Newsletter

Wokół World of Care: Hyatt przedstawia postępy w kwestiach środowiskowych i społecznych oraz w zakresie zobowiązań zarządczych i inicjatyw

14.07.2022, 17:09aktualizacja: 14.07.2022, 17:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Osiągnięcia obejmują oparty o wiedzę naukową cel ograniczenia emisji gazów cieplarnianych do 2030 r. oraz dalsze postępy w kierunku realizacji celów w aspekcie różnorodności, równości i włączenia społecznego (DE&I) do 2025 r.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Aby podzielić się postępami poczynionymi w zakresie World of Care – platformy spółki dotyczącej kwestii środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego (ESG) – Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) opublikowała dzisiaj dokument 2021 World of Care Highlights (Najważniejsze wydarzenia platformy World of Care 2021) oraz raport Diversity, Equity and Inclusion (DE&I) (Raport w sprawie różnorodności, równości i włączenia społecznego), aby pokazać, w jaki sposób Hyatt robi postępy jeśli chodzi o dbanie o planetę, ludzi i odpowiedzialny biznes.

„Dbanie o ludzi tak, aby byli najlepszą wersją siebie jest centralnym punktem w historii Hyatt od 65 lat. Dzięki World of Care bierzemy odpowiedzialność i wykorzystujemy szansę na wspólną pracę w celu kształtowania bardziej zrównoważonego świata i przyszłości – powiedziała Margaret Egan, wicedyrektor wykonawczy i główny doradca Hyatt. - Dzięki ogromnej determinacji w dążeniu do postępu w zakresie kluczowych zobowiązań ESG, takich jak nasze ramy środowiskowe i cele Change Starts Here (Zmiana zaczyna się tutaj), bierzemy odpowiedzialność za dalsze działania i postępy w celu wprowadzenia koniecznych zmian w naszej branży, społeczeństwie oraz na naszej planecie”.

Postępy Hyatt w dziedzinie różnorodności wśród pracowników

Po zeszłorocznym inauguracyjnym raporcie DE&I, dane Hyatt dotyczące różnorodności pracowników w 2021 r. wskazują zwiększoną reprezentację mniejszości rasowych wśród pracowników w USA oraz wzrosty dla wszystkich grup rasowych i etnicznych wśród szeregowych pracowników, kierowników i liderów. Zobowiązanie Hyatt do dzielenia się informacjami o postępach co roku służy jako kluczowy punkt odniesienia do pomiaru milowych kroków wykonanych w kierunku bardziej różnorodnego, równego i włączającego środowiska dla współpracowników.

Hyatt nadal pracuje w kierunku realizacji swoich celów w kwestiach różnorodności, równości i włączenia społecznego w zakresie osób, które zatrudnia, wspiera i z którymi współpracuje w ramach swoich zobowiązań Change Starts Here. Mając na uwadze zwiększenie reprezentacji dostawców różnego pochodzenia etnicznego w całym łańcuchu dostaw, Hyatt w 2021 r. nawiązał współpracę z 220 nowymi czarnoskórymi dostawcami i nadal skupia się na postępach w tym aspekcie. Przykładowo, Revival Baltimore, które należy do marki JdV by Hyatt, nawiązało współpracę z Black Acres Roastery (której właściciel jest czarnoskóry) w zakresie dostarczania kawy do wszystkich pokoi hotelowych oraz dostaw do hotelowego sklepu z kawą ‘Dashery’, zaś Hyatt Centric The Pike Long Beach ostatnio powitał browar Crowns & Hops (mający czarnoskórego właściciela) w swoim Watercraft Lounge.

„W Hyatt wierzymy w siłę przynależności – sprawiania, że ludzie czują się jak w domu niezależnie od tego, w jakim rejonie świata się znajdują. Ciągle staramy się kreować świat, na którym nam zależy z pomocą zespołów, które wspólnie osiągają sukcesy i rozwijają się – powiedziała Malaika Myers, dyrektor ds. zasobów ludzkich w Hyatt. Aby rozwijać naszą wizję świata, w którym panuje zrozumienie i troska o innych, musimy utrzymać priorytet naszych działań w zakresie różnorodności, równości i włączenia społecznego w każdym wymiarze naszej działalności i podjąć działania w kierunku osiągania wymiernych postępów w realizacji naszych celów”.

Hyatt ogłasza przekazanie środków na uruchomienie Human Trafficking Survivor Fund (Funduszu Ofiar Handlu Ludźmi)

Dążąc do wzmożenia ciągłych wysiłków branży hotelowej w zakresie walki z handlem ludźmi i wspierania jego ofiar, Hyatt Hotels Foundation ogłosiła przekazanie 500 tys. USD środków na uruchomienie funduszu „No Room for Trafficking Survivors Fund” we współpracy z amerykańskim stowarzyszeniem hotelarskim American Hotel & Lodging Association (AHLA). Dzięki darowiźnie i dalszemu wsparciu ze strony branży, fundusz Survivors Fund wyposaży lokalne organizacje w zasoby niezbędne, aby pomagać osobom, które padły ofiarą handlu ludźmi – od bezpośredniego wsparcia finansowego dla krótkoterminowych, podstawowych potrzeb, po wsparcie w zakresie kariery zawodowej, które da im siłę i zabezpieczy ich na przyszłość.

Hyatt działa na rzecz klimatu

Hyatt jeszcze bardziej przyspiesza swoje działania w kierunku angażowania się w bardziej zrównoważone praktyki biznesowe w ramach swoich ram środowiskowych – skupionych na obszarach zmian klimatu i oszczędzania wody, odpadach i gospodarce obiegu zamkniętego, odpowiedzialnym pozyskiwaniu zasobów i kwestiach uczęszczanych miejsc docelowych.

W 2021 r. Hyatt uzyskał zgodę inicjatywy Science Based Targets (SBTi) dla swoich celów opartych na wiedzy naukowej na rok 2030 w zakresie redukcji emisji gazów cieplarnianych. Cele Hyatt obejmują ograniczenie bezwzględnych emisji w zakresie 1 i 2, angażowanie kluczowych dostawców do ustalenia celów opartych na wiedzy naukowej do 2025 r. i zmniejszenie dodatkowych emisji w zakresie 3.

Hyatt nadal z zaangażowaniem promuje inicjatywy wspierające postępy w kierunku osiągania celów opartych na wiedzy naukowej, skupionych na oszczędzaniu energii, efektywnej technologii, systemach automatyzacji budynków, wdrażaniu zrównoważonych praktyk projektowych i innych aspektach. Ważnym i niezmiennym kierunkiem działań będzie zwiększanie liczby hoteli posiadających panele fotowoltaiczne lub wykorzystujących w stu procentach odnawialną energię, takich jak Hyatt Regency Amsterdam lub Hyatt Regency Phoenix. Kluczowe dla osiągnięcia tych celów są dalsze działania w zakresie nieruchomości, takie jak te podejmowane w Alila Villas Uluwatu przy pomocy miejscowego laboratorium zrównoważonego rozwoju.

Aby dowiedzieć się więcej o działaniach i postępach Hyatt, odwiedź stronę Hyatt.com/WorldofCare lub zapoznaj się z dokumentami 2021 World of Care Highlights, raportem 2021 DE&I Report i 2021 GRI Index.

Termin „Hyatt” jest używany w niniejszej informacji prasowej dla wygody w odniesieniu do Hyatt Hotels Corporation i/lub jej spółki/spółek zależnych.

Hyatt Hotels Corporation

Hyatt Hotels Corporation, z siedzibą główną w Chicago, jest wiodącą globalną firmą hotelarską, która kieruje się jednym celem – dbać o ludzi, by mogli być najlepszą wersją siebie. Według stanu na dzień 31 marca 2022 r. oferta firmy obejmowała ponad 1150 hoteli i obiektów all-inclusive w 71 krajach na sześciu kontynentach świata. Oferta firmy obejmuje marki Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House®, Hyatt Place®, UrCove, i Hyatt Residence Club®, jak również marki ośrodków wypoczynkowych i hoteli w ramach AMR™ Collection, w tym Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts® i Sunscape® Resorts & Spas. Podmioty zależne Spółki zarządzają programem lojalnościowym World of Hyatt®, usługami zarządzania destynacjami ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, Amstar DMC i usługami technologicznymi Trisept Solutions®. Więcej informacji na stronie: www.hyatt.com.

Wersja źródłowa w portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220713005967/en/

Źródło: Hyatt Hotels Corporation

KONTAKT:

Megen DiSanto

e-mail: megen.disanto@hyatt.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.07.2022, 17:09
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii