Newsletter

Twitter wybrał oficjalnego partnera w Polsce

09.07.2014, 17:09aktualizacja: 09.07.2014, 17:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Twitter wybrał partnera, który rozpocznie sprzedaż reklamy w tym medium w Polsce - firmę 140 Media. Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły współpracować z lokalnym zespołem i korzystać ze wszystkich produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje platforma.

"Polskie marki korzystają już z Twittera, aby być na bieżąco z potrzebami klientów i rynku, dlatego jesteśmy podekscytowani myślą o współpracy z 140 Media i wprowadzeniu reklam Twittera do polskich firm" - mówi Ali Jafari, vice president of direct sales for EMEA.

"Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży" - mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media.

KONTAKT:

Maria Malinowska

Personal PR

tel. kom. +48 502 345 403

e-mail: maria.malinowska@personal-pr.pl

Materiał na zlecenie: Personal-PR

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.07.2014, 17:09
Źródło informacji 140 Media
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ