Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BERLIN, 8 września 2025 r. /PRNewswire/ -- marka ASTRAUX z siedzibą w Dubaju, zajmująca się technologiami lifestyle'owymi, zaprezentowała się z impetem na targach IFA 2025 w Berlinie, przedstawiając trzy oryginalne produkty, które przyciągnęły ogromne tłumy i sprawiły, że firma stała się jedną z najczęściej komentowanych marek w dziedzinie ekologicznej mobilności i inteligentnego życia. W ramach globalnej strategii rozwoju firma ASTRAUX ogłosiła przyspieszenie ekspansji na czterech kluczowych rynkach UE - w Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii - aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na innowacyjne i dostępne rozwiązania w zakresie mobilności.
Podczas tegorocznych targów IFA firma ASTRAUX po raz pierwszy zaprezentowała europejskiej publiczności swój minisamochód elektryczny, robota towarzyszącego Aimon oraz inteligentne okulary. Stoisko szybko stało się jedną z największych atrakcji, przyciągając ponad 20 000 odwiedzających w ciągu jednego dnia, a wokół strefy doświadczeń i ścianek do selfie ustawiły się długie kolejki. Stoisko ASTRAUX znalazło się w pierwszej trójce pod względem zainteresowania podczas targów IFA.
Warto zauważyć, że Yoyo Zhang, obecna szefowa europejskiego oddziału ASTRAUX, przez wiele lat była głęboko zaangażowana w działalność konsumencką w takich firmach jak Huawei i Xiaomi. Pełniła również funkcję szefowej włoskiego oddziału Xiaomi w Europie, zdobywając bogate doświadczenie w budowaniu marki, układaniu kanałów dystrybucji i obsłudze użytkowników. Jej przywództwo świadczy o silnym zaangażowaniu ASTRAUX w umocnienie swojej pozycji w Europie. Podkreśliła, że marka ASTRAUX ma wyjątkowe predyspozycje do tego, aby trafiać w gusta młodszych europejskich konsumentów poszukujących niedrogich, innowacyjnych i stylowych rozwiązań technologicznych, co stwarza warunki do szybkiego rozwoju w Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii.
Innowacje zorientowane na młodzież
Minisamochód elektryczny ASTRAUX (od 5990 euro) - mikropojazd elektryczny o efektownym wyglądzie, personalizowanym lakierze, panoramicznym szklanym dachu, który w wybranych krajach UE mogą prowadzić kierowcy już od 14 roku życia.
Robot towarzyszący Aimon (89 euro) - interaktywny robot z emocjonalną sztuczną inteligencją, który reaguje na dotyk, ruch i nastrój, szybko stając się ulubieńcem publiczności w strefie doświadczeń IFA.
Inteligentne okulary ASTRAUX (79 euro) - okulary przeciwsłoneczne z certyfikatem UV400, umożliwiające tłumaczenie w czasie rzeczywistym dzięki sztucznej inteligencji, z kamerą o rozdzielczości 8 MP i otwartym systemem audio typu open-air, zapewniające użytkownikom inteligentną obsługę nowej generacji bez użycia rąk.
Obejrzyj pełne nagranie z premiery w Berlinie i złóż zamówienie w przedsprzedaży na produkty ASTRAUX:
Zobacz nagranie: https://youtube.com/live/Hb7rYtoJaVo?feature=share
Zamów w przedsprzedaży: https://fr.aliexpress.com/item/1005009863876683.html?gatewayAdapt=glo2fra4itemAdapt
Media społecznościowe:
Instagram: @Astraux.global
TikTok: @astrauxglobal
Facebook: @Astraux.global
Oferty premierowe ograniczone czasowo (do 4 grudnia, godz. 23:59 CET)
• Rezerwacja w cenie 9,9 € → Zarezerwuj już teraz; anuluj w dowolnym momencie przed 4 grudnia.
• ASTRAUX AL7 - cena w przedsprzedaży: 7990 € (cena regularna 8990 €)
• ASTRAUX AL6 - cena w przedsprzedaży: 5990€ (cena regularna 6990€)
Oficjalna strona internetowa: https://astra-ux.com/
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2767227/exhibition_on_site_photos.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2767228/YOYO.jpg
Źródło: ASTRAUX
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.09.2025, 13:37 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |