Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Numer jeden na czeskim rynku, Ecomail, pozyskało za ostatnich 10 lat działalności już tysiące klientów zwłaszcza wśród małych i średnich przedsiębiorstw, jednak korzystają z niej również takie firmy, jak Packeta, Alensa czy Grizly.
Chociaż angielska wersja aplikacji istnieje już od ponad 2 lat, po dokładnej analizie rynku firma zdecydowała się skupić swoje siły na Polsce, w której widzi duży potencjał.
„W ubiegłym roku całkowicie dostosowaliśmy narzędzie do potrzeb polskich przedsiębiorców i marketerów, wzmocniliśmy zespół o dwujęzycznych pracowników, którzy zajmują się polską klientelą i intensywnie nawiązujemy współpracę z polskimi partnerami. Obecnie pracujemy nad integracjami z najważniejszymi narzędziami w Polsce” – skomentował sytuację na nowym rynku Jan Tlapák, współzałożyciel i CEO Ecomail.
W konkurencji z innymi narzędziami Ecomail oferuje rozwiązanie przede wszystkim dla sklepów internetowych, wraz z zaawansowanymi integracjami. Oprócz standardowych możliwości posiada także możliwość tworzenia zaawansowanych automatyzacji, wykorzystanie AI do ulepszeń i modyfikacji tekstów w aplikacji, rozbudowane API a zarazem przejrzyste i proste w obsłudze środowisko do przygotowywania newsletterów.
„Do kluczowych zalet wyróżniających naszą aplikację na polskim rynku należy łatwość obsługi, przyjazny interfejs użytkownika całej aplikacji oraz bezpłatne wsparcie dla wszystkich klientów” – dodaje Jan Tlapák.
Rynek e-commerce w Polsce należy do najszybciej rozwijających się w Europie. W ubiegłym roku osiągnął wartość 22 miliardów dolarów a prognozy wskazują, że będzie on nadal rosnąć. Przewidywana wartość brutto tego rynku w 2027 roku to 47,6 miliarda dolarów. W roku 2024 może przekroczyć granicę 33 miliardów dolarów, co oznaczałoby roczny wzrost o ponad 11%.
Według raportu firmy Gemius, w 2022 roku 77% polskich użytkowników dokonywało zakupów online, co jest poniżej średniej europejskiej wynoszącej ponad 90%. W Polsce online sprzedaż prowadzi 3/4 wszystkich spółek, przy czym 80% z nich w ten sposób generuje mniej niż 10% swojego obrotu. Przewiduje się, że polski rynek e-handlu znacznie wzrośnie i do 2026 roku będzie stanowić jedną 20% całej sprzedaży detalicznej w Polsce.
Do najczęściej kupowanych towarów online należy odzież i akcesoria (79%), obuwie (66%) oraz kosmetyki i perfumy (65%). Jeśli chodzi o metody płatności, 70% Polaków preferuje szybki przelew przy użyciu usług płatniczych, takich jak PayU czy BlueMedia, płatność mobilną BLIK (58%), płatność kartą kredytową (43%) i przelew bankowy (40%).
Źródło informacji: Ecomail
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.06.2024, 14:27 |
Źródło informacji | Ecomail |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Konferencja Brain driven Work - zmień środowisko pracy z neuronauką
17 września 2025 r. w Łodzi odbędzie się Brain-driven Work - konferencja skupiona na wykorzystaniu neuronauki w projektowaniu środowisk pracy gotowych na przyszłość. Uczestnicy skorzystają z programu podanego w sposób dostosowany do działania naszych mózgów i stawiającego na aktywność: czekają na nich inspirujące wystąpienia ekspertek i ekspertów z dziedziny psychologii i neuronauki, interaktywne warsztaty, dyskusje, sesje neuroresetu czy Power Walk z Mateuszem Kusznierewiczem. Uczestnicy mogą wziąć udział w badaniu WOKSPACE IMPACT TEST, sprawdzając na samych sobie wpływ otoczenia, w którym pracujemy na zdolności poznawcze. To wydarzenia dla liderów i menedżerów tworzących kulturę organizacyjną skupioną na ludziach. Konferencja jest realizowana jako wydarzenie towarzyszące XXXVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.- 11.08.2025, 09:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Contrain
-
Ultima Markets uzyskuje licencję FCA, która ułatwi ekspansję firmy w Wielkiej Brytanii
- 11.08.2025, 09:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Sieć Badawcza Łukasiewicz wyniesie w kosmos polskiego nanosatelitę PAP
Ruszył projekt SPARK, w ramach którego powstanie satelita badawczy, służący do testowania polskich technologii w kosmosie - powiedział dr Hubert Cichocki, prezes Sieci Badawczej Łukasiewicz. SPARK będzie kosztował prawie 15 mln złotych, a wyniesienie nanosatelity w kosmos może nastąpić już za dwa lata.- 11.08.2025, 09:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ