Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Podczas planowanej prezentacji Thorium Space, zespół firmy odkryje przed zebranymi gośćmi najnowsze osiągnięcia, przedstawiając zarówno podsumowanie roczne, jak i strategię firmy na najbliższe lata. Podczas dyskusji towarzyszącej wydarzeniu, poruszone zostaną kwestie wpływu sytuacji geopolitycznej na działalność spółki.
Paweł Rymaszewski, CEO Thorium Space S.A. poprowadzi prezentację, obrazującą innowacyjne rozwiązania satelitarne i strategiczne kierunki rozwoju, dzięki którym Thorium Space plasuje się jako lider technologiczny na europejskim rynku kosmicznym. Zaprezentowane zostaną także innowacyjne produkty i usługi dedykowane dla zastosowań rządowych, gwarantujące suwerenność i autonomię w dziedzinie komunikacji satelitarnej.
„Przez ostatnie lata przekonaliśmy siebie i naszych partnerów, że jesteśmy w stanie prowadzić pionierskie prace nad kosmicznymi innowacjami. Teraz, wchodzimy w najbardziej ekscytujący etap naszej historii i między innymi o tym chciałbym opowiedzieć zebranym na Thorium Day gościom” - informuje Paweł Rymaszewski, CEO Thorium Space S.A.
Wydarzenie odbędzie się w szczególnym miejscu - Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie i będzie miało charakter zamknięty. To właśnie tam, w symbolicznym ujęciu łączącym przeszłość i przyszłość zaprezentowane zostaną przełomowe dla bezpieczeństwa kraju nowości technologiczne, które zapewnią nie tylko przewagę konkurencyjną, ale i umożliwią rozwój polskiego sektora kosmicznego i przemysłu obronnego.
„Miejsce naszego wydarzenia to dla nas nieprzypadkowy wybór. Dla Thorium Space, historia i dziedzictwo Wojska Polskiego mają szczególne znaczenie. To symboliczne, ale i bardzo nowoczesne miejsce, które łączy przeszłość z przyszłością, będzie idealnym tłem dla prezentacji naszych najnowszych osiągnięć i produktów. Jestem przekonana, że nasze innowacyjne rozwiązania nie tylko umożliwią nam osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, ale także przyczynią się do rozwoju polskiego sektora kosmicznego, przemysłu obronnego i bezpieczeństwa wszystkich Polaków” - podsumowuje Ewa Poławska, Chief Communication & Business Development Officer Thorium Space S.A.
Do udziału w wydarzeniu i dyskusji zaproszono między innymi przedstawicieli sektora zbrojeniowego, kosmicznego, Ministerstwa Obrony Narodowej, Polskich Sił Zbrojnych, Ministerstwa Rozwoju i Technologii, biznesu oraz mediów. To wyjątkowa okazja do eksploracji najnowszych osiągnięć technologicznych oraz do nawiązania wartościowych kontaktów w dynamicznie rozwijającym się sektorze kosmicznym.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął Space 24, Polska Zbrojna oraz Polska Agencja Kosmiczna POLSA.
KONTAKT:
Kontakt dla mediów:
Ewa Poławska
Chief Communication & Business Development Officer Thorium Space S.A.
tel. +48 789 25 610
e-mail: ewa.polawska@thoriumspace.com
lub
Biuro prasowe Thorium Space S.A.
Sylwia Kuligowska
agencja SCOPE PR
tel. 692444406
e-mail: s.kuligowska@scopepr.pl
Thorium Space S.A.
Jesteśmy firmą z sektora zaawansowanych systemów komunikacji satelitarnej, projektującą nowatorskie rozwiązania technologiczne w zakresie konstruowania pojazdów kosmicznych i inteligentnych anten macierzowych, mających zastosowanie w branży kosmicznej i obronności. Nasze rozwiązania kierujemy do szeroko pojętego przemysłu, w którym komunikacja satelitarna odgrywa kluczowe znaczenie, a wśród kontrahentów spółki, znajdują się światowi dystrybutorzy najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych i twórcy oprogramowania obliczeniowego. Obecnie prowadzimy intensywne prace badawcze. Jesteśmy laureatem „Orła Innowacji” dziennika Rzeczpospolita w kategorii „Najlepsze rozwiązanie technologiczne - projekt”.
Źródło informacji: Thorium Space S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.05.2024, 09:00 |
Źródło informacji | Thorium Space S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hisense wprowadza nowy 116-calowy telewizor UX TV z technologią RGB-MiniLED z oszałamiającą precyzją kolorów
- 09.07.2025, 11:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kantar Polska: rośnie liczba konsumentów jabłek
Wiosna przyniosła znaczące wzrosty ilości konsumentów jabłek. Realizowany przez Kantar Polska monitoring konsumpcji owoców i warzyw, pokazuje, że coraz więcej Polaków je jabłka. Pierwsze oznaki poprawy koniunktury odnotowano zimą, porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy od lat ilość konsumentów nie spadła. Wiosna przyniosła pierwsze od 5 lat, od kiedy prowadzone są comiesięczne badania, znaczące wzrosty ilości konsumentów. Wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 11:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ