Newsletter

Warszawa pierwszą europejską stolicą, w której odbędzie się konferencja Digital Marketing Days (Dni Marketingu Cyfrowego)

15.01.2016, 12:06aktualizacja: 15.01.2016, 12:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Warszawa, Polska, 15 stycznia 2016 r. /PRNewswire/ - Całościowy przegląd najlepszych na świecie prognoz marketingowych, trendów i praktyk czyni konferencję Digital Marketing Days doskonałą platformą, na której liderzy myśli będą mogli prowadzić dyskusje i określać perspektywy na przyszłość, a także dzielić się specjalistyczną wiedzą i pozyskiwać ją od największych inspiratorów branży.

Uczestnictwo w tym wydarzeniu jest absolutnie obowiązkowe dla osób zajmujących się marketingiem cyfrowym, SFE i zarządzaniem markami w czołowych firmach farmaceutycznych. Gościom zapewnimy najwyższej jakości przestrzeń do nawiązywania kontaktów, w ramach której będą mogli wymieniać poglądy np. na temat innowacyjnego CLM czy płynnego wdrażania narzędzia eDetailing w strategiach marketingowych.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150402/738577)

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150422/739912-INFO)

W jaki sposób rozwiązania cyfrowe mogą pomóc w kreowaniu całościowej perspektywy na klienta? Jak branża farmaceutyczna może skorzystać z ujednolicenia technologii w ekosystemie agencji farmaceutycznych? Jak zmaksymalizować wartość mediów społecznościowych, zwiększyć potencjał sprzedażowy i uzyskać wyraźnie lepsze wyniki?

W ramach transmitowanej na żywo dyskusji, która 19 lutego br. odbędzie się w Warszawie z inicjatywy Viseven Europe, gromadząc 10 najlepszych innowatorów technologii, przedstawimy praktyczne przykłady oraz najlepsze praktyki w celu zaprezentowania tego, jak płynnie włączać cyfrowe innowacje do ekosystemu firmy, zachęcać pracowników do aktywnego promowania marki oraz sprawić, by to klienci wybierali właśnie naszą firmę.

Prelegenci i osoby prowadzące warsztaty, w tym m.in. Paul McCord z Qstream (Dublin), Udo Wehkamp z Amerdis (Münster) oraz Nataliya Andreychuk z Viseven (Tallinn), będą dzielić się wiedzą na temat metod wspierania rozwoju firmy w oparciu o inteligentne rozwiązania cyfrowe wdrażane w procesach biznesowych.

Najciekawsze punkty w programie Digital Marketing Days:

  • wbudowywanie aspektu cyfrowego w DNA firmy - cyfryzacja jako element wielokanałowej oferty i zintegrowanej strategii na rok 2016;
  • jak zostać managerem sprzedaży działającym w oparciu o dane: od przedstawiciela sprzedaży do

Customer Experience Manager.

  • zanurzenie się w cyfryzacji: jakie korzyści dla branży farmaceutycznej mogą wynikać z ekosystemu agencji farmaceutycznych?
  • kreowanie śladu cyfrowego w kontaktach z klientem w ramach oferty, z myślą o wzbogaceniu i zwiększeniu znaczenia zaangażowania;
  • optymalizowanie każdego kanału w celu uzyskania ulepszonego F2F i cyfrowych doświadczeń klienta w całym procesie obsługi klienta;
  • podstawy zarządzania treścią: poszerzanie współpracy, komunikacji i sukcesu zastosowanej strategii marketingu cyfrowego;
  • praktyczne warsztaty poświęcone umacnianiu współpracy z klientami w czasie rzeczywistym i rozwijania relacji przy pomocy spersonalizowanych treści i komunikatów.

Poprzednie edycje Digital Marketing Days w Kijowie i Ałmaty przyciągnęły ponad 100 najwybitniejszych umysłów z branży farmaceutycznej. Po Warszawie gospodarzami wydarzenia będą Londyn i Filadelfia.

Zapraszamy do Warszawy, gdzie będziemy mogli wymienić się opiniami na temat najważniejszych wyzwań i trendów w rozwoju marketingu farmaceutycznego.

Wydarzenie będzie można śledzić na żywo za pomocą transmisji video w Internecie, a także w serwisie Twitter (hashtag #DMDays).

Zapraszamy do udziału w najbardziej innowacyjnym i fascynującym wydarzeniu tej zimy! Do zobaczenia w Warszawie!

Źródło: Viseven Europe

KONTAKT:

Nataliya Andreychuk

tel. +372-69-80-467

e-mail: nataliya.andreychuk@viseven.com

https://www.linkedin.com/in/andreychuk/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.01.2016, 12:06
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ