Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Stację uruchomiono w Miejscu Obsługi Podróżnych (MOP) Michałowice, na trasie Łódź-Wrocław. „To jedna z najnowocześniejszych w Europie, a na pewno najnowocześniejsza w Polsce stacja benzynowa drive through” - powiedziała PAP Patrycja Klarecka, członek Zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.
„To innowacyjny pomysł. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy są coraz bardziej wymagający, mają coraz mniej czasu i cenią sobie wygodę” - dodała Klarecka.
„Gdy kierowca podjeżdża i zatrzymuje się przy dystrybutorze, wtedy osoba z obsługi stacji podchodzi i pyta o rodzaj paliwa. Podczas tankowania klient - cały czas siedząc za kierownicą - widzi również wyświetlone menu z ofertą gastronomiczną i ma możliwość komunikacji z obsługą gastronomiczną za pomocą specjalnego terminala” - wyjaśnił w rozmowie z PAP Stanisław Barański, jeden z odpowiedzialnych za projekt w PKN Orlen.
„Kiedy tankowanie jest zakończone, kierowca podjeżdża do okienka, gdzie płaci za zamówienie, a następnie do okienka numer 2, gdzie odbiera zakupione produkty z oferty gastronomicznej, i po maksymalnie 210 sekundach rusza w trasę” - dodał Barański.
Według Patrycji Klareckiej, sprzedaż produktów pozapaliwowych stanowi znaczącą część obrotów w segmencie detalicznym w PKN Orlen. „W tym kierunku chcielibyśmy pójść, tak aby obok nowoczesnych paliw takich jak Verva i Efekta móc klientom zaoferować kompleksowe usługi gastronomiczne oraz ofertę sklepową” - podkreśliła Patrycja Klarecka.
PKN Orlen ma ok. 1 700 stacji w Polsce. Przedstawiciele spółki zapowiadają, że jeśli koncepcja „drive through” się sprawdzi, będzie wdrażana w innych stacjach, głównie znajdujących się przy autostradach.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.10.2018, 15:55 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
BioMaxima SA zaprasza inwestorów na konferencję wynikową
Zarząd BioMaxima, polskiego producenta wyrobów do laboratoryjnej diagnostyki medycznej i mikrobiologii przemysłowej zaprasza inwestorów na konferencję, podczas której zaprezentowany zostanie raport finansowy za I kwartał 2024. Konferencja odbędzie się 29 maja 2024 roku o godzinie 9.00. W trakcie spotkania omówiona zostanie realizacja strategii, bieżąca sytuacja spółki, zarząd podsumuje ubiegły rok a także odpowie na pytania inwestorów.- 30.04.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BioMaxima S.A.