Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Celem połączenia Wienera i Compensy jest stworzenie silnej, efektywnej i konkurencyjnej organizacji, lidera w segmencie ubezpieczeń majątkowych. Wspólnie tworzymy nową firmę, łącząc najlepsze zespoły i ich doświadczenie. Zaproponujemy klientom pełną gamę ubezpieczeń, dostęp w praktycznie wszystkich kanałach dystrybucji oraz efektywną i przyjazną obsługę. Mamy ambicję być pierwszym wyborem dla współpracujących z nami pośredników. Bardzo krótki, bo tylko 9 miesięczny proces połączenia bez wątpienia potwierdził, że nasi pracownicy są gotowi na nowe wyzwania i dobrze przygotowani do najbardziej wymagających zadań” - komentuje Anna Włodarczyk-Moczkowska, dotychczasowa prezes zarządu Compensy, która objęła stery połączonej firmy.
Nowa struktura Compensy
W związku z połączeniem została wdrożona nowa struktura organizacyjna spółki, która stawia na dwa pewne i stabilne filary, czyli ubezpieczenia detaliczne oraz korporacyjne. Na czele sprzedaży detalicznej oraz marketingu stoi Anna Włodarczyk-Moczkowska. Za obszar biznesu korporacyjnego odpowiedzialny jest Adam Dwulecki, dotychczasowy prezes Wienera. Pionem produktów detalicznych zarządza Damian Andruszkiewicz. Za likwidację szkód, obsługę klienta oraz IT odpowiada Rafał Mosionek. Ireneusz Arczewski stoi na czele pionu finansowego, natomiast Marek Gołębiewski jest odpowiedzialny za skuteczny proces transformacji spółki.
„Połączenie otwiera przed nami nowe możliwości i wzmacnia naszą pozycję na rynku. Dzięki niemu będziemy w stanie zagwarantować jeszcze większe bezpieczeństwo i ochronę ubezpieczeniową, poszerzoną ofertę naszych produktów i obsługę na najwyższym poziomie. Naszym priorytetem jest dalsze ulepszanie szerokiej gamy dostępnych usług” - wyjaśnia Adam Dwulecki, wiceprezes zarządu Compensy. Dotychczasowe produkty korporacyjne Wienera dystrybuowane w kanele brokerskim będą od teraz sprzedawane pod marką Compensa, natomiast ubezpieczenia dla małego i średniego biznesu w sieci agencyjnej, podobnie jak produkty detaliczne Wienera pozostaną pod pomarańczową marką.
Bez zmian dla obecnych klientów
Połączenie nie wpływa na warunki obecnie obowiązujących umów ubezpieczenia, a zatem nie będzie wymagało żadnego działania ze strony klientów. Bez zmian pozostają dotychczasowe kanały komunikacji obsługi klientów Wienera. Compensa zaś przejmuje wszystkie prawa i obowiązki Wienera, które wynikają z umów ubezpieczenia. Staje się też nowym administratorem danych osobowych. Połączenie nie ma również żadnego wpływu na wypłacanie odszkodowań. Wszystkie procedury zostają zachowane i proces ten postępuje bez zmian.
Połączenie a warunki sprzedaży produktów
Połączenie Wienera i Compensy nie wpływa na ofertę produktową obu spółek. Wiener stał się marką handlową, której właścicielem jest Compensa. Oznacza to, że produkty z dotychczasowej oferty obu spółek nadal będą dostępne.
Więcej informacji na temat połączenia:
lp.compensa.pl/polaczeni-compensa-wiener/
wiener.pl/wiener-compensa-polaczeni/
Źródło informacji: Wiener
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.07.2024, 15:07 |
Źródło informacji | Wiener |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT