Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Budapeszt (Węgry), Berlin (Niemcy) i Warszawa (Polska), 2 lutego 2016 r. /PRNewswire/ - Wydarzenie to stanowi przełom w branży telekomunikacyjnej i może zmienić oblicze środkowoeuropejskiego rynku telesprzedaży i windykacji.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160129/327515LOGO)
Virtual Call Center, innowacyjna firma telekomunikacyjna oraz lider branży usług dla call center działających w oparciu o technologię chmury, ogłosiła dziś uzyskanie międzynarodowego certyfikatu dla innowacyjnej usługi finansowej VCC Pay, czyli swojego najnowszego produktu.
VCC Pay, jako pierwszy tego typu system na terenie Europy Środkowowschodniej, oferuje długo oczekiwaną, rewolucyjną usługę dla firm z branży telesprzedaży i windykacji: możliwość dokonywania płatności kartą kredytową przez telefon w czasie rzeczywistym przy asyście pracownika obsługi klienta.
System płatności obsługiwany za pomocą przycisków pozwala klientowi natychmiastowo realizować płatności za każdy zakup lub opłatę za usługę jeszcze w trakcie rozmowy z pracownikiem call center, a przy tym spełnia najsurowsze wymogi dotyczące ochrony danych. Od początku do końca transakcji klientowi asystuje operator, co gwarantuje, że dane z karty płatniczej nie są ujawniane, udostępniane pośrednikom transakcji ani przez nich zapisywane. Warto zauważyć, że asystent nie widzi wpisywanych danych, a jedynie rezultat o powodzeniu bądź niepowodzeniu transakcji.
System wykorzystujący technologię chmury musiał spełnić wymogi normy Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS). Zgodność z tą normą wymagana jest przez pięć największych na świecie firm z sektora płatności elektronicznych (m.in. Master Card, Visa i AMEX).
Szabolcs Toth, dyrektor generalny VCC, powiedział: "VCC Pay będzie wspierać firmy w sytuacjach, gdy liczy się czas pomiędzy pierwszym kontaktem telefonicznym a płatnością. Jako że VCC Pay ułatwi nam reagowanie w czasie rzeczywistym na życzenia i uwagi klientów, poziom efektywności zarówno sprzedaży, jak i windykacji zdecydowanie wzrośnie. Już w kilka dni po premierze odnotowano istotny wzrost zainteresowania tą usługą wśród firm ubezpieczeniowych, usługodawców z branży telekomunikacyjnej, firm zajmujących się handlem elektronicznym oraz linii lotniczych".
Dr Sandor Erdei, prezes zarządu DBH Investment, inwestor venture capital firmy Virtual Call Center, dodaje: "Uzyskanie certyfikatu jest dla VCC ważnym kamieniem milowym, który pozwoli oferować klientom z całego świata jeszcze bardziej kompleksowe rozwiązania. To innowacyjne rozwiązanie może posłużyć za podstawę do ekspansji spółki na rynki zagraniczne i dalszego zwiększania jej wartości dla akcjonariuszy".
Virtual Call Center
Virtual Call Center to działająca na rynku globalnym firma, która oferuje innowacyjne rozwiązania z zakresu contact center działających w oparciu o technologię chmury. Dzięki technologiom VCC dostępnym już w 32 krajach klienci mogą wykonywać połączenia telefoniczne do 92 państw z całego świata.
Zarząd spółki: Szabolcs Toth, Tamas Jalsovszky, Sandor Erdei, Laszlo Urge.
Źródło: DBH Investment Zrt.
KONTAKT:
Zsofia Mato
tel. + 36-20-3399884
e-mail: zsofia.mato@virtual-call-center.eu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.02.2016, 10:28 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |