Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podczas uroczystej ceremonii wręczania nagród, która odbyła się w Londynie, odebrana została także nagroda dla innego popularnego modelu marki, Fiorino, za zwycięstwo w kategorii „Small Van", potwierdzając tym samym znaczenie i atrakcyjność lekkich samochodów dostawczych Fiat Professional.
Możliwości transportowe Doblo Cargo, który może przewieźć nawet tonę (pojemność użytkowa do 5,0 m3 oraz gama oszczędnych silników diesla 1,3 i 1,6 litra oraz benzynowego 1,4 litra) uczyniły z tego wielokrotnie nagradzanego lekkiego samochodu dostawczego najlepszą opcję wyboru nie tylko dla operatorów flot, ale także kandydata na zwycięzcę dla komisji zasiadającej w tym konkursie.
Jury było pod wrażeniem niezwykłej funkcjonalności nowego Doblo Cargo, w tym doskonałej dynamiki jazdy i komfortu, wyszukanych zawieszeń bi-link, ładowności, najlepszej w segmencie objętości użytkowej, solidności, mocnej konstrukcji i szerokiej gamy.
„Fakt, że Doblo Cargo zdobywał nagrodę „Light Van Award” przez trzy lata z rzędu jest ewidentnym dowodem jego trwałej jakości - oświadczył James Dallas, wydawca „What Van?” - Doskonałe prowadzenie oraz wysoki standard produkcji, to walory Doblo, a bogactwo gamy czyni go wyjątkowym przy objętości użytkowej na poziomie od 3,4 m3 do 5,0 m3 oraz ładowności od 750 kg do maksymalnie 1005 kg".
Odbierając nagrodę dla Doblo Cargo, Richard Chamberlain, Country Manager Fiata Professional, powiedział: „Jesteśmy ogromnie dumni zarówno z Doblo, jak i z Fiorino i cieszymy się z odebrania podwójnej nagrody, która ma dużą wartość dla naszej marki. Te wyróżnienia są niezwykle istotne, ponieważ przyznawane są przez komisję składającą się z ekspertów, znawców rynku lekkich samochodów dostawczych, świadomych potrzeb klientów sektora vanów. Nagrody te są kolejnym dowodem siły i konkurencyjności linii lekkich samochodów dostawczych Fiat Professional, które ostatnio umocniły modele Talento oraz pick-up Fullback i podkreślają ogromne kroki, jakie poczyniła marka, zaangażowana w stały rozwój i poprawę swojego wizerunku".
Dzięki odnowionemu wzornictwu wnętrza i nadwozia, Fiorino idealnie nadaje się do jazdy po mieście, sprawnie porusza się w ruchu i jest łatwy w parkowaniu. Oprócz tego, dysponuje niesamowitą przestrzenią ładunkową aż 2,8 m3 i może przewieźć nawet 660 kg. Ponadto, Fiorino jest liderem pod względem osiągów, niskich kosztów eksploatacji, komfortu i funkcjonalności.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 19.12.2017, 17:18 |
| Źródło informacji | FCA Polska S.A. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
80 lat tradycji zobowiązuje – Polimex Mostostal staje do wyścigu po wielomiliardowe projekty infrastrukturalne
Polimex Mostostal S.A., największa firma budowlano-inżynieryjna z polskim kapitałem, zaprezentowała strategię rozwoju całej Grupy Kapitałowej na najbliższe lata. Tylko w perspektywie 2028 roku przychody operacyjne Grupy mają sięgnąć 10 mld zł, zaś rentowność EBIT – ponad 4 proc. To jednak dopiero początek, bowiem nakłady inwestycyjne w polskiej energetyce na najbliższą dekadę są szacowane na ponad 630 miliardów zł, zaś Polimex Mostostal ma ambicję zrealizować wiele z planowanych projektów.- 31.10.2025, 12:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
80 lat tradycji zobowiązuje – Polimex Mostostal staje do wyścigu po wielomiliardowe projekty infrastrukturalne
Polimex Mostostal S.A., największa firma budowlano-inżynieryjna z polskim kapitałem, zaprezentowała strategię rozwoju całej Grupy Kapitałowej na najbliższe lata. Tylko w perspektywie 2028 roku przychody operacyjne Grupy mają sięgnąć 10 mld zł, zaś rentowność EBIT – ponad 4 proc. To jednak dopiero początek, bowiem nakłady inwestycyjne w polskiej energetyce na najbliższą dekadę są szacowane na ponad 630 miliardów zł, zaś Polimex Mostostal ma ambicję zrealizować wiele z planowanych projektów.- 31.10.2025, 12:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Krynica Forum 2025: ambitne cele klimatyczne UE grożą osłabieniem pozycji Polski i Europy w globalnej gospodarce PAP
Bez unijnych podatków od emisji CO2 w Polsce cena 1 MW energii z węgla brunatnego wyniosłaby 130 zł, a z węgla kamiennego 180 zł. O tym, jak realizacja planów redukcji emisji do 2040 r. wpływa na ceny energii w Polsce i jakie zmiany w Europejskim Zielonym Ładzie są potrzebne, by wspierał, a nie podkopywał konkurencyjność UE, dyskutowali eksperci podczas debaty „Unijna polityka klimatyczna: czy zmierzamy ku katastrofie?” podczas Krynica Forum 2025.- 31.10.2025, 12:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ