Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Zielona zmiana wpisana jest w realizację celów biznesowych Grupy PGE. Dzięki naszym inwestycjom, mieszkańcy Polski już teraz korzystają z energii elektrycznej wyprodukowanej przez źródła przyjazne środowisku. Tylko w 2022 r. energia wyprodukowana przez odnawialne źródła Grupy PGE osiągnęła rekordowy poziom 1 931 GWh, czyli o ponad 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Jako lider zielonej transformacji energetycznej w Polsce jesteśmy w stanie pokryć energią z OZE roczne zapotrzebowanie dla 860 tys. gospodarstw domowych, czyli tyle, ile liczy województwo łódzkie” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Grupa PGE jest największym producentem zielonej energii w Polsce. Dysponuje 20 farmami wiatrowymi, 29 elektrowniami wodnymi, 4 magazynami energii elektrycznej (elektrownie szczytowo-pompowe) oraz 24 farmami fotowoltaicznymi. Łączna moc zainstalowana wszystkich obiektów wynosi 2 433,1 MW.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej, Polacy zdają sobie sprawę z korzyści, jakie daje im zielona zmiana w energetyce. 66% badanych popiera inwestycje zmierzające do rozwoju lądowych farm wiatrowych, a 77% jest za budową morskich farm wiatrowych. Wyniki badań potwierdzają wysokie poparcie dla rozwoju zielonej energetyki w Polsce.
Łasice i świstaki - bohaterowie spotów PGE
Wiosenna kampania PGE została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównym bohaterem są zwierzęta. Za pomocą humorystycznych dialogów i monologów, zwierzęcy bohaterowie przedstawiają posiadane przez Grupę PGE odnawialne źródła energii. Bohaterami wiosennej odsłony kampanii PGE są łasice i świstaki. To kolejny raz, kiedy w kampanii głos zabierają zamieszkujące w Polsce zwierzęta. W poprzednich odsłonach kampanii bohaterami były foki, mewy, jaszczurki i sowy.
Spot wizerunkowy wiosennej odsłony kampanii odnosi się do biznesowej działalności PGE, tj. rozwoju posiadanych w Grupie PGE odnawialnych źródeł energii, czyli elektrowni wiatrowych, wodnych oraz fotowoltaiki.
Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, kinach, internecie, prasie, na nośnikach OOH i w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii zostały zrealizowane 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne oraz dwa krótkie spoty do mediów społecznościowych. Kampania online przekierowuje do strony: www.prowadzimywzielonejzmianie.pl. Działania będą prowadzone w okresie od 1 do 31 marca 2023 roku. Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.
„PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
Grupa PGE od lat prowadzi w zielonej zmianie, będąc liderem transformacji energetycznej w Polsce. Jako jedna z pierwszych firm w regionie Europy Środkowej i Wschodniej podjęła wyzwanie osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050 roku. Jest to możliwe dzięki konsekwentnej realizacji przyjętej strategii transformacji energetycznej i kolejnym inwestycjom w odnawialne źródła energii pozyskujące energię ze słońca, wiatru i wody.
Strategicznym celem Grupy PGE jest budowa morskich farm wiatrowych na Bałtyku. Zgodnie z założeniami strategii, Grupa PGE do 2040 roku wybuduje morskie farmy wiatrowe o łącznej mocy co najmniej 6,5 GW. Do 2030 roku Grupa PGE wybuduje także 3 GW w fotowoltaice oraz rozbuduje portfel lądowych farm wiatrowych o co najmniej 1 GW, umacniając się na pozycji lidera w obszarze lądowej energetyki wiatrowej. PGE inwestuje także w program budowy magazynów energii. Plan Grupy PGE w tym obszarze to 800 MW do 2030 roku. Szczegółowe informacje na temat zielonej zmiany PGE dostępne są na: https://www.pgeprowadzimywzielonejzmianie.pl/.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=cJpzhU9LzF8
KONTAKT:
Konrad Mróz
Biuro Prasowe Grupy PGE
tel. +48 785 999 946
e-mail: konrad.mroz@gkpge.pl
e-mail: biuro.prasowe@gkpge.pl
https://www.gkpge.pl/grupa-pge/dla-mediow/kontakt-dla-mediow
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.03.2023, 12:27 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Ponad 2 miliardy finansowania dla polskich przedsiębiorców w ramach programu InvestEU
• PKO Leasing i Europejski Fundusz Inwestycyjny ogłosili nową współpracę, dzięki której największa firma leasingowa w Polsce zwiększy dostęp do finansowania inwestycji dla MŚP, również dla startupów oraz inwestycji z obszaru OZE.
• W ramach umowy PKO Leasing udostępni polskim przedsiębiorcom ponad 2 miliardy zł finansowania w formie leasingu i pożyczek.
• Realizacja programu przewidziana jest na lata 2024-2025.- 11.12.2023, 16:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PKO Leasing
-
Image
Jakich prezentów na święta nie lubią dostawać Polacy?
Święta Bożego Narodzenia – to właśnie na tę okazję Polacy najczęściej szukają oryginalnych prezentów. Pięknie zapakowane potrafią rozpalić wyobraźnię. W praktyce jednak chęć uszczęśliwienia kogoś nie zawsze idzie w parze z radością obdarowywanego. Badania pokazują, że blisko 76 proc. z nas udaje, że prezent nam się podoba. W gorączce świątecznych zakupów łatwo o pomyłkę. Jak jej uniknąć? Czego nie kupować? Aż w końcu – jaki pomysł na prezent może być naprawdę trafiony?- 11.12.2023, 13:52
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Mennica Polska
-
Image
Idea Rozwoju Twojego Biznesu: w „zielonej przyszłości” przedkładamy użytkowanie nad jednorazową sprzedaż PAP
Koncept ekoprojektu oraz zobowiązania firm w obszarze zrównoważonego rozwoju były tematem wideokonferencji „Wyzwania przedsiębiorstw związane z wymogami gospodarki o obiegu zamkniętym”, zorganizowanej w ramach cyklu #IdeaRozwojuBiznesu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oraz Ministerstwo Rozwoju i Technologii (MRiT).- 11.12.2023, 12:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom