Pobierz materiał i Publikuj za darmo

O tym, co dziś oznacza dojrzałość w różnych dziedzinach życia - w sferze rozwoju społecznego i gospodarczego, w sferze organizacji politycznej państwa, w edukacji i nauce, we wspólnotach lokalnych, w wymiarze języka jakim się komunikujemy, w relacjach międzypokoleniowych, czy w grze europejskiej i globalnej - porozmawiamy 5 listopada br. w godz. 11:00 – 17:00 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej (Plac Politechniki 1).
Wstęp na Kongres jest bezpłatny. Obowiązkowa rejestracja [także dla mediów] pod adresem: https://rejestracja2.kongresobywatelski.pl
Wśród naszych gości m.in. Czesław Lang, dyrektor Tour de Pologne, Piotr Głowacki, aktor teatralny i telewizyjny oraz prof. Jerzy Bralczyk, językoznawca z Uniwersytetu Warszawskiego.
Obrady odbędą się w dziesięciu sesjach tematycznych:
1. Dojrzałe elity - co to znaczy i jak je budować?
2. Nowy konsensus społeczny szansą dla młodych - między sprawiedliwością a dynamizmem rozwojowym
3. Edukacja do dojrzałości - co to znaczy i jak to robić?
4. Cyfrowa rewolucja w polskiej gospodarce. Przemysł 4.0 - ekonomia współdzielenia - Big Data
5. Biznes i nauka - na co postawić? Jak zapewnić równowagę i synergię rozwoju?
6. Jak budować wspólnoty lokalne - w oparciu o tożsamość, interesy, czy wspólne projekty?
7. Rewitalizacja naszych miast - kierunki i mechanizmy
8. Przyroda - przestrzeń aktywności Polaków
9. Unia Europejska i migracje - polskie interesy i współodpowiedzialność
10. Pokaz filmu "Lo i stało się. Zaduma nad światem w sieci" (reż. Werner Herzog)
Pełny program wydarzenia dostępny na stronie: www.kongresobywatelski.pl
Organizatorem Kongresów Obywatelskich jest Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową. Celem Kongresu jest otwarta, pozbawiona uprzedzeń i możliwie empatyczna debata publiczna, oparta na wzajemnym szacunku i dialogu.
KONTAKT:
Martyna Kostyra
tel. 58 524 49 53
e-mail: martyna.kostyra@ibngr.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.10.2016, 18:13 |
Źródło informacji | Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Pokaz w RPA: zderzenie czołowe dwóch modeli Chery TIGGO9 demonstruje bezbłędne parametry bezpieczeństwa samochodu
- 22.08.2025, 13:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
FLEXDOG: dynamicznie rozwijająca się europejska platforma do wyszukiwania sneakersów i streetwearu wkracza na nowe rynki
FLEXDOG, czeska platforma online do wyszukiwania i porównywania ofert premium sneakersów, streetwearu i akcesoriów, zmienia sposób, w jaki miłośnicy mody odkrywają i kupują najgorętsze nowości. Od 2021 roku gromadzi w jednym, starannie wyselekcjonowanym katalogu oferty ponad 100 zweryfikowanych partnerów, w tym Footshop, PRM, Answear, Sizeer, BSTN, 11teamsports, Sportvision, StockX, Footdistrict, Buzz Sneakers i Tike!.- 22.08.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: FLEXDOG
-
Dagrofa Denmark joins EMD's Retail Group
Following Axfood in Sweden and a new group of Polish retailers, the international retail alliance can now extend its collaboration with the A-brand industry in Scandinavia to encompass the renowned Danish retailer.- 22.08.2025, 11:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ