Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Numer jeden na czeskim rynku, Ecomail, pozyskało za ostatnich 10 lat działalności już tysiące klientów zwłaszcza wśród małych i średnich przedsiębiorstw, jednak korzystają z niej również takie firmy, jak Packeta, Alensa czy Grizly.
Chociaż angielska wersja aplikacji istnieje już od ponad 2 lat, po dokładnej analizie rynku firma zdecydowała się skupić swoje siły na Polsce, w której widzi duży potencjał.
„W ubiegłym roku całkowicie dostosowaliśmy narzędzie do potrzeb polskich przedsiębiorców i marketerów, wzmocniliśmy zespół o dwujęzycznych pracowników, którzy zajmują się polską klientelą i intensywnie nawiązujemy współpracę z polskimi partnerami. Obecnie pracujemy nad integracjami z najważniejszymi narzędziami w Polsce” – skomentował sytuację na nowym rynku Jan Tlapák, współzałożyciel i CEO Ecomail.
W konkurencji z innymi narzędziami Ecomail oferuje rozwiązanie przede wszystkim dla sklepów internetowych, wraz z zaawansowanymi integracjami. Oprócz standardowych możliwości posiada także możliwość tworzenia zaawansowanych automatyzacji, wykorzystanie AI do ulepszeń i modyfikacji tekstów w aplikacji, rozbudowane API a zarazem przejrzyste i proste w obsłudze środowisko do przygotowywania newsletterów.
„Do kluczowych zalet wyróżniających naszą aplikację na polskim rynku należy łatwość obsługi, przyjazny interfejs użytkownika całej aplikacji oraz bezpłatne wsparcie dla wszystkich klientów” – dodaje Jan Tlapák.
Rynek e-commerce w Polsce należy do najszybciej rozwijających się w Europie. W ubiegłym roku osiągnął wartość 22 miliardów dolarów a prognozy wskazują, że będzie on nadal rosnąć. Przewidywana wartość brutto tego rynku w 2027 roku to 47,6 miliarda dolarów. W roku 2024 może przekroczyć granicę 33 miliardów dolarów, co oznaczałoby roczny wzrost o ponad 11%.
Według raportu firmy Gemius, w 2022 roku 77% polskich użytkowników dokonywało zakupów online, co jest poniżej średniej europejskiej wynoszącej ponad 90%. W Polsce online sprzedaż prowadzi 3/4 wszystkich spółek, przy czym 80% z nich w ten sposób generuje mniej niż 10% swojego obrotu. Przewiduje się, że polski rynek e-handlu znacznie wzrośnie i do 2026 roku będzie stanowić jedną 20% całej sprzedaży detalicznej w Polsce.
Do najczęściej kupowanych towarów online należy odzież i akcesoria (79%), obuwie (66%) oraz kosmetyki i perfumy (65%). Jeśli chodzi o metody płatności, 70% Polaków preferuje szybki przelew przy użyciu usług płatniczych, takich jak PayU czy BlueMedia, płatność mobilną BLIK (58%), płatność kartą kredytową (43%) i przelew bankowy (40%).
Źródło informacji: Ecomail
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.06.2024, 14:27 |
Źródło informacji | Ecomail |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Transformacja energetyczna. Nowe otwarcie? - nadchodzi III Kongres Energetyki Rozproszonej
We wrześniu 2025 roku Kraków znów stanie się miejscem spotkania ludzi, dla których energia to coś więcej niż technologia. Od 17 do 19 września, w murach Akademii Górniczo-Hutniczej oraz w przestrzeniach Centrum Kongresowego ICE, odbędzie się III Kongres Energetyki Rozproszonej - wydarzenie, które z roku na rok coraz wyraźniej pokazuje, że przyszłość energetyki nie rodzi się w jednym centrum, lecz kiełkuje w sieciach współpracy, innowacji i lokalnych inicjatyw.- 11.07.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: AGH
-
Image
Zmiana godzin operacji na trasie Warszawa - Bydgoszcz. Idealne rozwiązanie dla biznesu
Polskie Linie Lotnicze LOT, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, zmieniają godziny operacji na trasie Warszawa–Bydgoszcz. Od sezonu zimowego 2025/2026 bezpośrednie rejsy będą realizowane w rozkładzie nocnym, przy zachowaniu dotychczasowej liczby połączeń - 6 rejsów tygodniowo.- 10.07.2025, 15:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
WeNet i Firmao łączą siły - Grupa WeNet z większościowym pakietem udziałów w Firmao
18 czerwca 2025 roku Grupa WeNet powiększyła swoje portfolio o nową spółkę - Firmao Polska, dostawcę nowoczesnych rozwiązań do zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami. To kolejny krok w realizacji ogłoszonej w tym miesiącu nowej strategii rozwoju Grupy, ukierunkowanej na tworzenie kompleksowego ekosystemu wspierającego firmy z sektora MŚP. Dzięki tej transakcji WeNet - lider w zakresie internetowego marketingu dla małych i średnich firm w Polsce oraz pionier w zastosowaniu technologii AI - poszerza swoją ofertę o innowacyjne systemy operacyjne do zarządzania małą firmą oraz rozwiązania wspomagające codzienne zarządzanie biznesem.- 10.07.2025, 14:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ