Newsletter

W 2024 r. Hisense TV pozostaje na 2. miejscu na świecie i utrzymuje pozycję lidera na światowym rynku 100-calowych telewizorów

19.02.2025, 08:41aktualizacja: 19.02.2025, 08:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 18 lutego 2025 r. /PRNewswire/ -- Koncern Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej, umocnił swoją pozycję na światowym rynku. Zgodnie z danymi międzynarodowego instytutu badań rynkowych Omdia światowa sprzedaż telewizorów Hisense w 2024 roku osiągnęła 29,14 miliona sztuk, co stanowi 14% globalnego udziału w rynku. Firma zapewniła sobie pozycję wicelidera na świecie w latach 2022-2024 i jest jedynym producentem telewizorów, który osiągnął nieprzerwany wzrost przez siedem kolejnych lat.

Marka umocniła swoją pozycję czołowego gracza na rynku telewizorów wielkoekranowych. Jej udział w sektorze telewizorów o przekątnej 75 cali i większej wynosi 19,8%, co plasuje Hisense na pierwszym miejscu na świecie. Według GFK i Circana marka może pochwalić się dominującym udziałem w rynku wynoszącym 30,3% dla modeli 98-calowych i imponującym 58,8% dla modeli 100-calowych, co przekłada się na pozycję lidera na świecie. Jak podają wspomniane instytuty badawcze, telewizory Hisense uplasowały się na pierwszym miejscu w takich krajach jak Japonia, Australia, RPA i Słowenia.

Nieustający sukces na konkurencyjnym rynku jest wynikiem zorientowania na użytkownika i najwyższej jakości technologii, które poprawiają jakość codziennego życia klientów. Model TriChroma LED o przekątnej 116 cali, będący szczytowym osiągnięciem technologii Hisense, wyposażono w zaawansowane rozwiązania lokalnego przyciemniania RGB. Urządzenie wyposażono w silnik Hi-View AI Engine X i funkcje oparte na sztucznej inteligencji, takie jak AI Peak Brightness i AI RGB Local Dimming, co zapewnia regulację w czasie rzeczywistym w celu uzyskania żywych, realistycznych efektów wizualnych. Sztuczna inteligencja jest dla Hisense siłą napędową innowacji, ulepszającą wrażenia wizualne i efektywność energetyczną.

Niesłabnące ukierunkowanie na innowacje i zadowolenie klientów ugruntowało pozycję firmy jako międzynarodowego lidera na rynku telewizorów. Wykorzystując najnowocześniejsze technologie i zawiązując prestiżowe partnerstwa, marka Hisense nieustannie udoskonala jakość oglądania i wyznacza kolejne standardy w branży. Koncern jest doskonale przygotowany do utrzymania wzrostu i czołowej pozycji wśród konsumentów na całym świecie.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką sprzętu RTV i AGD oraz elektroniki użytkowej. W rankingu firmy analitycznej Omdia w latach 2022-2024 firma Hisense zajmowała drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, a w latach 2023-2024 zdobyła czołową pozycję w segmencie telewizorów 100-calowych. Dzięki dynamicznemu rozwojowi firma obecna jest już w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie RTV i AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2622106/1.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.02.2025, 08:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ