Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Na liście biznesowego dziennika "Financial Times" znalazło się zaledwie 6 polskich firm. W badaniu brano pod uwagę dynamikę wzrostu przychodów w latach 2012-2015. W tym okresie spółka Vercom zwiększyła swoje przychody aż o 215%. W bieżącym roku spółka planuje wygenerować skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 45 mln PLN, a na poziomie wyniku EBIDTA (zysk przed odsetkami, opodatkowaniem i amortyzacją) przekroczyć poziom 10 mln PLN.
Średniookresowa strategia rozwoju (2017-2019) zakłada zarówno dalszy wzrost organiczny, jak i kolejne akwizycje. W wymiarze finansowym w ciągu najbliższych 3 lat spółka planuje przekroczyć poziom 100 mln przychodu oraz 20 mln EBIDTA.
"Wsłuchujemy się w potrzeby rynku i w odpowiedzi na nie tworzymy nasze kolejne rozwiązania i start-upy. Doskonałym przykładem może być nowa platforma ConversionLabs.pl rozpoznająca anonimowych użytkowników stron www i kierująca do nich komunikację w modelu retargetingowym" - informuje Adam Lewkowicz, wiceprezes i główny architekt oferowanych przez Vercom platform.
Firma to dostawca własnych, wydajnych i skalowalnych platform Saas (software as a service), z których każda rozwiązuje konkretne problemy: Redlink.pl dostarcza rozwiązania w zakresie Email & SMS marketing automation, Emailabs.pl oferuje najwyższą w Polsce dostarczalność e-maili transakcyjnych oraz ich analitykę, Cloudsender.pl - realizację kampanii e-mail o bardzo wysokiej przepustowości, a SerwerSMS.pl - kompleksowe wsparcie w masowej wysyłce SMS oraz MMS.
"Ciągle jesteśmy na początku drogi. Mamy ambitne plany, ale chcemy je realizować zgodnie z naszymi przekonaniami. Wierzymy w transparentny, otwarty na potrzeby klientów biznes. Te cechy staramy się wzmacniać w naszej organizacji, która mimo dynamicznego wzrostu, nadal utrzymuje charakter "świeżego" start-upu" - tłumaczy Krzysztof Szyszka, prezes zarządu Vercom S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.04.2017, 15:37 |
Źródło informacji | Vercom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Chapter Zero Poland wskazuje, jak budować konkurencyjność polskiej gospodarki w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju PAP
Raport „Budowanie konkurencyjności polskiej gospodarki w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju. Strategiczne znaczenie danych w procesie transformacji”, przygotowany przez Chapter Zero Poland inicjatywę Forum Odpowiedzialnego Biznesu - i SGH wskazuje uczestnikom rynku, m.in. przedsiębiorcom i samorządowcom konkretne rekomendacje dotyczące zielonej transformacji.- 08.10.2025, 14:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ROP i system kaucyjny - rekomendacje ekspertów z obszaru świadomości ekologicznej i recyklingu
Sprawiedliwe zasady, włączenie szkła i wyrównanie poziomów zbiórki - to główne wnioski z publikacji „System bez wykluczeń. Na drodze do sprawiedliwej i efektywnej legislacji systemu kaucyjnego i ROP”, zaprezentowanej dziś w trakcie spotkania branży, mediów i przedstawicieli rządu w Centrum Prasowym PAP. W spotkaniu wzięła udział wiceminister Anita Sowińska z resortu Klimatu i Środowiska.- 08.10.2025, 14:48
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Stowarzyszenie Ekologiczne EKO-UNIA
-
Image
MAK Re na EKF Ubezpieczenia: luka ubezpieczeniowa to miliardowe straty dla całego społeczeństwa PAP
„Na tym kongresie wielokrotnie wybrzmiał fakt, że luka ubezpieczeniowa to nie jest tylko brak konkretnej polisy czy podpisanej umowy. Są to miliardy złotych strat, które później muszą być pokryte przez społeczeństwo i samorządy. Aby zagospodarować tę lukę, nasz sektor musi skoncentrować się na rozszerzaniu świadomości ubezpieczeniowej i stałym pokazaniu klientom, że oferowane zabezpieczenia oznaczają realne wparcie oraz korzyści” - wyjaśnia Ewa Siniarska-Parkot, członek zarządu MAK Ubezpieczenia, prezes zarządu MAK Re.- 08.10.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ