Pobierz materiał i Publikuj za darmo
VRG S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 75,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2018 roku o około 32,1%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -październik 2019 roku wyniosła około 811,5 mln zł i była wyższa o około 37,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w październiku 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 48,1 mln zł (w tym Bytom 13,5 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2018 roku o około 40,9%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - październik 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 507,0 mln zł (w tym Bytom 151,8 mln zł) i była wyższa o około 52,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 24,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2018 roku o około 22,4 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - październik 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 273,3 mln zł i była wyższa o około 21,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,9 % i była wyższa od marży osiągniętej w październiku 2018 roku o około 2,0 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-październik 2019 wyniosła około 51,7% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec października 2019 roku wyniosła 54,3 tys. m2 (w tym Bytom 16,4 tys. m2).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.11.2019, 15:29 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |