Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Uczestnicy debaty przyjrzeli się nowym programom wspierającym budowanie przyjaznego środowiska pracy, a także sprawdzili, jakie działania zwiększają efektywność i potencjał zespołów na każdym szczeblu organizacji. Eksperci zgodzili się, że jednym z narzędzi motywujących pracowników i w dłuższej perspektywie budującej lojalność zespołu są dodatkowe pakiety ubezpieczeniowe.
„Bezpieczeństwo to podstawowa potrzeba człowieka, a jednym z kluczowych elementów budujących poczucie bezpieczeństwa jest polisa na życie. Jest dziś ona bardzo pożądanym benefitem” - tłumaczył Michał Płaczkiewicz, dyrektor HR, Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Unum.
Jego zdaniem ubezpieczenie, jako benefit, jest wyrazem troski o pracownika, daje również duże korzyści pracodawcy.
„Jeśli pracownika spotka choroba, uraz lub nieszczęśliwa sytuacja, dzięki ubezpieczeniu może szybciej wrócić do pracy” - mówił Michał Płaczkiewicz.
Podkreślał, że ubezpieczenie jest benefitem pozapłacowym, który charakteryzuje się dużą elastycznością - pozwala dobrać zakres odpowiedni do indywidualnych potrzeb pracownika.
„To może być objęcie ochroną członków rodziny, dokupienie dodatkowego pakietu związanego ze sportem, który uprawia pracownik albo zabezpieczenie na wypadek choroby onkologicznej, kardiologicznej” - wyliczał Michał Płaczkiewicz.
I dodał, że w Polsce - podobnie jak w Wielkiej Brytanii - coraz więcej pracodawców będzie w pełni finansować ubezpieczenie pracownika, a nie tylko dawać możliwość przystąpienia do ubezpieczenia.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 09.11.2023, 12:51 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |