Newsletter

Trzy razy to już sztuka: Hisense rozszerza strategiczną współpracę z UEFA o sponsorowanie turnieju EURO 2024

04.09.2023, 08:52aktualizacja: 04.09.2023, 09:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire

BERLIN, 4 września 2023 r. /PRNewswire/ -- Globalny producent elektroniki użytkowej i urządzeń domowych Hisense ogłosił, że został globalnym sponsorem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2024™. To już trzeci turniej UEFA EURO sponsorowany przez Hisense po dwóch udanych edycjach. Firma ma na koncie także udane sponsorowanie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022™. W ramach umowy Hisense uzyska również prawa sponsoringowe do turniejów kwalifikacyjnych Mistrzostw Europy UEFA w latach 2023-24 i 2025-26, finałów Ligi Narodów UEFA w 2025 r., turnieju UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026.

Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA, chwalił Hisense za przedłużenie współpracy, mówiąc: „Bardzo się cieszę, że spółkę Hisense nadal angażuje się w europejski futbol jako oficjalny Partner turnieju UEFA EURO 2024™, który będzie już trzecią z rzędu edycją, którą sponsoruje. Technologie firmy Hisense wciąż pomagają zwiększać dostępność futbolu i dawać jeszcze większą radość kibicom na całym świecie”.

Marketing sportowy pozostaje kluczowym elementem globalnej strategi rozwojowej i budowania rozpoznawalności marki Hisense na całym świecie. Spółka Hisense niemal dwukrotnie podniosła swoją rozpoznawalność w okresie ostatnich pięciu lat.

Po ogłoszeniu sponsorowania nadchodzących mistrzostw UEFA EURO 2024™, Fisher Yu, prezes Hisense Group Holdings Co., Ltd zauważył w trakcie przemowy otwierającej na targach IFA 2023, że Hisense potrafi dotrzeć do konsumentów z całego świata poprzez sponsorowanie wydarzeń sportowych, co jest doskonałym sposobem budowania zaufania do marki. W ramach dalszych działań na rzecz budowania marki, Hisense zapewni fanom z całego świata niespotykane wrażenia z oglądania turnieju UEFA EURO 2024™, dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii podnoszących jakość obrazu.

Od oszczędzających energię urządzeń Laser TV po globalne inicjatywy ochrony środowiska, Hisense inwestuje w innowacje i zapewnianie ekologicznych produktów dla konsumentów chcących żyć lepiej.

Przez lata Hisense nieprzerwanie dążył do budowania zażyłych relacji ze swoimi klientami z całego świata, niezależnie od miejsca, z którego pochodzą i języka, którym mówią, aby móc lepiej zrozumieć i zaspokajać ich indywidualne potrzeby, podnosząc jakość i wrażenia z codziennego życia.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2199498/1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2199786/2.jpg 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2199787/3.jpg 

Źródło: Hisense

KONTAKT
Patrick Chen
e-mail: patrick.chen@bluecurrentgroup.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.09.2023, 08:52
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ