Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Testowy wynajem samochodu elektrycznego w Arval możliwy jest na okres od jednego do trzech miesięcy, a jego cena zaczyna się od 1599 zł netto miesięcznie. Po zakończeniu umowy na okres próbny użytkownik podejmuje decyzję o zwrocie samochodu lub zamówieniu nowego elektryka w ramach wynajmu długoterminowego.
Jedną z barier zakupowych dla aut elektrycznych jest nadal mała liczba stacji ładowania (wskazało na nią aż 58 proc. respondentów ostatniego Barometru Flotowego). Stąd w ramach Arval GO ELECTRIC można wynająć auto wraz z ładowarką i jej instalacją, a także korzystać z karty GreenWay ułatwiającej ładowanie baterii pojazdu na trasie.
„Uruchomiliśmy możliwość wynajmu auta elektrycznego w pakiecie ze stacją ładowania. Oferta obejmuje audyt instalacji elektrycznej, zakup urządzenia, instalację, uruchomienie oraz roczny pakiet serwisowy” - wyjaśnił Rafał Tarnacki, Product & Innovations Manager w Arval Service Lease Polska.
Karta GreenWay uprawnia z kolei do ładowania energii na wszystkich 260 stacjach sieci w całej Polsce oraz stacjach partnerskich na terenie Europy. Kierowca autoryzuje ładowanie za pomocą karty RFID lub aplikacji, a samo rozwiązanie umożliwia bezgotówkowe rozliczanie się za pobraną energię w ramach comiesięcznej faktury od Arval.
Firma odpowiada również na obawy swoich klientów związane z autami elektrycznymi podczas dłuższych wyjazdów. Oferuje im korzystanie przez cztery tygodnie w roku z zastępczego samochodu z silnikiem spalinowym tej samej klasy, co użytkowane auto elektryczne. Koszt usługi będzie wliczony w miesięczną ratę wynajmu „elektryka” w Arval.
„Staramy się maksymalnie ułatwiać firmom i ich pracownikom przejście na ekologiczne napędy, ponieważ wiemy, że taka transformacja flot rodzi wiele pytań i obaw. Nowe usługi likwidują część barier wymienianych najczęściej przez naszych klientów" - stwierdził Robert Antczak, dyrektor generalny Arval Service Lease Polska.
Firma zapowiada też, że wkrótce raty za wynajem samochodów elektrycznych mogą być niższe. Arval będzie uwzględniać w rozliczeniach z klientami dopłaty dla posiadaczy samochodów elektrycznych z programu „Mój Elektryk”, realizowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW).
Program jest skierowany do wszystkich kategorii odbiorców. Od 12 lipca wnioski o dotacje na zakup pojazdów mogą składać osoby fizyczne, a następnie - w ciągu kilku tygodni - taką możliwość otrzymają przedsiębiorcy, samorządy i inne instytucje. Równolegle będą uruchamiane dotacje do leasingu, w tym także wynajmu długoterminowego.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.07.2021, 10:03 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Wzmacnianie cyberbezpieczeństwa w czystej energii: podejście SolaXCloud zgodne z dyrektywą NIS2
- 16.05.2025, 09:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą najbardziej dostępną sieć OOH (OOH - out-of-home, dostawy poza domem) w Polsce - DPD Pickup. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wybierają wygodne i elastyczne formy odbioru przesyłek poza domem. To również inwestycja w rozwój dostępności usług logistycznych i wsparcie dostaw e-commerce.- 16.05.2025, 09:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: DPD Polska
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ