Newsletter

UnionPay International przyspiesza dostępność QuickPass dla technologii komórkowych za granicą - do dyspozycji 180 000 terminali sprzedaży

10.03.2016, 10:19aktualizacja: 10.03.2016, 10:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Szanghaj, 9 marca 2016 r. /PRNewswire/ - Posługując się analizami wydatków chińskich turystów za granicą, UnionPay szybko i precyzyjnie poszerza przydatność QuickPass za granicą. Karty chipowe z oznakowaniem QuickPass oraz różnego rodzaju aplikacje komórkowe QuickPass akceptuje prawie 180 000 terminali sprzedaży w Hongkongu, Makao, na Tajwanie, w Korei Południowej, Australii, Nowej Zelandii i Singapurze. W 2015 r. ogólna wartość transakcji zagranicznych za pośrednictwem UnionPay QuickPass wzrosła ośmiokrotnie i nadal rośnie również w roku bieżącym.

Aktualnie UnionPay to jedyna międzynarodowa firma zajmująca się kartami, która oferuje komórkowe usługi płatności zbliżeniowych dla krajowych posiadaczy kart. UnionPay QuickPass obsługuje płatności zbliżeniowe offline za pomocą telefonów komórkowych oraz innych urządzeń komórkowych, jak również zdalne płatności online. Obejmuje produkty płatności komórkowych takie jak HCE i Apple Pay, obsługiwane przez różne terminale i operatorów. Konsumenci mogą zapłacić wygodnie i bezpiecznie we wszystkich zagranicznych terminalach sprzedaży oznakowanych „QuickPass".

W porównaniu do innych środków płatności komórkowych rozwiązanie UnionPay Cloud QuickPass jest bezpieczniejsze. Zawiera kilka środków bezpieczeństwa, w tym dynamiczne kody PIN i generatory kodów jednorazowych. Podczas przetwarzania płatności nie pojawiają się rzeczywiste numery kart, a dane z transakcji są dobrze chronione przez emitentów kart i UnionPay.

Szeroka gama możliwości zastosowania oraz wysokie bezpieczeństwo UnionPay QuickPass przyciąga uwagę rosnącej liczby handlowców zagranicznych wprowadzających usługę.

Cai Jianbo, dyrektor generalny UnionPay International, powiedział: „UnionPay uruchomiła Mobile QuickPass wspólnie z innymi bankami komercyjnymi i najważniejszymi światowymi producentami telefonów komórkowych. Obejmuje ono takie marki telefonów komórkowych jak Huawei, ZTE i Apple, oferując kilka kanałów płatności. UnionPay skorzystała ze swej sieci i technologii, by przyspieszyć wprowadzenie Mobile QuickPass za granicą i umożliwić bezpieczne i wygodne wykonywanie płatności międzynarodowych dla posiadaczy kart. Dla UnionPay jest równie ważne, by rozpowszechnić w skali międzynarodowej także Cloud QuickPass".

UnionPay International uruchomiła najpierw usługę Mobile QuickPass w krajach często odwiedzanych przez turystów z Chin.

Australia to rynek zagraniczny z najwyższą ilością terminali QuickPass. 30% sklepów fizycznych akceptujących karty UnionPay akceptuje również QuickPass. UnionPay QuickPass stał się zarówno najbardziej używaną marką płatności zbliżeniowych w Makao. 90% handlowców akceptujących płatności zbliżeniowe akceptuje także QuickPass. Rozwiązanie QuickPass akceptują również SOGO, 7-11, SaSa i Mannings w Hongkongu, Galerie Handlowe Doota, GS25 i Watsons w Korei Południowej oraz wielu handlowców na Tajwanie.

Ogólna liczba kart chipowych UnionPay wydanych na całym świecie wynosi ponad dwa miliardy, a możliwości ich zastosowania są coraz bogatsze. Ponad 7 milionów terminali sprzedaży w Chinach Kontynentalnych umożliwia płatności zbliżeniowe, a UnionPay przyspiesza udoskonalanie aplikacji i szkolenia dla kasjerów.

Informacje dodatkowe: http://www.unionpayintl.com/

Źródło: UnionPay International

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.03.2016, 10:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ