Newsletter

W 2022 r. GWM stawia na nowe źródła energii i osiąga sprzedaż rzędu ponad miliona egzemplarzy

13.01.2023, 08:23aktualizacja: 13.01.2023, 08:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/GWM
PR Newswire/GWM

BAODING, Chiny, 12 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ -- Koncern GWM opublikował najnowszy raport ze sprzedaży, według którego w 2022 r. sprzedaż globalna osiągnęła 1 067 523 sztuk, przekraczając liczbę miliona przez siedem lat z rzędu. Łącznie sprzedano 173 180 pojazdów na rynkach poza Chinami, co stanowi rekordową wartość i wzrost o 21,28% w skali rok do roku.

Jako jeden z czołowych producentów samochodów na świecie GWM w 2022 r. umocnił swoje atuty związane z nowymi źródłami energii i inteligentnymi rozwiązaniami. Udział modeli zasilanych nowymi źródłami energii systematycznie wzrastał. Koncern GWM stworzył solidne podstawy do osiągnięcia wyższej wartości sprzedaży poprzez rozwój globalnej sieci i optymalizację pojazdów.

Ekspansja GWM HAVAL na rynek nowych źródeł energii przebiegła bardzo sprawnie – całkowita sprzedaż przekroczyła 610 000 pojazdów, a oferta produktów była stale udoskonalana. W 2022 r. wprowadzono na rynek modele HAVAL H6 HEV/PHEV i HAVAL JOLION HEV. Pojazdy zasilane nowymi źródłami energii, które wprowadzono m.in. w Tajlandii, Republice Południowej Afryki, Brazylii i Australii, przyciągnęły klientów wyjątkowymi osiągami i cechami przyjaznymi dla środowiska. W Tajlandii GWM dostarczył klientom ponad 13 000 pojazdów, a HAVAL H6 HEV przez 15 miesięcy utrzymał czołową pozycję, jeśli chodzi o sprzedaż w kategorii SUV-ów klasy C.

W 2022 r. sprzedaż GWM TANK wzrosła gwałtownie o 46,45% w skali rok do roku, przekraczając 120 000 egzemplarzy. Pojazd wprowadzono na rynki Bliskiego Wschodu i Australii. Marka wprowadziła rozwiązanie technologiczne „Off-road + New energy" dla pojazdów terenowych zasilanych nowymi źródłami energii oraz wypuściła na rynek GWM TANK300 HEV i GWM TANK500 HEV/PHEV, aby sprostać potrzebom klientów związanym z zasilaniem elektrycznym podczas jazdy w terenie. GWM TANK300 HEV zdobył pięć gwiazdek w testach zderzeniowych ANCAP, wyznaczając nowy standard bezpieczeństwa dla luksusowych SUV-ów terenowych.

Sprzedano ponad 180 000 sztuk GWM Pickup. Dotychczasowa globalna sprzedaż GWM Pickup przekroczyła 2 miliony. Odbył się debiut POER Shanhai (na rynek chiński), dużego modelu luksusowego o wysokich osiągach. Ten model powstanie w wersjach HEV i PHEV, aby w przyszłości zapewnić konsumentom na całym świecie możliwość korzystania z czystej i wydajnej mobilności.

Koncern GWM dobrze radzi sobie na rynku europejskim dzięki dobrej jakości pojazdom zasilanym nowymi źródłami energii takim jak WEY i ORA oraz przy wsparciu ekosystemu nawiązującego do leśnego. Inteligentny model GWM ORA zdobył nagrodę „Najlepszego miejskiego samochodu elektrycznego" w Wielkiej Brytanii. Pierwsza partia aut WEY Coffee 01 wkrótce trafi do klientów w Europie. Organizacja Euro NCAP ogłosiła niedawno, że WEY Coffee 01 i GWM ORA otrzymały nagrody dla najlepszych pojazdów w swojej klasie za rok 2022.

Wzrost segmentu pojazdów zasilanych nowymi źródłami energii i powiększenie się rynku globalnego przyczyniły się do poprawy pozycji i świadomości marki na poszczególnych rynkach. Dane VFACTS wskazują, że GWM wyprzedził BMW i Teslę w Australii, odnotowując wzrost sprzedaży o 36,2%. Jako nowa marka w Brazylii GWM został nominowany do nagrody dla najlepszych producentów aut 2022 przyznawanej przez AutoData, instytucję zajmującą się badaniami branży motoryzacyjnej.

W 2023 r. GWM planuje wprowadzić na rynek światowy kilkanaście inteligentnych pojazdów zasilanych nowymi źródłami energii, skupiając się na koncepcji „ONE GWM", aby zapewnić klientom na świecie wysokiej jakości wrażenia związane z ekologiczną mobilnością.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1982282/Focusing_on_New_Energy__GWM_Achieves_Sales_of_Over_One_Million_in_2022.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.01.2023, 08:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ