Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest jedynym w Polsce wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. O przyznaniu certyfikatu w 100% decyduje siła głosu klientów.
Statuetka i certyfikat „Firmy Przyjaznej Klientowi” to szczególnie ważne wyróżnienie, ponieważ sędziami w tym plebiscycie są wyłącznie klienci. Nagroda, która po raz kolejny trafi do WeNet, tylko potwierdza codziennie zaangażowanie w kwestie obsługi klienta i staranność, aby świadczone przez nią usługi były zawsze na najwyższym poziomie.
„Nagroda >>Firma Przyjazna Klientowi<< to efekt naszej konsekwentnej pracy w obszarze customer experience. Każdy krok, który podejmujemy, ma na celu zapewnienie naszym klientom wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń. To wyróżnienie jest dla nas motywacją do dalszego podnoszenia jakości w każdej interakcji z klientem” - dodaje Agnieszka Lachowska, kierownik Zespołu Jakości Obsługi Klienta w Grupie WeNet.
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu 2024 roku przez niezależny instytut badawczy Experience Institute na grupie aktywnych klientów WeNet. Ankietowanych zapytano m.in. o gotowość do rekomendacji, podejście do klienta, jakość obsługi czy ogólne zadowolenie. Zbadano również wysiłek, jaki klient musi włożyć w interakcje z firmą oraz doświadczenia klientów z firmą przed zakupem, w trakcie i po zakupie usług. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI, czyli drogą wywiadu telefonicznego.
„Jestem niezwykle dumna, że po raz kolejny nasza firma została wyróżniona tytułem >>Firma Przyjazna Klientowi<<. Miejsce w gronie laureatów to efekt docenienia przez klientów jakości naszych usług oraz codziennego wysiłku ekspertów i doradców internetowych. Nasze działania są dostrzegane i doceniane przez klientów. To bardzo motywuje do pracy i starań, aby stale doskonalić sposób obsługi klienta” - mówi Anna Koman, wiceprezeska Zarządu ds. Obsługi Klienta Grupy WeNet.
W badaniu WeNet wypadł bardzo dobrze. Indeks FPK wyniósł aż 90%. Firma uzyskała ogólne zadowolenie na poziomie aż 87% w takich aspektach jak: proces zakupowy 94% oraz jakość obsługi klienta 94%. Gotowość do rekomendacji wyniosła aż 90%, a wysiłek, jaki klienci musieli włożyć w interakcję z WeNet (CES), 87%. Podejście do klientów w zakresie ich obsługi oceniono na poziomie 88%. Relacje z klientami oraz jakość obsługi są fundamentami sukcesu WeNet, co potwierdzają wyniki badania. Pozytywne opinie klientów, ich zadowolenie z profesjonalizmu i uprzejmości pracowników oraz szybka reakcja na potrzeby, to czynniki, które budują lojalność i pozytywny wizerunek marki. Dobre relacje z klientami oraz wysoka jakość obsługi wpływają bezpośrednio na wyniki NPS i rekomendacje, co stanowi podstawę dalszego rozwoju firmy.
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.01.2025, 11:38 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Syracuse Lemon PGI: 102 million consumers reached in Italy, Poland and Romania
Good results for the first year of the LemOn campaign, the project for promoting the Syracuse IGP Lemon, co-financed by the Consortium for the Protection of Syracuse IGP Lemon and the European Union.- 28.03.2025, 15:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Nowa strategia EXATEL S.A.: spółka chce stać się głównym partnerem technologicznym polskich firm i instytucji publicznych PAP
Cyberbezpieczeństwo i wzmacnianie odporności cyfrowej, technologiczne wsparcie biznesu oraz sektora publicznego, rozwój sieci 5G i infrastruktury telekomunikacyjnej, zrównoważony rozwój: to tylko niektóre z elementów nowej strategii spółki EXATEL na lata 2025-2027. Firma chce również wykorzystać swój globalny zasięg, autorskie systemy informatyczne i unikalne kompetencje, aby jeszcze skuteczniej angażować się m.in. w walkę z dezinformacją czy ochronę infrastruktury krytycznej.- 28.03.2025, 15:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Bezpieczeństwo i konkurencyjność gospodarki w dobie geopolitycznych zawirowań - już wkrótce na XVII Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach
Uznane autorytety, decyzyjni politycy, menedżerowie dużych firm i przedsiębiorcy, wyraziste osobowości, eksperci, naukowcy i ludzie mediów - już za miesiąc, w terminie 23-25 kwietnia br., to opiniotwórcze grono spotka się w Katowicach na XVII Europejskim Kongresie Gospodarczym (EEC - European Economic Congress). Co znaczy działać razem dla bezpiecznej przyszłości i w jaki sposób podnieść konkurencyjność i niezależność europejskiej gospodarki - te kwestie będą myślami przewodnimi tegorocznej debaty, organizowanej pod patronatem polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.- 28.03.2025, 13:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Grupa PTWP, organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ