Newsletter

W 2024 r. Hisense TV pozostaje na 2. miejscu na świecie i utrzymuje pozycję lidera na światowym rynku 100-calowych telewizorów

19.02.2025, 08:41aktualizacja: 19.02.2025, 08:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 18 lutego 2025 r. /PRNewswire/ -- Koncern Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej, umocnił swoją pozycję na światowym rynku. Zgodnie z danymi międzynarodowego instytutu badań rynkowych Omdia światowa sprzedaż telewizorów Hisense w 2024 roku osiągnęła 29,14 miliona sztuk, co stanowi 14% globalnego udziału w rynku. Firma zapewniła sobie pozycję wicelidera na świecie w latach 2022-2024 i jest jedynym producentem telewizorów, który osiągnął nieprzerwany wzrost przez siedem kolejnych lat.

Marka umocniła swoją pozycję czołowego gracza na rynku telewizorów wielkoekranowych. Jej udział w sektorze telewizorów o przekątnej 75 cali i większej wynosi 19,8%, co plasuje Hisense na pierwszym miejscu na świecie. Według GFK i Circana marka może pochwalić się dominującym udziałem w rynku wynoszącym 30,3% dla modeli 98-calowych i imponującym 58,8% dla modeli 100-calowych, co przekłada się na pozycję lidera na świecie. Jak podają wspomniane instytuty badawcze, telewizory Hisense uplasowały się na pierwszym miejscu w takich krajach jak Japonia, Australia, RPA i Słowenia.

Nieustający sukces na konkurencyjnym rynku jest wynikiem zorientowania na użytkownika i najwyższej jakości technologii, które poprawiają jakość codziennego życia klientów. Model TriChroma LED o przekątnej 116 cali, będący szczytowym osiągnięciem technologii Hisense, wyposażono w zaawansowane rozwiązania lokalnego przyciemniania RGB. Urządzenie wyposażono w silnik Hi-View AI Engine X i funkcje oparte na sztucznej inteligencji, takie jak AI Peak Brightness i AI RGB Local Dimming, co zapewnia regulację w czasie rzeczywistym w celu uzyskania żywych, realistycznych efektów wizualnych. Sztuczna inteligencja jest dla Hisense siłą napędową innowacji, ulepszającą wrażenia wizualne i efektywność energetyczną.

Niesłabnące ukierunkowanie na innowacje i zadowolenie klientów ugruntowało pozycję firmy jako międzynarodowego lidera na rynku telewizorów. Wykorzystując najnowocześniejsze technologie i zawiązując prestiżowe partnerstwa, marka Hisense nieustannie udoskonala jakość oglądania i wyznacza kolejne standardy w branży. Koncern jest doskonale przygotowany do utrzymania wzrostu i czołowej pozycji wśród konsumentów na całym świecie.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką sprzętu RTV i AGD oraz elektroniki użytkowej. W rankingu firmy analitycznej Omdia w latach 2022-2024 firma Hisense zajmowała drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, a w latach 2023-2024 zdobyła czołową pozycję w segmencie telewizorów 100-calowych. Dzięki dynamicznemu rozwojowi firma obecna jest już w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie RTV i AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2622106/1.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.02.2025, 08:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ