Newsletter

Współpraca partnerska Essity i Microsoft udoskonali nagradzaną usługę Tork® EasyCube™ dzięki wykorzystaniu platformy IoT Azure

09.10.2017, 16:05aktualizacja: 09.10.2017, 16:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Platforma do zarządzania danymi "big data" zwiększy atrakcyjność wiodących na rynku produktów higienicznych Essity oraz rozwiązań wykorzystujących dane.

Göteborg, Szwecja, October 9, 2017/PRNewswire/ - Essity, wiodący producent produktów higienicznych i zdrowotnych na świecie, znany z produktów, usług i rozwiązań Tork, oraz firma Microsoft ogłosiły nawiązanie współpracy partnerskiej, która pozwoli wykorzystać potencjał "big data" oraz technologii chmury, aby usprawnić produkty higieniczne i zdrowotne Essity, oferowane na całym świecie.

Zdjęcie: http://mma.prnewswire.com/media/569754/EasyCube_Connected_Cleaning_Square.jpg

Logo: http://mma.prnewswire.com/media/569755/Tork_Primary_Logo.jpg

Z nowego rozwiązania skorzystają bezpośrednio zarządcy obiektów: Essity zintegruje swoje renomowane oprogramowanie do zarządzania obiektami Tork EasyCube™ z usługą Microsoft Azure wykorzystującą Internet rzeczy (IoT, Internet of Things), aby zoptymalizować codzienne działanie usługi. Pozwoli to klientom na oszczędność czasu i pieniędzy oraz ułatwi zrównoważony rozwój. Essity zapewni kierownikom obiektów i personelowi sprzątającemu precyzyjne, praktyczne dane, Microsoft zaś zadba o bezpieczeństwo danych, szczegółowe analizy oraz nieustanne innowacje. Ponadto dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystaniu Internetu rzeczy do zarządzania potrzebami operacyjnymi, administratorzy będą mogli łatwiej optymalizować platformy i procesy.

W 2014 roku należąca do Essity marka Tork - światowy lider profesjonalnych produktów higienicznych - zrewolucjonizowała sprzątanie obiektów poprzez wykorzystanie Internetu rzeczy w zarządzaniu obiektami na całym świecie. Dzięki usłudze Tork EasyCube Essity umożliwia personelowi sprzątającemu i kierownikom obiektów śledzenie bieżących danych dotyczących natężenia ruchu oaz zużycia wkładów. Dane te pomagają:

- Zwiększyć wydajność pracy - Koniec z marnowaniem czasu na rutynowe obchody. Personel ma więcej czasu na zajęcie się faktycznymi potrzebami;

- Poprawiać jakość i zadowolenie klientów - Sprzątanie oparte na danych pozwala zapewnić wyższą jakość oraz wyeliminować puste dozowniki i brudne łazienki, zanim klienci zdążą zauważyć i zgłosić problem;

- Zwiększyć motywację i zadowolenie personelu - Personel sprzątający ma poczucie, że każda wykonywana czynność ma sens, co zwiększa wydajność pracy i zadowolenie.

"Usługa Tork EasyCube zrewolucjonizowała postrzeganie sprzątania w naszej branży. Rozwiązanie, które narodziło się jako innowacyjna metoda zarządzania łazienkami, szybko stała się holistyczną filozofią sprzątania. A to dopiero początek. Już teraz jesteśmy liderami rynku w kategorii oprogramowania do zarządzania obiektami. Współpraca z firmą Microsoft i wykorzystanie platformy Azure to pierwsze z wielu usprawnień, które planujemy wdrożyć z myślą o naszych klientach" - poinformował Don Lewis, prezes Essity Professional Hygiene.

"Jesteśmy dumni, że Essity wybrało właśnie nas na partnera do tego projektu. Nasza współpraca pozwoli wykorzystać cyfrową platformę w chmurze do zapewnienia jeszcze lepszych produktów i usług. Dzięki wykorzystaniu Internetu rzeczy i analizy danych Essity będzie w stanie zapewnić swoim klientom światowej klasy rozwiązania higieniczne i zdrowotne" - przyznaje Joacim Damgard, dyrektor generalny w Microsoft Sweden.

Essity

Essity to światowy lider branży higienicznej i zdrowotnej. Firma wytwarza i sprzedaje artykuły higieniczne (produkty dla niemowląt, artykuły higieniczne dla kobiet, produkty dla osób z nietrzymaniem moczu oraz artykuły medyczne), a także wyroby papierowe dla domu oraz profesjonalne artykuły higieniczne. Misją firmy jest poprawa dobrego samopoczucia poprzez wiodące rozwiązania z zakresu higieny i zdrowia. Prowadzi sprzedaż w około 150 krajach pod wieloma znanymi markami, takimi jak światowe marki TENA i Tork oraz regionalne marki, takie jak Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda i Zewa. Essity zatrudnia około 48 000 osób, a sprzedaż netto w 2016 roku osiągnęła poziom ok. 12 miliardów USD. Działalność spółki opiera się na modelu zrównoważonej firmy, dbającej o tworzenie wartości dla ludzi i przyrody. Nasza siedziba mieści się w Sztokholmie w Szwecji, a spółka jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Wcześniej Essity należała do Grupy SCA. Więcej informacji na stronie http://www.essity.com.

Tork

Marka Tork oferuje profesjonalne produkty i usługi higieniczne dla swoich klientów z branży restauracyjnej, służby zdrowia, biur, szkół i przemysłu. Gama produktów obejmuje dozowniki, papierowe ręczniki, papier toaletowy, mydło, serwetki oraz czyściwa przemysłowe i kuchenne. Dzięki dogłębnej wiedzy na temat higieny, praktycznej budowie urządzeń oraz zrównoważonym rozwiązaniom Tork jest liderem rynku. Tork to obecna na całym świecie marka należąca do Essity, a zarazem oddany partner klientów z ponad 90 krajów. Aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami od Tork, odwiedź: http://www.tork.pl.

Microsoft

Microsoft (NASDAQ: MSFT, @microsoft) to lider w dziedzinie platform i produktywności, dążący do promowania rozwiązań mobilnych i technologii chmury. Misją spółki jest pomaganie każdej osobie i firmie na świecie w osiągnięciu sukcesu.

Źródło: Essity

KONTAKT:

Wojciech Nizio

tel. kom. +48-605-131-815

e-mail: Wojciech.Nizio@essity.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.10.2017, 16:05
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ