Newsletter

Twitter wybrał oficjalnego partnera w Polsce

09.07.2014, 17:09aktualizacja: 09.07.2014, 17:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Twitter wybrał partnera, który rozpocznie sprzedaż reklamy w tym medium w Polsce - firmę 140 Media. Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły współpracować z lokalnym zespołem i korzystać ze wszystkich produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje platforma.

"Polskie marki korzystają już z Twittera, aby być na bieżąco z potrzebami klientów i rynku, dlatego jesteśmy podekscytowani myślą o współpracy z 140 Media i wprowadzeniu reklam Twittera do polskich firm" - mówi Ali Jafari, vice president of direct sales for EMEA.

"Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży" - mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media.

KONTAKT:

Maria Malinowska

Personal PR

tel. kom. +48 502 345 403

e-mail: maria.malinowska@personal-pr.pl

Materiał na zlecenie: Personal-PR

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.07.2014, 17:09
Źródło informacji 140 Media
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii