Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Webfleet po raz czwarty z rzędu został uhonorowany w plebiscycie Fleet Derby 2024.
- Rozwiązanie Webfleet Video zostało nagrodzone w kategorii Technologie cyfrowe: AI w transporcie, co jest już drugą nagrodą dla rozwiązania w plebiscycie.
- Raport Webfleet dotyczący emisji CO2 został doceniony w tegorocznej edycji plebiscytu Fleet Derby, zwyciężając w kategorii Elektromobilność: Narzędzie do raportowania śladu węglowego.
Dwa rozwiązania telematyczne firmy Webfleet, cieszącego się globalnym zaufaniem rozwiązania Bridgestone do zarządzania flotą, zwyciężyły w plebiscycie magazynu Fleet - Fleet Derby 2024. Zintegrowane narzędzie Webfleet Video wygrało w kategorii Technologie cyfrowe: AI w transporcie, a Certyfikowany raport dotyczący emisji CO2 zyskał największą liczbę głosów w kategorii Elektromobilność: Narzędzie do raportowania śladu węglowego. Jest to czwarty rok z rzędu, kiedy Webfleet został uhonorowany w plebiscycie, a także druga wygrana dla rozwiązania Webfleet Video.
„Czujemy się docenieni faktem, że firmy ponownie wybrały Webfleet Video. To rozwiązanie bazuje na technologii sztucznej inteligencji. Jej wpływ na sposób zarządzania flotami rośnie i będzie się poszerzał w ciągu najbliższych lat. Z naszych badań wynika, że AI będzie miała największy wpływ na zarządzanie flotą w ciągu najbliższych 5 lat. We wzrost inwestycji w cyfrowe rozwiązania flotowe wierzy aż 91 proc. menadżerów flot. Fleet Derby jest dla nas prestiżowym wyróżnieniem i potwierdzeniem wartości naszych innowacyjnych rozwiązań telematycznych, które tworzymy już od 25 lat - mówi Dariusz Terlecki, Regional Director Poland & EE, Webfleet. - Jesteśmy szczególnie dumni z nagrody dla naszego najnowszego certyfikowanego narzędzia do raportowania emisji CO2. Rozwiązanie to zdobywa uznanie wśród menadżerów flot, co świadczy zarówno o jego wysokiej jakości, jak i rosnącym zapotrzebowaniu na tego typu rozwiązania. Nawet mniejsze firmy transportowe, które nie mają jeszcze oficjalnego obowiązku raportowania CO2, często są i tak zmuszone stosować ten pomiar jako dostawcy większych kontrahentów. Certyfikowane narzędzie Webfleet do raportowania emisji CO2 pomaga także optymalizować działania. Nagroda Fleet Derby potwierdza wysoką jakość i korzyści osiągane za pomocą tego rozwiązania”.
Webfleet Video to rozwiązanie łączące nagrania z kamery samochodowej z danymi dotyczącymi jazdy, umożliwiając pełny wgląd w okoliczności zdarzeń drogowych. Kamera samochodowa CAM 50 z wbudowaną technologią sztucznej inteligencji identyfikuje ryzykowne zachowania, takie jak rozproszenie uwagi, korzystanie z telefonu komórkowego, jedzenie, picie i odwracanie wzroku od drogi. Ostrzega ona kierowcę wysyłając mu alerty i sygnalizując korektę zachowania podczas jazdy w celu zapobiegania wypadkom. Ma to wpływ nie tylko na bezpieczeństwo kierowców, ale również na sukces firmy transportowej.
Raport Webfleet dotyczący emisji CO2 zapewnia wgląd w dokładne dane dotyczące poziomu dwutlenku węgla bezpośrednio emitowanego przez pojazdy we flocie. Wykorzystywana metodologia jest certyfikowana przez organizację TÜV Rheinland i zapewnia szczegółowe informacje o tym, ile CO2 emituje poszczególny pojazd i na poszczególnej trasie. Raport nie tylko pomaga spełnić wymagania regulacji jak CSRD, ale dostarcza też informacje o tym, w jaki sposób, gdzie i dlaczego flota emituje dwutlenek węgla wraz ze szczegółami pokonanej trasy (lokalizacją, przebiegiem pojazdu, czasem postoju oraz zużyciem paliwa).
Fleet Derby to ogólnopolski plebiscyt internetowy, prezentujący dostawców rynkowych oraz ich produkty i usługi flotowe wspierające zarządzanie flotą samochodów. Plebiscyt dedykowany jest firmom, które kształtują rynek flotowy oraz mają realny wpływ na rozwój branży motoryzacyjnej, flotowej i elektromobilności. W 2024 roku odbyła się trzynasta edycja konkursu, a jego zwieńczeniem była uroczysta gala wręczenia statuetek, która odbyła się 19 czerwca 2024 r. Plebiscyt Fleet Derby 2024 odbywał się online za pośrednictwem strony: www.fleetderby.pl i trwał niemal 7 miesięcy (od grudnia 2023 r. do czerwca 2024 r.). Organizatorem gali i plebiscytu była redakcja miesięcznika Fleet.
Webfleet
Webfleet to cieszące się globalnym zaufaniem rozwiązanie Bridgestone do zarządzania flotą. Korzysta z niego ponad 60 tysięcy klientów na całym świecie, w celu zwiększenia efektywności floty, bieżącego wsparcia kierowców, poprawy bezpieczeństwa, zachowania zgodności z przepisami i prowadzenia działalności w sposób bardziej zrównoważony. Od ponad 25 lat Webfleet zapewnia menedżerom flot wgląd w dane, które pomagają im w optymalizacji działań.
Webfleet realizuje misję firmy Bridgestone Mobility Solutions, która ma prowadzić świat w kierunku zrównoważonej przyszłości dzięki rozwiązaniom opartym na danych w obszarze mobilności, a także wspierać realizację The Bridgestone E8 Commitment. To globalne zobowiązanie, które jasno określa wartości, jakie firma obiecuje dostarczyć społeczeństwu, klientom oraz przyszłym pokoleniom w ośmiu kluczowych obszarach: Energia, Ekologia, Wydajność, Rozbudowa, Ekonomia, Emocje, Ułatwienie i Wzmacnianie. Stanowią one kompas do wyznaczania priorytetów strategicznych, podejmowania decyzji i działań we wszystkich obszarach działalności firmy.
Więcej informacji na stronie: webfleet.com. Obserwuj nas na X: @WebfleetNews oraz LinkedIn @Webfleet i @Bridgestone Mobility Solutions. Aby uzyskać więcej informacji na temat Grupy Bridgestone, odwiedź stronę Bridgestone.com lub Bridgestone Newsroom.
Źródło informacji: Webfleet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.06.2024, 13:52 |
Źródło informacji | Webfleet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT