Newsletter

Współpraca firm Hisense i Leica wyniesie branżę telewizji laserowej na wyższy poziom

10.01.2023, 08:24aktualizacja: 10.01.2023, 08:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

LAS VEGAS, 9 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ -- W dniu 5 stycznia br. podczas targów CES 2023 na stoisku Hisense zaprezentowano telewizor laserowy Leica Cine 1, co stanowi wyraz silnego partnerstwa obu firm. Jak zapowiedział Stephan Albrecht, dyrektor zarządzający Leica Smart Projection GmbH, kolejnym krokiem będzie skonsolidowanie współpracy technologicznej Hisense i Leica Camera w segmencie telewizji laserowej poprzez wprowadzenie nowych produktów z segmentu Premium, ukierunkowanych na wyższy poziom jakości obrazu.

Geneza współpracy pomiędzy Hisense i Leica

W ostatnich latach firma Hisense szukała sposobów na rozwój branży telewizji laserowej, a Leica Camera poszukiwała możliwości rozwoju w zakresie projektorów laserowych. Dwie gigantyczne marki postanowiły zatem połączyć siły w celu dalszego rozwoju przemysłu telewizyjnego.

Zapytany o powody, dla których ustanowiono współpracę, Matthias Harsch, dyrektor generalny Leica Camera AG, powiedział, że Leica była zainteresowana wejściem na silnie rozwijający się rynek telewizji laserowej, ale nie byłoby to możliwe bez firmy Hisense, która stała się światowym pionierem w dziedzinie telewizji laserowej, mając na koncie 1,7 tys. patentów.

Firma Hisense od dawna zdaje sobie sprawę z wagi tego partnerstwa, a współpraca z Leica jest zgodna z jej własnymi potrzebami rozwojowymi. Doskonała technologia optyczna Leica umożliwia telewizorom Hisense wyświetlanie ostrzejszych i bardziej szczegółowych obrazów, co może stanowić solidną podstawę dla dalszego rozwoju kina domowego i telewizorów laserowych o krótkiej ogniskowej.

Leica zaprezentowała swój telewizor laserowy Leica Cine 1 na stoisku Hisense podczas targów CES 2023

Telewizor Leica Cine 1 prezentowany na targach CES 2023, dzięki innowacyjnemu, potrójnemu laserowi RGB opartemu na technologii telewizji laserowej firmy Hisense, wykorzystuje wiedzę o obiektywach projekcyjnych Leica oraz technologię Leica Image Optimization (LIOTM), aby zoptymalizować jakość obrazu i dostarczyć najwyższej jakości wrażenia podczas oglądania. W kolejnych latach Hisense i Leica będą rozwijać kolejne technologie ukierunkowane na wyższą jakość obrazu, co zwiększy dynamikę globalnej branży telewizji laserowej.

Wykorzystując wiedzę fachową firmy Leica z dziedziny optyki, Hisense zamierza rozszerzać swoje globalne wpływy jako międzynarodowa firma. Jak zauważył dr Liu Xianrong, główny naukowiec i dyrektor generalny Hisense Laser Display Co.Ltd.:

„Połączenie unikalnego uroku wyświetlacza laserowego i tradycyjnej jakości obrazu Leica może zapewnić konsumentom lepsze wrażenia podczas oglądania".

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1978506/image1.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.01.2023, 08:24
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ