Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Celem połączenia Wienera i Compensy jest stworzenie silnej, efektywnej i konkurencyjnej organizacji, lidera w segmencie ubezpieczeń majątkowych. Wspólnie tworzymy nową firmę, łącząc najlepsze zespoły i ich doświadczenie. Zaproponujemy klientom pełną gamę ubezpieczeń, dostęp w praktycznie wszystkich kanałach dystrybucji oraz efektywną i przyjazną obsługę. Mamy ambicję być pierwszym wyborem dla współpracujących z nami pośredników. Bardzo krótki, bo tylko 9 miesięczny proces połączenia bez wątpienia potwierdził, że nasi pracownicy są gotowi na nowe wyzwania i dobrze przygotowani do najbardziej wymagających zadań” - komentuje Anna Włodarczyk-Moczkowska, dotychczasowa prezes zarządu Compensy, która objęła stery połączonej firmy.
Nowa struktura Compensy
W związku z połączeniem została wdrożona nowa struktura organizacyjna spółki, która stawia na dwa pewne i stabilne filary, czyli ubezpieczenia detaliczne oraz korporacyjne. Na czele sprzedaży detalicznej oraz marketingu stoi Anna Włodarczyk-Moczkowska. Za obszar biznesu korporacyjnego odpowiedzialny jest Adam Dwulecki, dotychczasowy prezes Wienera. Pionem produktów detalicznych zarządza Damian Andruszkiewicz. Za likwidację szkód, obsługę klienta oraz IT odpowiada Rafał Mosionek. Ireneusz Arczewski stoi na czele pionu finansowego, natomiast Marek Gołębiewski jest odpowiedzialny za skuteczny proces transformacji spółki.
„Połączenie otwiera przed nami nowe możliwości i wzmacnia naszą pozycję na rynku. Dzięki niemu będziemy w stanie zagwarantować jeszcze większe bezpieczeństwo i ochronę ubezpieczeniową, poszerzoną ofertę naszych produktów i obsługę na najwyższym poziomie. Naszym priorytetem jest dalsze ulepszanie szerokiej gamy dostępnych usług” - wyjaśnia Adam Dwulecki, wiceprezes zarządu Compensy. Dotychczasowe produkty korporacyjne Wienera dystrybuowane w kanele brokerskim będą od teraz sprzedawane pod marką Compensa, natomiast ubezpieczenia dla małego i średniego biznesu w sieci agencyjnej, podobnie jak produkty detaliczne Wienera pozostaną pod pomarańczową marką.
Bez zmian dla obecnych klientów
Połączenie nie wpływa na warunki obecnie obowiązujących umów ubezpieczenia, a zatem nie będzie wymagało żadnego działania ze strony klientów. Bez zmian pozostają dotychczasowe kanały komunikacji obsługi klientów Wienera. Compensa zaś przejmuje wszystkie prawa i obowiązki Wienera, które wynikają z umów ubezpieczenia. Staje się też nowym administratorem danych osobowych. Połączenie nie ma również żadnego wpływu na wypłacanie odszkodowań. Wszystkie procedury zostają zachowane i proces ten postępuje bez zmian.
Połączenie a warunki sprzedaży produktów
Połączenie Wienera i Compensy nie wpływa na ofertę produktową obu spółek. Wiener stał się marką handlową, której właścicielem jest Compensa. Oznacza to, że produkty z dotychczasowej oferty obu spółek nadal będą dostępne.
Więcej informacji na temat połączenia:
lp.compensa.pl/polaczeni-compensa-wiener/
wiener.pl/wiener-compensa-polaczeni/
Źródło informacji: Wiener
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 08.07.2024, 15:07 |
| Źródło informacji | Wiener |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Domowe seanse zamiast sali kinowej - 30% Polaków inwestuje w rozrywkę w domu, a połowa planuje zakup elektroniki na Black Week
Z badań przeprowadzonych przez Danae na zlecenie Allegro wynika, że co drugi Polak planuje zakup sprzętu elektronicznego podczas Black Week [1]. W ciągu ostatnich pięciu lat około 30% respondentów zainwestowało w elementy kina domowego, a blisko 40% zadeklarowało zwiększenie swojego budżetu na ten cel. Popularność domowych seansów rośnie z uwagi na wygodę i możliwości oferowane przez platformy streamingowe. Przeciętny użytkownik korzysta już z trzech takich platform. W ramach Black Weeks użytkownicy Allegro już teraz mogą korzystać z rabatów do 50%, płatności ratalnych 0% z Allegro Pay oraz specjalnych ofert.- 21.11.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Allegro
-
Warsztaty Business & Science Poland na Kongresie Polska Moc Biznesu
26 listopada Business & Science Poland organizuje podczas Kongresu Polska Moc Biznesu specjalne wydarzenie warsztatowe pn. „Strengthening EU Competitiveness. A Financing Perspective” łączące biznes z administracją rządową.- 20.11.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business & Science Poland (BSP)/Polska Moc Biznesu
-
Image
Inwestycje wokół offshore mogą sięgnąć ok. 900 miliardów złotych - to trzykrotność całego projektu CPK
Tegoroczna edycja konferencji Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej poświęcona morskiej energetyce wiatrowej przejdzie do historii: po raz pierwszy przedstawiciele branży offshore dyskutowali nie o przyszłych, ale już realizowanych projektach i wybudowanych instalacjach. Do 2040 r. na polskich wodach Bałtyku powstanie 18 GW zainstalowanej mocy, a pełny potencjał szacowany jest na 33 GW. Tym samym offshore stanie się jednym z filarów bezpieczeństwa energetycznego i długofalowego rozwoju gospodarczego Polski.- 20.11.2025, 13:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ