań w dziedzinie nauk o danych i SI, powołała Shriharshę Imprapura na stanowisko Chief Business Officer w Wielkiej Brytanii i Europie.

Biuro Harshy znajdować będzie się będzie w Londynie, a do jego zadań należeć będzie nadzorowanie strategicznej ekspansji Tredence na rynkach w Wielkiej Brytanii i Europie. Działania w tym regionie obejmą przede wszystkim rozwój strategicznych partnerstw z czołowymi przedsiębiorstwami, zwiększenie zdolności Tredence w obszarze SI i nauk o danych, a także tworzenie kształtującej rynek oferty, która pozwala klientom uzyskać maksymalną wartość z inwestycji w SI. Celem Harshy będzie wzmocnienie pozycji Tredence w kluczowych sektorach - takich jak handel detaliczny, produkty szybko zbywalne, technologie, media i telekomunikacja, opieka zdrowotna, bankowość i usługi finansowe, produkcja maszyn, narzędzi i wyrobów dla przemysłu, oraz turystyka i hotelarstwo - dzięki czemu jej klienci biznesowi będą mogli szybciej wprowadzać zmiany w swoich przedsiębiorstwach i skuteczniej rywalizować z konkurencją.

„Jestem niezwykle podekscytowany możliwością dołączenia do Tredence w tak przełomowym momencie. Do podjęcia współpracy z firmą szczególnie zachęciła mnie jej imponująca trajektoria wzrostu, kaliber ludzi, jacy tu pracują, a także odważna kadra przywódcza. Cieszę się, że będę mógł pomóc naszym klientom przyspieszyć proces transformacji w obszarze SI, który pozwoli im czerpać większą wartość z inwestycji oraz działać z większą zwinnością i elastycznością na tle konkurencji. Moim nadrzędnym celem będzie budowanie pogłębionej i strategicznej współpracy z klientami w Europie, która przyniesie wymierne rezultaty dla ich przedsiębiorstw” - powiedział Shriharsha Imrapur, Chief Business Officer Tredence na region Wielkiej Brytanii i Europy.

„Harsha posiada wybitny dorobek w kreowaniu wzrostu przedsiębiorstw i tworzeniu innowacyjnych modeli biznesowych w wielu regionach, co czyni go idealnym kandydatem na lidera naszej ekspansji w Europie. Wyróżnia go pasja, z jaką buduje wysoce efektywne zespoły i pogłębioną współpracę z klientami, przez co doskonale sprawdzi się w naszych działaniach zorientowanych na rozwiązywanie problemów z wdrażaniem modeli SI, z którymi borykają się nasi klienci. Tredence cały czas pracuje nad intensywnym wzrostem na rynku europejskim, dlatego przywództwo Harshy odegra kluczową rolę w otwarciu nowych możliwości rynkowych i zapewnieniu naszym klientom znakomitych rezultatów projektów bazujących na SI” - powiedział Shashank Dubey, Chief Revenue Officer i współzałożyciel Tredence.

Harsha wnosi do firmy ponad dwie dekady doświadczenia w przeprowadzaniu skomplikowanych zmian w przedsiębiorstwach na całym świecie. Podczas pracy w LTIMindtree przeszedł ewolucję od inżyniera danych i BI - stojącego na czele projektów zlecanych przez klientów i budującego opatentowane modele - do stanowiska wiążącego się z odpowiedzialnością za rentowność firmy, wielokrotnie zwiększając wskaźnik jej wzrostu na terenie Europy Kontynentalnej na rynkach handlu detalicznego i towarów szybko zbywalnych, poszerzając portfel firmy w branży cyfrowej na terenie Europy, a także przekształcając światową branżę technologii, mediów i telekomunikacji poprzez rewolucyjne projekty realizowane z klientami. W ostatnim czasie zajmował stanowisko Chief Commercial Officer w Consult Red, gdzie kierował projektem globalnej ekspansji inteligentnych systemów połączonych. Harsha posiada tytuł licencjata informatyki oraz dyplom MBA uzyskany na Nyenrode Business Universiteit w Holandii.

Jego powołanie na stanowisko Chief Business Officer to kolejny kamień milowy w procesie międzynarodowej ekspansji Tredence. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat firma znacznie zwiększyła swoją obecność na terenie Ameryki Północnej, Indii oraz Bliskiego Wschodu, kontynuując inwestycje w strategiczne przywództwo mające na celu budować jej pozycję na rynkach o wysokim potencjale wzrostowym, takich jak Europa. Otrzymane niedawno wyróżnienia - 2025 Databricks Americas Growth Partner of the Year, Databricks Retail & CPG (RCG) Partner of the Year (czwarty rok z rzędu), Industry Solutions Partner of the Year od Google Cloud, oraz 2025 Retail & CPG Data Cloud Services Partner of the Year od Snowflake - potwierdzają, że przedsiębiorstwa na całym świecie darzą Tredence zaufaniem jako partnera w projektach transformacji biznesowej.

Tredence

Tredence dostarcza rozwiązania w obszarze nauki o danych i SI, skupiając się na rozwiązywaniu problemów związanych z wdrażaniem modeli SI w procesie przechodzenia od pomysłu do realizacji i monetyzacji. Firma posiada dogłębną wiedzą w swojej dziedzinie, dysponując platformami danych i akceleratorami, a także współdziałając w ramach strategicznych partnerstw z myślą o dostarczaniu klientom ukierunkowanych i skutecznych rozwiązań. Tredence posiada oddziały w rejonie Zatoki San Francisco, Chicago, Londynie, Toronto i Bengaluru, a do jej klientów należą największe marki w branżach handlu detalicznego, produktów szybko zbywalnych, nowoczesnych technologii, telekomunikacji, opieki zdrowotnej, turystyki oraz produkcji maszyn, narzędzi i wyrobów dla przemysłu.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.tredence.com oraz śledząc nasz profil na LinkedIn.

Photo: https://mma.prnewswire.com/media/2746105/Shriharsha_Imrapur_Tredence.jpg 

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1773052/Tredence_Logo.jpg 

Źródło: Tredence

KONTAKT:

Tel. +91-9986070780

e-mail: Sivaram.k@tredence.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.08.2025, 11:25
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ