Newsletter

UnionPay International przyspiesza lokalizację swoich usług zagranicznych

21.07.2016, 10:57aktualizacja: 21.07.2016, 10:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Karty UnionPay cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów zagranicznych.

SZANGHAJ, 20 lipca 2016 r. /PRNewswire/ - UnionPay International przyspiesza lokalizację za granicą, wydając na coraz większą skalę karty za granicą i wspierając korzystanie ze swych kart przez zagranicznych posiadaczy kart na ich rynku lokalnym w Chinach oraz w innych krajach i regionach. Najnowsze dane wskazują, że do końca czerwca bieżącego roku wartość transakcji zrealizowanych za pomocą kart zagranicznych UnionPay wzrosła o ponad 40% w zestawieniu rocznym, co stanowi zdecydowanie więcej aniżeli przyrost transakcji dokonanych krajowymi kartami UnionPay za granicą. Ogólna wartość transakcji z udziałem zagranicznych kart UnionPay stanowi około połowy działalności biznesowej UnionPay za granicą.

Do tej pory wydano ponad 54 miliony kart zagranicznych UnionPay w 40 krajach i regionach. W tym roku pojawiły się karty UnionPay na kolejnych rynkach. Po raz pierwszy wydano je w Libanie, Jordanii i Katarze, pierwszą kartę UnionPay wydano w USA oraz pierwszą swą kartę UnionPay wydała także DBS w Singapurze. UnionPay wydała również we współpracy z Bangkok Bank pierwszą lokalną kartę debetową w Tajlandii. W krajach wzdłuż Szlaku Jedwabnego, w tym w Rosji, Kazachstanie i Uzbekistanie wydano także sporą liczbę produktów UnionPay.

"Pomagamy nie tylko Chińczykom wyruszającym za granicę, ale oferujemy również bezpieczne i wygodne usługi klientom zagranicznym". Cai Jianbo, dyrektor generalny UnionPay International powiedział: "Sprawiliśmy, by przedsiębiorcy i bankomaty za granicą przyjmowały karty UnionPay, promujemy na dużą skalę wydawanie kart przez największe miejscowe banki, oferujemy wygody szyte na wymiar, jak również innowacyjne produkty i usługi, by zaspokoić różnorodne wymagania klientów zagranicznych".

Karta UnionPay to istotny element poprawy doświadczeń zagranicznych turystów w zakresie płatności. W tym roku skala transakcji singapurskich kart UnionPay na terenie Chin kontynentalnych wzrosła szacunkowo sześciokrotnie, a pokaźny wzrost zauważono także w stosunku do kart UnionPay wydanych w Australii, Indonezji i Pakistanie. W maju tego roku chińskie sklepy bezcłowe na 8 krajowych lotniskach wprowadziły specjalne oferty dotyczące wydanych za granicą kart UnionPay. Przez ostatnie dwa miesiące gwałtownie wzrosła kwota transakcji realizowanych kartami na lotniskach w Changsha, Shenyang, Xiamen i Qingdao.

Zagraniczni klienci często sięgają obecnie po karty UnionPay, by pokrywać codzienne wydatki i koszty podróżowania za granicę. W tym roku suma transakcji koreańskich kart UnionPay w krajach Azji Południowo-Wschodniej, Europy i Ameryki wzrosła kilkakrotnie.

"Poza rozbudową sieci dla tradycyjnych kart i wydawaniem kart wprowadziliśmy również innowacyjne zagraniczne usługi płatności, by przyciągnąć jeszcze większą liczbę klientów" - powiedział Cai Jianbo. W tym roku zostaną wdrożone także produkty płatności mobilnej UnionPay w Azji Południowo-Wschodniej.

UnionPay International promuje mobilne usługi QuickPass na rynkach takich jak Korea Południowa, by rozprzestrzenić mobilny QuickPass na całym świecie. Trwają też prace nad rozwiązaniami płatności mobilnych w Azji Południowo-Wschodniej, które objęłyby pobieranie myta na autostradach, stacje paliwowe, supermarkety, miejscowe sklepy i parkingi.

Dodatkowe informacje: http://www.unionpayintl.com/

Źródło: UnionPay International

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.07.2016, 10:57
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ