Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Po przykuwającej uwagę przemianie, zabawny Pan P będzie teraz wyglądał nowocześnie, z odważnymi brwiami i fantazyjną, czerwoną muszką. To, co pozostanie niezmienne to słynne wąsy. Mimo, że Pan P w nowej odsłonie jest bez włosów, to w wieku 54 lat nadal wygląda tak samo przystojnie jak zawsze.
Nie tylko maskotka Pringles zyskała nowy blask, kultowe puszki również otrzymały nowy, świeży wygląd. Teraz będą miały jasne i odważne opakowania, podkreślające gamę smaków Pringles. Znakiem rozpoznawczym pozostaje ich słynny kształt, który można układać w stosy.
Oryginalny Pan P został zaprojektowany przez Archa Drummonda w Nowym Jorku w 1967 roku i od tego czasu ta sympatyczna maskotka stała się globalną ikoną, synonimem dobrej zabawy, a nawet wystąpiła kiedyś gościnnie w jednym z odcinków serialu The Simpsons.
Od czasu wprowadzenia Pringles na rynek, aby nadążyć za duchem czasu, Pan P miał sześć nowych odsłon. Po dwudziestu latach od ostatniego przeprojektowania, wersja 2021 Pana P jest jego najodważniejszym wyglądem.
Popularność Pringles wciąż jest duża. Fani mogą spodziewać się, że jeszcze w tym miesiącu dostaną w swoje ręce nowy, odważny design.
Na przestrzeni lat istniały ponad 102 różne smaki Pringles, w tym niespotykane i wspaniałe, takie jak czekoladowa mięta, lub słodki cynamon. Najbardziej lubianym smakiem w Polsce jest smak Pringles Original, tuż za nim plasują się popularne klasyki: Sour Cream and Onion i Hot & Spicy.
Hend Kovermann powiedział: "Po byciu lojalną maskotką Pringlesa przez wiele lat, Pan P przeszedł zasłużoną metamorfozę, która jest jego najodważniejszym wyglądem. Pan P nie ma już włosów, ale wygląda młodziej niż kiedykolwiek, ma nowe brwi i oczywiście nadal nosi swoje słynne, stylowe wąsy.
Chociaż zarówno Pan P, jak i wygląd puszki przeszły transformację, fani mogą być pewni, że niesamowity smak i chrupkość, które można znaleźć w każdej puszce Pringles, pozostają bez zmian".
Wielbiciele Pringles będą mogli wkrótce zobaczyć puszki z nowym wzorem i blask Pana P w sklepach na terenie całego kraju od końca września.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pringles.com.
Źródło informacji: Kellogg Europe
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.09.2021, 13:59 |
Źródło informacji | Kellogg Europe |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™
- 31.10.2024, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet