Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOS ANGELES i SINGAPUR--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ma przyjemność poinformować o nawiązaniu nowego strategicznego partnerstwa z ALTAVA Group, firmą prowadzącą działalność w sektorze cyfrowej mody i wirtualnej rozrywki, powstałej w następstwie programu LVMH La Maison des Startups. Według danych firmy Morgan Stanley zapotrzebowanie na cyfrową modę do 2030 roku ma osiągnąć poziom 50 mld USD w związku ze zwiększoną personalizacją, tworzeniem immersyjnych środowisk cyfrowych oraz sprzedażą awatarów. Nowo nawiązana współpraca ma zapewnić twórcom i wydawcom gier dostęp do obszernego katalogu ALTAVA skupiającego wysokiej jakości markowe zasoby z dziedziny cyfrowej mody oraz otworzyć kreatywne, skalowalne drogi do integracji własności intelektualnej z dziedziny luksusowej mody w świecie gier.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250410165637/pl/
Xsolla i ALTAVA umożliwią twórcom dostarczanie spersonalizowanych modowych doświadczeń w 3D, spersonalizowanych awatarów oraz ekskluzywnych markowych treści za pośrednictwem dedykowanej platformy online obsługiwanej przez Xsolla. Partnerstwo pozwoli twórcom na czerpanie zysków z wirtualnych towarów w oparciu o ofertę światowej sławy luksusowych marek, wspieraną autorskimi narzędziami AI opracowanymi przez ALTAVA w dziedzinie mody 3D, systemami awatarów i opartymi na zaufaniu relacjami w branżach mody i rozrywki.
Partnerstwo otwiera nowe możliwości pod względem tworzenia zasobów w grach i czerpania z nich zysków, w tym wiodących elementów z dziedziny rozrywki i mody objętych prawami własności intelektualnej. Kolejnym krokiem będzie integracja cyfrowych i fizycznych zasobów ALTAVA dzięki umożliwieniu fizycznych zakupów towarów za pomocą zlokalizowanych fizycznych aktywacji wspieranych przez firmę Xsolla na całym świecie. Współpraca umożliwi wykorzystanie opartej na AI technologii modowej ALTAVA do personalizacji zasobów i elementów rozrywkowych związanych z K-wave (w tym własności intelektualnej w zakresie K-popu, popularnych idoli oraz koreańskich seriali) w celu maksymalnego podkręcenia atrakcyjności gier na całym świecie. Na przestrzeni 2025 roku przewidziano kilka dodatkowych kampanii z udziałem wiodących globalnych marek oraz współpracy w ramach szeregu platform.
„Innowacyjne podejście ALTAVA do cyfrowej mody idealnie dopełnia naszą misję, jaką jest uproszczenie obrotu grami, a przy tym rozszerzenie możliwości dostępnych dla twórców i graczy. Razem ułatwiamy wykorzystanie elementów będących przedmiotem zainteresowania na całym świecie w grach, aby umożliwić graczom wyrażenie samych siebie, podkreślenie własnej tożsamości i wykorzystanie własności intelektualnej klasy premium, zyskując immersyjne, skalowalne i autentyczne doświadczenia w dziedzinie luksusowej mody” - powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla.
Gama produktów ALTAVA obejmuje ponad 3000 zasobów modowych 3D zoptymalizowanych do użytku w grach, na wirtualnych platformach oraz w ramach różnych systemów awatarów. Zasoby te odzwierciedlają dotychczasowe przypadki współpracy na rzecz realizacji projektów, w których wzięło udział ponad 20 wiodących marek z dziedziny luksusowego wyposażenia oraz mody, w tym marki Balmain, Clarins, Fendi oraz Renault. Twórcy gier zyskają dostęp do tych materiałów za pośrednictwem narzędzi handlowych Xsolla, aby zintegrować je w swoich grach na potrzeby personalizacji awatarów, ofert sklepów i wydarzeń organizowanych w ramach gier. Współpraca wprowadza elastyczny model współdzielenia dochodów w obrębie zasobów cyfrowych i tworzonych przez użytkowników.
„Partnerstwo z firmą Xsolla pozwala przyspieszyć realizację naszej misji, jaką jest wprowadzenie luksusu do świata gier nie jako nowość, ale jako znaczący element cyfrowej kultury. Dzięki połączeniu własności intelektualnej marek wysokiej klasy z potężną infrastrukturą Xsolla zapewnimy twórcom, markom i graczom prawdziwe korzyści, umożliwiając dostęp do nowych doświadczeń, odbiorców i dochodów” - powiedział Andy Ku, założyciel i dyrektor generalny ALTAVA Group.
Za pomocą nawiązanej współpracy Xsolla i ALTAVA pragną zwiększyć możliwości łączenia świata mody ze światem gier, umożliwiając interaktywne doświadczenia nowej generacji wspierane własnością intelektualną klasy premium z uwzględnieniem kulturowego znaczenia, integracji zasobów cyfrowych i fizycznych na podstawie własności intelektualnej oraz kreatywności stymulowanej przez samych graczy.
Więcej informacji na temat wysiłków Xsolla i ALTAVA na rzecz wprowadzenia cyfrowej mody do świata gier oraz możliwości integracji można znaleźć na stronie xsolla.pro/xsolla-altava.
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.
Więcej informacji na stronie xsolla.com.
ALTAVA
ALTAVA to firma prowadząca działalność w dziedzinie technologii modowych wspomaganych sztuczną inteligencją, która powstała w następstwie programu LVMH La Maison des Startups z udziałem wybitnych inwestorów, takich jak między innymi SM Entertainment, LG Electronics, Natalia Vodianova, Hyundai Department Group i Animoca Brands. ALTAVA obsługuje platformę AI ALTAVA, która umożliwia twórcom łatwe opracowywanie zasobów pod kątem różnych gier internetowych i wirtualnych światów. Firma jest również wiodącym dostawcą wirtualnych doświadczeń, która nawiązała dotychczas współpracę z szeregiem marek cieszących się ogólnoświatową renomą. Technologia ALTAVA oparta na sztucznej inteligencji oraz fachowa wiedza firmy w dziedzinie opracowywania zasobów 3D plasują ją w czołówce podmiotów łączących doświadczenia w zakresie cyfrowej mody z fizycznymi towarami.
Więcej informacji na stronie altava.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250410165637/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
wiceprezes ds. globalnej działalności public relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.04.2025, 09:34 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci: inwestowanie w zdrowie pracowników przynosi pracodawcom korzyści ekonomiczne PAP
Współczesny rynek pracy stawia przed pracodawcami nowe wyzwania: stres, wypalenie zawodowe i choroby cywilizacyjne wpływają na efektywność i zaangażowanie pracowników. O tym, jak firmy mogą wspierać zdrowie fizyczne i psychiczne swoich zespołów, dyskutowali uczestnicy konferencji #ESG & #Sustainability FORUM „Go to the future”, zorganizowanej przez Polskie Stowarzyszenie ESG.- 11.04.2025, 15:50
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Zielony ład trafił do krwioobiegu przedsiębiorców PAP
Wiedza i świadomość na temat niezbędnej transformacji gospodarki trafiła już do kadry menadżerskiej większości firm - to jeden z wniosków panelu dyskusyjnego „Co dalej z zielonym ładem? W jakim kierunku zmierza Europa?”, który odbył się podczas kongresu #ESG & #Sustainability FORUM „Go to the future”, zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie ESG.- 11.04.2025, 14:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Wyniki kontroli IJHARS dotyczące jakości jaj PAP
Kontrole Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) wykazały, że 27 proc. sprzedawanych w sklepach jaj jest oznakowane niezgodnie z przepisami. W związku z tym Inspekcja opracowała adresowany do konsumentów przewodnik „Jaja - co warto wiedzieć przed ich zakupem?”. Można się z niego dowiedzieć m.in. jak odróżnić jaja z chowu ekologicznego od tych z wolnego wybiegu i jak sprawdzić, czy pochodzą one z Polski.- 11.04.2025, 13:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ