Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na liście biznesowego dziennika "Financial Times" znalazło się zaledwie 6 polskich firm. W badaniu brano pod uwagę dynamikę wzrostu przychodów w latach 2012-2015. W tym okresie spółka Vercom zwiększyła swoje przychody aż o 215%. W bieżącym roku spółka planuje wygenerować skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 45 mln PLN, a na poziomie wyniku EBIDTA (zysk przed odsetkami, opodatkowaniem i amortyzacją) przekroczyć poziom 10 mln PLN.
Średniookresowa strategia rozwoju (2017-2019) zakłada zarówno dalszy wzrost organiczny, jak i kolejne akwizycje. W wymiarze finansowym w ciągu najbliższych 3 lat spółka planuje przekroczyć poziom 100 mln przychodu oraz 20 mln EBIDTA.
"Wsłuchujemy się w potrzeby rynku i w odpowiedzi na nie tworzymy nasze kolejne rozwiązania i start-upy. Doskonałym przykładem może być nowa platforma ConversionLabs.pl rozpoznająca anonimowych użytkowników stron www i kierująca do nich komunikację w modelu retargetingowym" - informuje Adam Lewkowicz, wiceprezes i główny architekt oferowanych przez Vercom platform.
Firma to dostawca własnych, wydajnych i skalowalnych platform Saas (software as a service), z których każda rozwiązuje konkretne problemy: Redlink.pl dostarcza rozwiązania w zakresie Email & SMS marketing automation, Emailabs.pl oferuje najwyższą w Polsce dostarczalność e-maili transakcyjnych oraz ich analitykę, Cloudsender.pl - realizację kampanii e-mail o bardzo wysokiej przepustowości, a SerwerSMS.pl - kompleksowe wsparcie w masowej wysyłce SMS oraz MMS.
"Ciągle jesteśmy na początku drogi. Mamy ambitne plany, ale chcemy je realizować zgodnie z naszymi przekonaniami. Wierzymy w transparentny, otwarty na potrzeby klientów biznes. Te cechy staramy się wzmacniać w naszej organizacji, która mimo dynamicznego wzrostu, nadal utrzymuje charakter "świeżego" start-upu" - tłumaczy Krzysztof Szyszka, prezes zarządu Vercom S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.04.2017, 15:37 |
Źródło informacji | Vercom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
PKO Bank Polski: I kwartał 2024 to okres dobrego, dynamicznego rozwoju biznesu PAP
Pierwsze trzy miesiące br. kończą się dla PKO Banku Polskiego wzrostem dochodów z działalności podstawowej o blisko 22 proc. Wyniki finansowe za I kwartał 2024 roku wykazują też systematyczny wzrost skali działania. Widać w nich również dobre wskaźniki dynamiki przyrostu biznesu, zarówno po stronie kredytowej, jak i depozytowej. Systematycznie rośnie baza klientów, która obecnie przekracza już poziom 12 mln.- 13.05.2024, 15:54
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Baker McKenzie: firmy i organizacje mają 2 lata na dostosowanie się do regulacji zawartych w AI Act PAP
W przeciągu dwóch lat będzie w pełni stosowany przyjęty przez Parlament Europejski Akt o Sztucznej Inteligencji (AI Act) - pierwszy tak kompleksowy akt prawny na świecie, ale już pół roku od jego wejścia w życie będą stosowane przepisy dotyczące zakazanych systemów AI - czyli takich, których w ogóle nie będzie można używać.- 13.05.2024, 15:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Baker McKenzie: dostrzegamy ożywienie na rynku fuzji i przejęć PAP
Z danych przedstawionych przez Łukasza Targoszyńskiego, partnera w kancelarii Baker McKenzie, wynika, że w 2023 roku łączna wartość fuzji i przejęć na świecie spadła o 17 proc. (do 2,9 bln dolarów), a liczba transakcji była mniejsza o 5 proc. i wyniosła 56,7 tys. Jednak, zdaniem eksperta, rok 2024 może przynieść zdecydowanie lepsze wyniki, również z perspektywy coraz silniejszych, polskich firm.- 13.05.2024, 15:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom