Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PEKIN, 30 lipca 2020 /PRNewswire/ -- China Construction Bank (CCB), jeden z największych państwowych banków komercyjnych w Chinach odnotował pozyskanie łącznie 100 milionów użytkowników kart kredytowych do maja bieżącego roku, od oficjalnego wprowadzenia na rynek obsługującej dwie waluty karty kredytowej Dragon w sierpniu 2013 r.
Według danych banku, do chwili obecnej wartość zakupów dokonywanych przez konsumentów za pośrednictwem kart kredytowych wydanych przez CCB osiągnęła 20 bilionów juanów.
Zgodnie z doniesieniami CCB, wartość pozostałych do spłaty pożyczek zaciągniętych za pośrednictwem kart kredytowych przekroczyła 770 miliardów juanów, przy czym wskaźnik kredytów zagrożonych (NPL) nieustannie pozostaje na niskim poziomie w sektorze bankowym.
Ponadto kluczowe wskaźniki, takie jak łączna liczba klientów, pozostałe do spłaty pożyczki i jakość aktywów, nadal wskazują na wiodącą pozycję banku w tym sektorze, utrzymywaną od wielu lat.
„Przekroczenie liczby 100 milionów klientów jest ważnym krokiem i nowym punktem wyjścia do rozwoju działalności w sektorze kart kredytowych CCB” - powiedział Li Jun, dyrektor generalny centrum kart kredytowych CCB, dodając, że „koncentrując się na ulepszeniu konkurencyjności na rynku, możliwościach zarządzania relacjami z klientami, udoskonalonym zarządzaniu, stabilnych działaniach zarządu i potencjale do tworzenia wartości, CCB podejmie starania ukierunkowane na uzyskanie wysokiej jakości usług w zakresie kart kredytowych w celu sprostania potrzebom klientów dążących do poprawy jakości swojego życia”.
Centrum kart kredytowych CCB będzie nadal z zaangażowaniem budowało system usług finansowych, które obejmą wszystkie sytuacje, w których mogą znaleźć się klienci. Jednocześnie pożyczkodawca uruchomił linię konkurencyjnych produktów, takich jak karty z systemem elektronicznego poboru opłat, karty auto i karty umożliwiające płatności na całym świecie, które niosą za sobą znaczące korzyści rynkowe i są lepiej dostosowane do docelowej niszy rynkowej.
Ponadto pożyczkodawca zintensyfikował swoje działania na rzecz nieustannej optymalizacji usług kredytowych i przyspieszenia tempa budowy udogodnień cyfrowych w celu dalszego umacniania usług finansowych.
Bank również podjął szereg środków ukierunkowanych na ochronę przed czynnikami ryzyka i ustanowienie kompleksowego systemu zarządzania ryzykiem.
Od wybuchu epidemii COVID-19, bank CCB aktywnie włączył się w działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu i zgromadził siły społeczne w celu realizacji przedsięwzięć na rzecz dobra publicznego.
Link do wersji oryginalnej: https://en.imsilkroad.com/p/315199.html
Źródło: Xinhua Silk Road
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.07.2020, 10:52 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |