Pobierz materiał i Publikuj za darmo
26 stycznia 2016 r. - Transport for London (TfL), czyli odpowiedzialna za kwestie transportowe jednostka samorządowa w Londynie, wydała oświadczenie, w którym odrzuciła większość propozycji dotyczących ograniczenia działalności Ubera w Londynie.
Wśród odrzuconych propozycji są między innymi: postulat obowiązkowego pięciominutowego oczekiwania na przejazd (jeśli kierowca pojawi się wcześniej, i tak nie mógłby ruszyć), zakaz pokazywania samochodów w aplikacji, nakaz pracy kierowców dla jednego wybranego operatora, kontrole współdzielonych przejazdów czy konieczność rezerwowania przejazdów z siedmiodniowym wyprzedzeniem. Odrzucone propozycje były forsowane przez londyńskich taksówkarzy w celu ograniczenia rozwoju popularnej usługi.
Petycję przeciwko ww. propozycjom podpisało ponad 200 000 londyńczyków.
Jo Bertram, Regional General Manager Ubera w Wielkiej Brytanii, skomentowała to słowami: "To bardzo dobra wiadomość dla mieszkańców Londynu i zwycięstwo zdrowego rozsądku. Cieszymy się, że Transport for London wsłuchał się w potrzeby pasażerów i kierowców i odrzucił zgłoszone w zeszłym roku niefortunne pomysły, takie jak obowiązek wprowadzenia pięciominutowego czasu oczekiwania na przejazd czy zakaz pokazywania samochodów w aplikacji. Decyzja TfL oznacza, że Uber może dalej zapewniać londyńczykom wygodną, bezpieczną i niedrogą alternatywę transportową dostępną za pośrednictwem jednego kliknięcia".
Uber jest obecny w Londynie od 2012 roku. W tej chwili z platformy korzysta ponad 25 000 kierowców, którzy zarabiają dzięki aplikacji. Uber jest integralną częścią sieci transportowej Wielkiego Londynu, w którym funkcjonują obok siebie 2 rodzaje usług - private hire vehices (PHVs) oraz black cabs (licencjonowane taksówki). W Londynie z usług Uber korzysta już ponad milion użytkowników.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 25.01.2016, 17:20 |
| Źródło informacji | Uber Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sklep online, który rośnie z Tobą dzięki wdrożeniom Magento
Czy chcesz zbudować sklep, który nie dusi się przy wzrostach ruchu i zamówień? Szukasz platformy, która rośnie razem z biznesem i nie zamyka drogi do zmian? Magento 2 daje swobodę, kontrolę i stabilność. Jeśli planujesz poważny e‑commerce, potrzebujesz wdrożenia, które łączy warstwę techniczną z celami sprzedażowymi.- 26.11.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Aurora Creation
-
BOC Group liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ 2025 dla narzędzi do architektury korporacyjnej
- 26.11.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ