Newsletter

Tumi świętuje pięćdziesięciolecie kampanią „Tworzone z myślą o tobie od 1975 r.”

18.02.2025, 15:04aktualizacja: 18.02.2025, 15:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Tumi, Inc.
PR Newswire/Tumi, Inc.
Marka, dla której źródłem inspiracji są klienci, prezentuje kultowe produkty i spogląda w przyszłość.

NOWY JORK, 18 lutego 2025 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka podróżnicza i lifestylowa, rozpoczęła dzisiaj etapową kampanię z okazji pięćdziesięciolecia „Tworzone z myślą o tobie od 1975 r.”. Przez pół wieku TUMI starannie projektuje produkty inspirowane podróżami swoich klientów.

Kampania marki, uchwycona przez renomowanego fotografa lifestylowego Christophera Andersona i wyreżyserowana przez Nim Kyong Ran, skupia się na osobistych relacjach z najpopularniejszymi produktami TUMI osób, które je noszą. Kampania umożliwia wgląd w życie naszych klientów, podkreślając wszechstronne funkcje walizek, toreb i plecaków TUMI, podczas gdy wokół rozgrywają się dynamiczne sceny. Film nakręcony w pięknej lokalizacji Lizbonie w Portugalii, towarzyszy różnorodnym bohaterom o równie zróżnicowanych stylach życia noszącym legendarne elementy kolekcji TUMI: Alpha, Voyageur i 19 Degree - ponadczasowe produkty flagowe, które definiują markę od lat.

„W naszą złotą rocznicę chcieliśmy uczcić najważniejsze kolekcje, które stanowią rdzeń marki TUMI - tworzone z myślą o uczynieniu każdej podróży naszych klientów doskonałą” - powiedział dyrektor kreatywny Victor Sanz. - Ten kamień milowy stanowi uczczenie przyszłości, jednocześnie celebrując wartości marki, które nasi klienci cenią od ponad 50 lat - długowieczność, łatwość korzystania, funkcjonalność i ponadczasowe piękno. Na przestrzeni roku będziemy kontynuować rozwój i innowacje, kształtując przyszłość podróży i wzornictwo produktów lifestylowych”.

W filmie prezentowane są najbardziej kultowe i najpopularniejsze produkty TUMI: dwustronna walizka kabinowa Alpha International Dual Access Carry-On i plecak Voyageur Celina, stanowiące ucieleśnienie charakterystycznego dla TUMI połączenia funkcjonalności, trwałości i wyszukanego wzornictwa. Walizka Alpha International Dual Access Carry-On oferuje innowacyjny układ i łatwy dostęp, co czyni ją idealną dla osób często podróżujących, zaś plecak Voyageur Celina łączy wyszukaną estetykę z praktycznością, dzięki czemu doskonale nadaje się do codziennego korzystania lub jako stylowy towarzysz podróży.

Od 50 lat TUMI projektuje światowej klasy produkty lifestylowe i turystyczne zaprojektowane z myślą o podniesieniu standardu podróży klientów na całym świecie. Obecnie firma TUMI, która dysponuje ponad 300 sklepami detalicznymi w głównych miastach i ośrodkach podróżniczych na świecie, kontynuuje poszerzanie swojego zasięgu, zapewniając najwyższej jakości produkty dla stale rosnącej społeczności dynamicznych osób.

„Od 50 lat TUMI stawia klientów w centrum uwagi i dostarcza produkty, które zmieniają i ulepszają ich wrażenia z podróży” - powiedział prezes TUMI Andrew Dawson. - Niezależnie od tego, czy chodzi o jednodniową wycieczkę do miasta, czy lot dookoła świata, naszym celem jest uczynienie każdej podróży doskonałą. Nasza siła tkwi w ludziach - jesteśmy przedsiębiorczy i podchodzimy z pasją do tego, co robimy. Stale wprowadzamy innowacje - od kwestii technicznych takich jak materiały po funkcjonalne detale - zawsze z myślą o klientach. Ten krok milowy stanowi uczczenie naszych osiągnięć, ale także przygotowuje grunt pod dalszy rozwój marki przez kolejne 50 i więcej lat”.

TUMI będzie świętować swoje pięćdziesięciolecie przez cały rok, wprowadzając fascynujące nowe produkty i kampanie z udziałem Globalnych Ambasadorów i przyjaciół marki.

TUMI 

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com.

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.

Źródło: Tumi, Inc.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg

Kontakt z mediami TUMI:

TUMI Jerad Huls

e-mail: Jerad.hulse@tumi.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.02.2025, 15:04
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ