Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAODING, Chiny, 25 lipca 2022 r. /PRNewswire/ -- 5 lipca Hamilton Mourão, wiceprezydent Brazylii odwiedził brazylijski zakład GWM w Iracemápolis i bardzo pozytywnie wypowiadał się o technologii L.E.M.O.N. DHT (dedykowana architektura hybrydowa).
Nelita Michel, Burmistrz Iracemápolis, również brała udział w wizytacji. Na miejscu eksperci techniczni zaprezentowali gościom czołowe inteligentne technologie i rozwiązania z zakresu nowej energetyki GWM, szczególnie L.E.M.O.N. DHT. Następnie zespół GWM Brazil przedstawił kompleksowe wprowadzenie do planowania inwestycji i ogólnego układu GWM w Brazylii.
„Jesteśmy już w erze gospodarki opartej na wiedzy. To postęp technologiczny stanie się głównym motorem wzrostu PKB każdego kraju i Brazylia także powinna iść w tym kierunku. Przyczyni się to do utworzenia wysokiej jakości miejsc pracy i zwiększy poziom innowacji. Dziś zobaczyłem tutaj przyszłość” – powiedział Mourão.
Tego dnia wiceprezydent mógł także obejrzeć prototyp HAVAL H6 wyposażony w mechanizm napędowy L.E.M.O.N. DHT i przekazał swoje pozytywne uwagi na temat samochodu.
„To wspaniałe auto. Nie chodzi tylko o to, że jest elektryczne. Liczą się najnowocześniejsze technologie, które zamknięto w środku. To dużo więcej niż silnik” – powiedział Mourão.
Przed wizytacją, GWM zorganizował pierwszy salon medialny poświęcony technologii L.E.M.O.N. DHT transmitowany na żywo w internecie. Wiele brazylijskich mediów wykazało ogromny entuzjazm i zainteresowanie wobec tej technologii.
Według TAKATA Car Xperience, brazylijskiego medium zamieszczającego profesjonalne recenzje aut, „GWM jest jednym z największych w Chinach prywatnym producentem samochodów, który produkuje najlepsze na świecie pojazdy hybrydowe i elektryczne”.
L.E.M.O.N. DHT to wysoce zintegrowany, wydajny, wielotrybowy benzynowo-elektryczny system hybrydowy. Opierając się na hybrydowej technologii dwusilnikowej z wydajnym silnikiem hybrydowym, technologia zapewnia optymalną równowagę efektywność-osiągi przy różnych prędkościach i warunkach drogowych.
Pojazd wyposażony w tę technologię, taki jak model HAVAL H6, który trafił na rynek w Tajlandii, może w inteligentny sposób przełączać napędy w oparciu o scenariusz drogowy, co pozwala uzyskać nie tylko niskie zużycie paliwa, ale także znakomite osiągi. W warunkach miejskich system może inteligentnie przełączać się pomiędzy trybem EV (w pełni elektryczny) a Series (elektryczny ze wsparciem), co pozwala zwiększyć efektywność wykorzystania mocy. Również w warunkach jazdy z dużą prędkością, silnik, człon napędowy i generator współdziałają przy pełnym obciążeniu, aby efektywnie zasilać pojazd.
Modele te radzą sobie w różnych scenariuszach jazdy, co pomaga obniżyć zużycie paliwa i zwiększyć moc, zapewniając większy komfort prowadzenia.
Już teraz samochód HAVAL H6 wyposażony w L.E.M.O.N. DHT może pochwalić się nadzwyczajnymi wynikami sprzedaży na niektórych rynkach. Według tajskiego koncernu medialnego Ai iT, wolumen sprzedaży HAVAL H6 HEV na rynku tajskim dał mu pierwsze miejsce w kategorii NEV (kompaktowy SUB) przez sześć miesięcy z rzędu w pierwszej połowie 2022 r.
W najbliższej przyszłości modele wyposażone w tę technologię trafią do konsumentów z całego świata na wielu rynkach, dzięki czemu będą mogli oni doświadczyć zupełnie nowych wrażeń z jazdy wynikających z zastosowania futurystycznej technologii L.E.M.O.N. DHT.
Źródło: GWM
KONTAKT:
Pupu Li
tel: +86 13466544432
e-mail: lipupu@dsconsulting.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.07.2022, 12:17 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |