Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Warszawa, Polska, 15 stycznia 2016 r. /PRNewswire/ - Całościowy przegląd najlepszych na świecie prognoz marketingowych, trendów i praktyk czyni konferencję Digital Marketing Days doskonałą platformą, na której liderzy myśli będą mogli prowadzić dyskusje i określać perspektywy na przyszłość, a także dzielić się specjalistyczną wiedzą i pozyskiwać ją od największych inspiratorów branży.
Uczestnictwo w tym wydarzeniu jest absolutnie obowiązkowe dla osób zajmujących się marketingiem cyfrowym, SFE i zarządzaniem markami w czołowych firmach farmaceutycznych. Gościom zapewnimy najwyższej jakości przestrzeń do nawiązywania kontaktów, w ramach której będą mogli wymieniać poglądy np. na temat innowacyjnego CLM czy płynnego wdrażania narzędzia eDetailing w strategiach marketingowych.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150402/738577)
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150422/739912-INFO)
W jaki sposób rozwiązania cyfrowe mogą pomóc w kreowaniu całościowej perspektywy na klienta? Jak branża farmaceutyczna może skorzystać z ujednolicenia technologii w ekosystemie agencji farmaceutycznych? Jak zmaksymalizować wartość mediów społecznościowych, zwiększyć potencjał sprzedażowy i uzyskać wyraźnie lepsze wyniki?
W ramach transmitowanej na żywo dyskusji, która 19 lutego br. odbędzie się w Warszawie z inicjatywy Viseven Europe, gromadząc 10 najlepszych innowatorów technologii, przedstawimy praktyczne przykłady oraz najlepsze praktyki w celu zaprezentowania tego, jak płynnie włączać cyfrowe innowacje do ekosystemu firmy, zachęcać pracowników do aktywnego promowania marki oraz sprawić, by to klienci wybierali właśnie naszą firmę.
Prelegenci i osoby prowadzące warsztaty, w tym m.in. Paul McCord z Qstream (Dublin), Udo Wehkamp z Amerdis (Münster) oraz Nataliya Andreychuk z Viseven (Tallinn), będą dzielić się wiedzą na temat metod wspierania rozwoju firmy w oparciu o inteligentne rozwiązania cyfrowe wdrażane w procesach biznesowych.
Najciekawsze punkty w programie Digital Marketing Days:
- wbudowywanie aspektu cyfrowego w DNA firmy - cyfryzacja jako element wielokanałowej oferty i zintegrowanej strategii na rok 2016;
- jak zostać managerem sprzedaży działającym w oparciu o dane: od przedstawiciela sprzedaży do
Customer Experience Manager.
- zanurzenie się w cyfryzacji: jakie korzyści dla branży farmaceutycznej mogą wynikać z ekosystemu agencji farmaceutycznych?
- kreowanie śladu cyfrowego w kontaktach z klientem w ramach oferty, z myślą o wzbogaceniu i zwiększeniu znaczenia zaangażowania;
- optymalizowanie każdego kanału w celu uzyskania ulepszonego F2F i cyfrowych doświadczeń klienta w całym procesie obsługi klienta;
- podstawy zarządzania treścią: poszerzanie współpracy, komunikacji i sukcesu zastosowanej strategii marketingu cyfrowego;
- praktyczne warsztaty poświęcone umacnianiu współpracy z klientami w czasie rzeczywistym i rozwijania relacji przy pomocy spersonalizowanych treści i komunikatów.
Poprzednie edycje Digital Marketing Days w Kijowie i Ałmaty przyciągnęły ponad 100 najwybitniejszych umysłów z branży farmaceutycznej. Po Warszawie gospodarzami wydarzenia będą Londyn i Filadelfia.
Zapraszamy do Warszawy, gdzie będziemy mogli wymienić się opiniami na temat najważniejszych wyzwań i trendów w rozwoju marketingu farmaceutycznego.
Wydarzenie będzie można śledzić na żywo za pomocą transmisji video w Internecie, a także w serwisie Twitter (hashtag #DMDays).
Zapraszamy do udziału w najbardziej innowacyjnym i fascynującym wydarzeniu tej zimy! Do zobaczenia w Warszawie!
Źródło: Viseven Europe
KONTAKT:
Nataliya Andreychuk
tel. +372-69-80-467
e-mail: nataliya.andreychuk@viseven.com
https://www.linkedin.com/in/andreychuk/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.01.2016, 12:06 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |