Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Celem połączenia Wienera i Compensy jest stworzenie silnej, efektywnej i konkurencyjnej organizacji, lidera w segmencie ubezpieczeń majątkowych. Wspólnie tworzymy nową firmę, łącząc najlepsze zespoły i ich doświadczenie. Zaproponujemy klientom pełną gamę ubezpieczeń, dostęp w praktycznie wszystkich kanałach dystrybucji oraz efektywną i przyjazną obsługę. Mamy ambicję być pierwszym wyborem dla współpracujących z nami pośredników. Bardzo krótki, bo tylko 9 miesięczny proces połączenia bez wątpienia potwierdził, że nasi pracownicy są gotowi na nowe wyzwania i dobrze przygotowani do najbardziej wymagających zadań” - komentuje Anna Włodarczyk-Moczkowska, dotychczasowa prezes zarządu Compensy, która objęła stery połączonej firmy.
Nowa struktura Compensy
W związku z połączeniem została wdrożona nowa struktura organizacyjna spółki, która stawia na dwa pewne i stabilne filary, czyli ubezpieczenia detaliczne oraz korporacyjne. Na czele sprzedaży detalicznej oraz marketingu stoi Anna Włodarczyk-Moczkowska. Za obszar biznesu korporacyjnego odpowiedzialny jest Adam Dwulecki, dotychczasowy prezes Wienera. Pionem produktów detalicznych zarządza Damian Andruszkiewicz. Za likwidację szkód, obsługę klienta oraz IT odpowiada Rafał Mosionek. Ireneusz Arczewski stoi na czele pionu finansowego, natomiast Marek Gołębiewski jest odpowiedzialny za skuteczny proces transformacji spółki.
„Połączenie otwiera przed nami nowe możliwości i wzmacnia naszą pozycję na rynku. Dzięki niemu będziemy w stanie zagwarantować jeszcze większe bezpieczeństwo i ochronę ubezpieczeniową, poszerzoną ofertę naszych produktów i obsługę na najwyższym poziomie. Naszym priorytetem jest dalsze ulepszanie szerokiej gamy dostępnych usług” - wyjaśnia Adam Dwulecki, wiceprezes zarządu Compensy. Dotychczasowe produkty korporacyjne Wienera dystrybuowane w kanele brokerskim będą od teraz sprzedawane pod marką Compensa, natomiast ubezpieczenia dla małego i średniego biznesu w sieci agencyjnej, podobnie jak produkty detaliczne Wienera pozostaną pod pomarańczową marką.
Bez zmian dla obecnych klientów
Połączenie nie wpływa na warunki obecnie obowiązujących umów ubezpieczenia, a zatem nie będzie wymagało żadnego działania ze strony klientów. Bez zmian pozostają dotychczasowe kanały komunikacji obsługi klientów Wienera. Compensa zaś przejmuje wszystkie prawa i obowiązki Wienera, które wynikają z umów ubezpieczenia. Staje się też nowym administratorem danych osobowych. Połączenie nie ma również żadnego wpływu na wypłacanie odszkodowań. Wszystkie procedury zostają zachowane i proces ten postępuje bez zmian.
Połączenie a warunki sprzedaży produktów
Połączenie Wienera i Compensy nie wpływa na ofertę produktową obu spółek. Wiener stał się marką handlową, której właścicielem jest Compensa. Oznacza to, że produkty z dotychczasowej oferty obu spółek nadal będą dostępne.
Więcej informacji na temat połączenia:
lp.compensa.pl/polaczeni-compensa-wiener/
wiener.pl/wiener-compensa-polaczeni/
Źródło informacji: Wiener
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.07.2024, 15:07 |
Źródło informacji | Wiener |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
TOURISE announces cross-sector Advisory Board to champion bold new platform rewriting the rules of tourism
• Leaders from World Travel & Tourism Council (WTTC), Global Sustainable Tourism Council, Amadeus, TikTok, Six Senses, Cirque du Soleil, Turismede Barcelona, Liberty International, Wagonlit Travel, Once Billion Happy, the Saudi Tourism Authority (STA), and the Riyadh School of Tourism and Hospitality at the helm of TOURISE Advisory Board.
• Formation of the Advisory Board reinforces TOURISE’s dedication to driving cross-sector global collaboration.
• Advisory Board shape TOURISE summit agenda, ensuring high-impact global issues such as equity, geographical representation and sectoral diversity are in spotlight.- 05.08.2025, 17:37
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
75% przedsiębiorców ufa księgowym. Bez nich biznes to stres i ryzyko
Większość przedsiębiorców w Polsce nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez wsparcia księgowych. Aż 75% właścicieli firm darzy swoje księgowe i księgowych dużym zaufaniem, a blisko 79% pozytywnie ocenia współpracę z nimi – wynika z najnowszego badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Nest Banku. Co więcej, aż 71% właścicieli firm uważa, że kompetentna księgowa lub księgowy mogą realnie wpłynąć na sukces finansowy firmy.- 05.08.2025, 16:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Nest Bank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ