Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Celem projektu ze strony RTE Group jest zwiększenie zdolności produkcyjnej w Europie dzięki partnerstwu z Decathlonem, czołową marką na światowym rynku rowerów. Hala produkcyjna ma zbliżyć produkcję do ważnych rynków w Europie Środkowej i Wschodniej, a także do wybranych rynków Europy Zachodniej.
„W związku z powstaniem nowej fabryki mamy bardzo ambitne plany. Szacujemy, że już w pierwszej fazie projektu będziemy wytwarzać nawet 500 000 nowych rowerów rocznie. Uruchomienie kolejnej części fabryki pozwoli na podwojenie tej liczby. Docelowo planujemy rozbudować fabrykę i zwiększyć łączną moc produkcyjną do 1,5 mln pojazdów rocznie. Nasz nowy zakład produkcyjny to fabryka 4.0 – będzie wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt, a zarządzanie produkcją oparte zostanie na inteligentnych systemach, co pozwoli na produkowanie nie tylko bardzo dużej liczby rowerów, ale też zachowanie ich najwyższej jakości i spełnienie wszelkich wymogów bezpieczeństwa” – mówi Jorge Salgado, prezes RTE Poland Sp. z o. o.
„Jedną z wiodących wartości Decathlonu jest oferowanie produktów najwyższej jakości w przystępnej cenie. Rozpoczęcie produkcji naszych rowerów w nowej fabryce w Machnaczu znacznie ułatwi nam jej realizowanie. Dzięki najnowocześniejszej technologii oraz imponującemu doświadczeniu produkcyjnemu RTE powstaną rowery spełniające wszystkie nasze standardy i gwarantujące jakość oraz cenę, do których przyzwyczailiśmy naszych klientów. Naszym mottem jest „Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu” i wierzymy, że dzięki nowej linii produkcyjnej nasza misja umożliwiania jak największej liczbie osób czerpania radości i korzyści z uprawiania sportu będzie jeszcze bardziej efektywna” – podkreśla Wojciech Kozłowski, rzecznik prasowy Decathlon Polska.
O Decathlon Polska
Decathlon to międzynarodowy producent i dystrybutor odzieży oraz sprzętu sportowego działający od 1976 r. Obecnie w Polsce istnieje już ponad 50 sklepów Decathlon, zatrudniających ok. 3500 osób. Misją sieci Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie ludzi czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu. W jej ofercie znajduje się odzież i sprzęt potrzebny do uprawiania sportu, które zaspokoją potrzeby zarówno amatorów, jak i profesjonalistów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.12.2018, 10:08 |
Źródło informacji | Decathlon Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom