Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CARLSBAD, Kalifornia, 9 lipca 2019 r. /PRNewswire/ - Firma Retail Inkjet Solutions (RIS), lider w branży usług napełniania kartridżów do drukarek, świadczonych na miejscu w punktach sprzedaży detalicznej, ogłosiła dzisiaj, że Cora – jedna z głównych sieci detalicznych – podjęła decyzję o wprowadzeniu urządzeń InkCenter® we wszystkich swoich hipermarketach we Francji w 2019 roku. Ponieważ firma jest ekspertem w dziedzinie przyjaznego dla środowiska napełniania zużytych kartridżów tuszem, jej ekspansja nastąpiła w idealnym momencie, biorąc pod uwagę niedawne przyjęcie przez Parlament Europejski nowych przepisów, których celem jest ograniczenie zanieczyszczenia środowiska wywołanego przez „wyroby plastikowe jednorazowego użytku".
„W RIS z wielką radością przyjęliśmy wiadomość o tym, że sieć Cora podjęła decyzję o zakupie naszych urządzeń InkCenter® z myślą o wprowadzeniu ich w całej Francji. Oznacza to dla RIS niezwykle ekscytującą szansę dalszego rozwoju swojej sieci usług napełniania kartridżów do drukarek na terenie Europy – mówi David Lenny, prezes i dyrektor generalny RIS. - Dzięki wysokiej jakości produktom RIS i Cora wspólnie pomogą konsumentom zaoszczędzić, dbając jednocześnie o środowisko naturalne. Wyposażenie sklepów Cora w urządzenia RIS InkCenter pozwoli kupującym korzystać z usług napełniania pustych kartridżów doskonałej jakości tuszem, który zapewni im perfekcyjny wydruk w wysokiej rozdzielczości – a wszystko to przy okazji zakupów".
Vince Hormovitis, wiceprezes ds. rozwoju w RIS, dodaje: „Bardzo cieszymy się z faktu nawiązania współpracy z siecią Cora. Kierownictwo firmy Cora dokłada wszelkich starań, aby sieć oferowała swoim wiernym klientom wysokiej jakości usługi. System RIS InkCenter® wzbogaca jej ofertę o profesjonalne napełnianie kartridżów, zapewniając duże oszczędności w porównaniu z kosztem zakupu markowego tuszu. Nowa usługa przyciągnie do hipermarketów Cora liczne grono użytkowników drukarek. Z entuzjazmem czekamy, aż nadchodzące miesiące przyniosą moment, gdy usługa będzie dostępna we wszystkich sklepach Cora".
Koncepcja, którą wdrożyła firma RIS, jest innowacyjna – klienci zostawiają w strefie usługowej sklepu zużyte kartridże do drukarek, a podczas zakupów wyznaczony pracownik napełnia je tuszem za pomocą urządzenia RIS InkCenter®. Kartridż jest gotowy po krótkim czasie, a jego napełnienie wysokiej jakości tuszem to nie tylko proces przyjazny dla środowiska, ale i oszczędność sięgająca nawet 70 procent w porównaniu z kosztem zakupu nowego kartridża. To ważne osiągnięcie w historii firmy nastąpiło w niedługim czasie po jej niedawnej ekspansji na terenie Francji, a celem RIS jest zwiększenie dostępności oferowanych urządzeń w sklepach detalicznych w wielu krajach Europy w ciągu kolejnych kilku lat.
Informacje o firmie RIS
Retail Inkjet Solutions, Inc. (RIS) jest liderem w branży usług napełniania kartridżów do drukarek, świadczonych na miejscu w punktach sprzedaży detalicznej. Opatentowane urządzenia RIS InkCenter® działają już w ponad 600 sklepach detalicznych na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady i Europy, włączając w to sieci Costco Wholesale, Auchan, Cora, Sam's Club, Fry's Electronics, Boulanger, E.Leclerc, Schiever, Intermarché, Saturn i wybrane księgarnie uniwersyteckie. RIS dostarcza klientom najwyższą jakość, a jednocześnie pozwala oszczędzić nawet 70% kosztów. Urządzenia InkCenter® doskonale komponują się z wystrojem sklepów, zapewniając wyjątkowe doświadczenie konsumenckie. Firma RIS z siedzibą w kalifornijskim Carlsbad została założona w 2004 roku przez zatrudnionych wcześniej w firmie HP inżynierów, którzy obrali sobie za cel dostarczanie klientom lepszych rozwiązań do druku w niższej cenie. Więcej informacji o RIS można znaleźć na stronie www.Go2RIS.com
Informacje o firmie Cora
Cora posiada we Francji 60 hipermarketów, głównie w północnej i wschodniej części kraju. Firma zatrudnia ponad 15000 pracowników i osiąga przychody rzędu 5miliardów euro w skali roku. Podstawowe produkty oferowane przez sieć obejmują: artykuły spożywcze, desery, napoje, produkty delikatesowe, sprzęt gospodarstwa domowego, zabawki, sprzęt ogrodniczy, zestawy do samodzielnego wykonania, czasopisma i bilety na wydarzenia oraz usługi organizacji wycieczek i wywoływania zdjęć. Więcej informacji o sieci Cora można znaleźć na stronie www.cora.fr
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/942854/Cora.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/942855/RIS_Cora_Logo.jpg
Źródło: Retail Inkjet Solutions
KONTAKT:
Ashley McGinty
tel. 760-579-7559
e-mail: amcginty@go2ris.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.07.2019, 11:12 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Jak przygotować się do kontroli skarbowej? - bezpłatny webinar
Z roku na rok rośnie liczba kontroli podatkowych i celno-skarbowych. Zwiększa się też ich zakres. Chodzi zarówno o kontrole w podatku VAT, PIT, jak i CIT czy podatku u źródła. We wtorek 3 grudnia odbędzie się webinar, który odpowie na pytanie jak przygotować firmę na kontrolę skarbową. Praktycznych porad udzielą radca prawny, adwokat i doradca podatkowy z warszawskiej Kancelarii Prawnej Skarbiec.- 28.11.2024, 09:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Kancelaria Prawna Skarbiec
-
Joe Depa został globalnym dyrektorem ds. innowacji EY i poprowadzi globalną strategię innowacji
• Depa będzie przewodził odkrywaniu i wdrażaniu nowych technologii, aby pomóc sprostać wyzwaniom biznesowym i pewnie kształtować przyszłość.
• Wnosi on do koncernu bogate doświadczenie w znajdowaniu nowych sposobów na praktyczne wspieranie transformacji biznesowej poprzez innowacyjne nastawienie i zmianę kultury.- 28.11.2024, 08:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire