Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 13 września 2019 r. /PRNewswire/ - Chiński gigant artykułów gospodarstwa domowego Haier ogłosił w środę plany wprowadzenia na europejski rynek 20 nowych modeli bezpośrednio napędzanych pralek inteligentnych.
Na targach IFA 2019, największych targach elektroniki konsumenckiej na świecie, które odbyły się w tym roku w Berlinie, artykuły gospodarstwa domowego dostępne były na wysokim i średnim poziomie.
W przeciwieństwie do tradycyjnych pralek pasowych zaawansowane pralki z silnikiem bezpośredniego napędzania umożliwiają jednoczesne obracanie się wewnętrznego cylindra i silnika. Wewnętrzny cylinder może dzięki temu obracać się nawet o 90 stopni, przez co ubrania i tkaniny traktowane są delikatniej i nie ulegają deformacji.
Tymczasem wszystkie z 20 modeli bezpośrednio napędzanych pralek firmy Haier, które trafią na europejski rynek, to inteligentne rozwiązania sieciowe. Inteligentne pralki Haier automatycznie informują użytkownika, kiedy kończy się detergent. Po przyciśnięciu przycisku użytkownicy przenoszeni są na stronę giganta zakupowego Amazon, gdzie sprzedawanych jest 12 najpopularniejszych marek detergentów.
Jak wykazują dane sprzedaż inwerterowych pralek Haier, które reprezentowane są przez pralki bezpośrednio napędzane, wzrosła od początku roku na rynku europejskim o 110% w porównaniu do roku ubiegłego.
Jako niezbędny element serii produktów domu inteligentnego firmy Haier pralki marki wdzierają się na europejski rynek bardzo szybko, co wspiera firmę w budowie ekosystemu chmury domu inteligentnego i przyspiesza tworzenie inteligentnych scenariuszy prania i pielęgnacji tkanin w Europie.
Innowacyjne produkty nakierowane na scenariusze prania i pielęgnacji to główna strategia firmy Haier w zakresie międzynarodowej dystrybucji pralek.
Na targach IFA 2019 firma Haier zaprezentowała także inne zaawansowane pralki. Na przykład rolkowa pralka Xianhe wyposażona w innowacyjne rozwiązanie ultradźwiękowego prania powietrzem rozkłada krople wody na mikronowe cząsteczki, które przenikają przez otwory między molekułami włókien i ograniczają potrzeby prasowania.
Ponadto niebieski samochód wyścigowy z bezpośrednim napędem zaprezentowany przez Haier na targach IFA także przyciągnął dużo uwagi. Pojazd wyposażony jest w silnik bezpośredniego napędu Haier i przechodzi testy w Nurburgring w Niemczech.
Promocja bezpośrednio napędzanych pralek inteligentnych Haier na rynku europejskim ma wyznaczyć trendy pod względem prania i pielęgnacji tkanin na całym świecie.
Łącze do treści oryginalnych: https://en.imsilkroad.com/p/308311.html
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/974883/Haier_IFA_2019.jpg
Źródło: Xinhua Silk Road Information Service
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.09.2019, 12:45 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ